tds невърви!!
Модератор: Технически модератори
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
tds невърви!!
Колеги от няколко дни насам TDS-ката ми умря!Вървеше си перфектно но сега изгуби тяга тромава е и повече от 150 и е трудно да направи смених филтри сложих друг MAP-сензор даже с него вървеше по добре преди но сега и с него е куца!От какво може да се получава това?
			
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Не ти работи както трябва турбото-щом казваш ,че МАР сенсора е наред,остава количеството изгорели газове да е малко и турбината да не работи добре-трябва да увеличиш количеството гориво,което минава през инжекторите.
			
		Преди да сменя новия МАП сензор на негоео място закачик манометър да видя как надува турбото и стойността беше 1,1bar
Незнам дали нормална стойноста или турбината е сдала багажа а и ми прави впечатление че доста масло ми набива в кулера!Другото което е че си карам още с теща от плочката на ГНП-то но и преди ми течеше и колата си вървеше идеално!
			
		Незнам дали нормална стойноста или турбината е сдала багажа а и ми прави впечатление че доста масло ми набива в кулера!Другото което е че си карам още с теща от плочката на ГНП-то но и преди ми течеше и колата си вървеше идеално!
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Колега,значи добре надува-това налягане трябва да го прави при около 2200 оборота,ако МАР сенсора не е наред ,се достига  трудно при около 5000.Опитай да видиш дали ще има разлика във вървенето като извадиш буксата на МАР сенсора-може и новият да не е наред,виж също дали е за твоята  кола ,защото има два вида МАР сенсори .Ако си сигурен ,че  с МАР сенсора всичко е наред,може количеството гориво ,което подава ГНП да е недостатъчно-ти си запознат със стойностите в mg.Ако са отишли към 12 колата умира.С една дума регулирай ГНП да подава малко повече гориво.
Маслото в кулера най-вероято са маслени пари от вентилацията на картера-и при мен всичко е мърляво,от турбото до колектора.
			
		Маслото в кулера най-вероято са маслени пари от вентилацията на картера-и при мен всичко е мърляво,от турбото до колектора.
За МАП сензора незнаех че е 2 вида,но като го смених колата си вървеше идеално с него и след 2-3 дни започна да умира даже в ниските обороти само дето не гасне!Ще сложа утре стария да видя дали ще има разлика  с него а ГНП-то скоро ще го свалям за смяна на гарнитура на плочката че е като лейка а и каквото излезе и ще я настроят на стенд!Какви стойности трябваше да има ти беше писал някаде мисля преди време?!
			
		пробваи там където си пипал в твоя слу4аи мап-а,да неби и новия да е дал фира,да нямаш хлабава връзка на някои въздухопровод след турбина,провери го хубаво малка дупка е достатъ4на,колера да не се провалил,също и марку4а за мап-а,но наи-напред си оправи те4а,това което изти4а по принцип отива в излишното гориво(ако те4е откъм пло4ката),но знае ли 4овек
			
		- Tipche
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 208
 - Регистриран на: 16.11.2006
 - Местоположение: Някъде
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 525 ТДС
 
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
При пробит кулер не знам как турбото ти прави 1.1бара-възможна причина е колата ти да не върви както трябва.fatix написа:Попринцип имам теч на масло от кулера възможно ли е в него да е проблема?След като го свалях преди време да го почистя протече!
Милиграмите са -7 фабрични,5 за да върви добре,2 за М5.
Незнам колко е пробит но външно е целия омаслен и като спра на място си оставя петно масло под него!!!!Гледах маркучите всичко е ОК днес върнах стария МАП-сензор и разлика няма все така куца си оства!Купих комплект гарнитури за ГНП и ще я вкарам са смяна остава ми надеждата след реглажа по тези стойности отново да се оправи!
			
		няма на4ин марку4ите или колера да са ти ок,щом е пробило навън маслото(което идва от кондензирането на маслените пари),наи-добре да го по4истиш хубаво и да видиш къде ще избие-там е проблема.fatix написа:Незнам колко е пробит но външно е целия омаслен и като спра на място си оставя петно масло под него!!!!Гледах маркучите всичко е ОК днес върнах стария МАП-сензор и разлика няма все така куца си оства!Купих комплект гарнитури за ГНП и ще я вкарам са смяна остава ми надеждата след реглажа по тези стойности отново да се оправи!
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Определено там е проблема - почисти го виж каде е пробит и отиди да ти го заварят.Трбото ти вкарва въздуха под налягане ама като ти е пробит кулера тоя въздух под налягане не отива в всмукателния колектор и вече не си 525 тдс 143 кончета а си нещо като 524 - 90 кончета  
			
		Re: tds невърви!!
ааа такъв тдс няма,недостиг на гориво или въздух,от това следва пропуск в въздохупровода или теч в горивната с-маfatix написа:Колеги от няколко дни насам TDS-ката ми умря!Вървеше си перфектно но сега изгуби тяга тромава е и повече от 150 и е трудно да направи смених филтри сложих друг MAP-сензор даже с него вървеше по добре преди но сега и с него е куца!От какво може да се получава това?
325 tds
az imah podoben problem i moito ima6e takav spad okaza se debitomer
			Смених комбинизона с по нов.
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			