и аз за ангелските очички
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
aisikterix написа:Добре пич може и аз да не съм изтълкувал съвета ти правилно не съм се засегнал ни най малкоо просто не съм свикнал да натрапвам с мнения .Връщам линка обратно а като ти е удобно ше покажеш твоя вариант - учиме се докато сме живи


НЕВОЛЯТА УЧИ........




- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
aisikterix написа:Добре пич може и аз да не съм изтълкувал съвета ти правилно не съм се засегнал ни най малкоо просто не съм свикнал да натрапвам с мнения .Връщам линка обратно а като ти е удобно ше покажеш твоя вариант - учиме се докато сме живи
Браво колега,поздравления за описанието на изработката!евала !

- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Днес и аз си направих 4 Ангела срещу 13лв и 6 часа работа с монтажа и демонтажа.Станаха доста добре!Ама тука немога да пускам снимки! 

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Имам един въпрос, който не можах да си изясня катргорично.
Какъв трябва да е външния диаметър на ринговете за да паснат на фарове със стъкла (не пластмаси) без лупи, в моя случай марка ZKW?
Или казано по друг начин - около кръг с какъв диаметър трябва да огъна прозрачните пръчки за да стане работата.
Иначе ако някой е пробвал 50 000 мкд диоди може да сподели резултата. Говоря за тези:
http://constructor.bg/shop/product_info ... 7ba8138be1
На мен обаче ми се върти друго в главата. Някой от вас чувал/пипал ли е ей тия неща:
http://www.luxeonstar.com/item.php?id=3 ... =LXHL-BW03
или съответно тези:
http://www.luxeonstar.com/item.php?id=2 ... =LXHL-DW01
Като гледам топло бялото е 20lm, обаче студено бялото е 45lm !!!
Аз смятам да се пробвам да напасна едни такива, но все пак...
Какъв трябва да е външния диаметър на ринговете за да паснат на фарове със стъкла (не пластмаси) без лупи, в моя случай марка ZKW?
Или казано по друг начин - около кръг с какъв диаметър трябва да огъна прозрачните пръчки за да стане работата.
Иначе ако някой е пробвал 50 000 мкд диоди може да сподели резултата. Говоря за тези:
http://constructor.bg/shop/product_info ... 7ba8138be1
На мен обаче ми се върти друго в главата. Някой от вас чувал/пипал ли е ей тия неща:
http://www.luxeonstar.com/item.php?id=3 ... =LXHL-BW03
или съответно тези:
http://www.luxeonstar.com/item.php?id=2 ... =LXHL-DW01
Като гледам топло бялото е 20lm, обаче студено бялото е 45lm !!!
Аз смятам да се пробвам да напасна едни такива, но все пак...
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
MadChicken написа:Имам един въпрос, който не можах да си изясня катргорично.
Какъв трябва да е външния диаметър на ринговете за да паснат на фарове със стъкла (не пластмаси) без лупи, в моя случай марка ZKW?
Или казано по друг начин - около кръг с какъв диаметър трябва да огъна прозрачните пръчки за да стане работата.
Иначе ако някой е пробвал 50 000 мкд диоди може да сподели резултата. Говоря за тези:
http://constructor.bg/shop/product_info ... 7ba8138be1
На мен обаче ми се върти друго в главата. Някой от вас чувал/пипал ли е ей тия неща:
http://www.luxeonstar.com/item.php?id=3 ... =LXHL-BW03
или съответно тези:
http://www.luxeonstar.com/item.php?id=2 ... =LXHL-DW01
Като гледам топло бялото е 20lm, обаче студено бялото е 45lm !!!
Аз смятам да се пробвам да напасна едни такива, но все пак...
За да пасва точно по ръба на стъклата трябва да ги огъваш около нещо 11см



- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Тези конкретно я ги има в България я не, НО братята китайци са се погрижили за всичко и всички. Утре ще разпитам един приятел внасящ такива светодиоди 1:1 като тия на Philips, които съм дал само за пример. По каталог оригиналните струват към $6. Поне в линковете които съм дал са толкова.
Скъпо удоволствие но като се има предвид конструкцията (с естествена тапа в края, което значи доста добра концентрация на светлината вътре в пръчката) би трябвало да се получи доста добър резултат.
Като получа информация за цена ще пиша непременно.
Единствения евентуален проблем е че диаметъра на пръчките дето ги ползваме за тия рингове е 8-9мм, а светещата част на тия диоди е 6,05мм по каталог, което значи че ще остане по 1мм каналче отстрани, т.е. голяма игра ще падне с прецизното разпробиване, но поне е плитко само 2-3мм.
Скъпо удоволствие но като се има предвид конструкцията (с естествена тапа в края, което значи доста добра концентрация на светлината вътре в пръчката) би трябвало да се получи доста добър резултат.
Като получа информация за цена ще пиша непременно.
Единствения евентуален проблем е че диаметъра на пръчките дето ги ползваме за тия рингове е 8-9мм, а светещата част на тия диоди е 6,05мм по каталог, което значи че ще остане по 1мм каналче отстрани, т.е. голяма игра ще падне с прецизното разпробиване, но поне е плитко само 2-3мм.
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
SuPeR_FLY написа:MadChicken написа:Имам един въпрос, който не можах да си изясня катргорично.
Какъв трябва да е външния диаметър на ринговете за да паснат на фарове със стъкла (не пластмаси) без лупи, в моя случай марка ZKW?
Или казано по друг начин - около кръг с какъв диаметър трябва да огъна прозрачните пръчки за да стане работата.
Иначе ако някой е пробвал 50 000 мкд диоди може да сподели резултата. Говоря за тези:
http://constructor.bg/shop/product_info ... 7ba8138be1
На мен обаче ми се върти друго в главата. Някой от вас чувал/пипал ли е ей тия неща:
http://www.luxeonstar.com/item.php?id=3 ... =LXHL-BW03
или съответно тези:
http://www.luxeonstar.com/item.php?id=2 ... =LXHL-DW01
Като гледам топло бялото е 20lm, обаче студено бялото е 45lm !!!
Аз смятам да се пробвам да напасна едни такива, но все пак...
За да пасва точно по ръба на стъклата трябва да ги огъваш около нещо 11смА тея диоди на ква цена дето си ги показал
Тия диоди имат нужда от охлаждане и то сериозно така че не се заигравайте с тях за да не се стопите целите фарове---пробвано


НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
furnata написа:SuPeR_FLY написа:MadChicken написа:Имам един въпрос, който не можах да си изясня катргорично.
Какъв трябва да е външния диаметър на ринговете за да паснат на фарове със стъкла (не пластмаси) без лупи, в моя случай марка ZKW?
Или казано по друг начин - около кръг с какъв диаметър трябва да огъна прозрачните пръчки за да стане работата.
Иначе ако някой е пробвал 50 000 мкд диоди може да сподели резултата. Говоря за тези:
http://constructor.bg/shop/product_info ... 7ba8138be1
На мен обаче ми се върти друго в главата. Някой от вас чувал/пипал ли е ей тия неща:
http://www.luxeonstar.com/item.php?id=3 ... =LXHL-BW03
или съответно тези:
http://www.luxeonstar.com/item.php?id=2 ... =LXHL-DW01
Като гледам топло бялото е 20lm, обаче студено бялото е 45lm !!!
Аз смятам да се пробвам да напасна едни такива, но все пак...
За да пасва точно по ръба на стъклата трябва да ги огъваш около нещо 11смА тея диоди на ква цена дето си ги показал
Тия диоди имат нужда от охлаждане и то сериозно така че не се заигравайте с тях за да не се стопите целите фарове---пробвано![]()
Даже няколко пъти

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
AHreJIoB написа:здравейте колеги някой ще ми обясни ли как да си сваля предния фар и да му махна стъклото. благодаря предварително
Прочети темата, мисля че беше описано

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
AHreJIoB написа:здравейте колеги някой ще ми обясни ли как да си сваля предния фар и да му махна стъклото. благодаря предварително
ей тука ще си позволя да цитирам Митака ( Super Fly) в една друга тема. Доста точно го е описал:
Super_Fly написа:Здравей Ще започна подред:
1. Сваляш пластмасата над бъбреците.
2. В зависимост коя година ти е колата фаровете са захванати по малко по-различен начин. Ако е 91-92 е по-кофти, защото болтовете на фаровете са захванати за едни пластмасови болтови, които са хванати за купето. Оттам идва проблема, че когато развиваш болтовете на фаровете в повечето случай са клеясали и се развиват заедно с пластмасовите, а оттам почва едно голямо нагласяне на фаровете като ги слагаш, защото пластмасите играят роля и на правилното позициониране на фара. При по-младите баби болтовете са хванати направо за купето и тоя проблем го нямаш. Та имаш 4 или 5 болта на целия фар. Отгоре имаш 2 или 3, които са хванати за гредата в зависимост от фара. Имаш и по един болт вляво и вдясно, които са хванати за купето под фара. Ще ти трябва дълга гидория за тях и ако не е магнитна на накрайника сложи малко изолирбланд, за да може като развиеш болтовете да ги хваща и да ги вадиш, че иначе няма как да бръкнеш и да ги вземеш.
3. Ако нямаш вежди най-добре първо изкарай мигача, за да работиш по-лесно. Той се държи само на една щипка и лесно излиза.
4. Развил си болтовете и фаровете са свободни вече, разкачаш всички букси и го вадиш. Ако обаче имаш вежди, които хващат и мигача трябва да изкараш заедно фара с мигача. Трябва да вземеш някой да ти помага и се натиска ъгъла на маската, на която са бъбреците, за да може да стои малко надолу и тогава докато я държат почвай да вадиш фара. Не много лесно, но ще се научиш.
5. След като си свалил фаровете отгоре и отдолу имат по една метална щипка, която държи предната част със стъклата за задната част. Махаш ги и внимателно с отверката започваш да подпъхваш за да се разделят двете части, защото сигурно уплътнението е залепнало.
6. Вече фара ти е на две части. Трябва да махнеш кръглите стъкла. При ZKW фаровете мисля, че са на щипки само, а при BOSCH са залепени със силикон.
7. За връзването аз попринцип когато слагам режа кабела на габаритите и там ги връзвам, но CCFL не съм слагал и незнам при тях как са кабелите.
Това е от мен, надявам се да съм ти помогнал
the project is ready....




l-s написа:И аз си направих и станаха горе доло добре сложих диоди от 30000мс. и ве4ер се вижда супер но денем ги няма много много незнам що сигурно е така
Квото и да правиш няма да се виждат през деня.Аз пробвах кво ли не - специално оразително фолио отзад, постепено увеличаване дълбочината на прорезите ...
Ефект - клони към 0

Дори и по-мощни да са диодите едва ли ще се виждат добре през деня.Със сигурност ще са по-забележими ако се изкарат от фара, но няма място

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани