Проблем с ел. инсталацията

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Проблем с ел. инсталацията

Мнение от naskoksan » 02 Ное 2007, 17:28

Имам кофти проблем с ел инсталацията на
купето ('92 М50)
Първо се започна с оттечка, която установих,
че е предизвикана от бордовия компютър, който
е малкия без чек контрол.
Извадих му бушона всичко и се оправи, колата не
губеше ток в акумулатора. Проверих и алтернатора -
зарежда си нормално.
Опитах да сложа друг борд със същия парт номер,
но когато му закачих бушона отново се появи оттечката,
0.14 ома.
И сега незнам какво да правя. Когато спрях борда от бушона,
спряха да работят и климатика, подгряването на задното
стъкло и на външните огледала, както и затварянето,
на клапите, за въздуха отвън. Колата е с климатроник (с врътките)

Бушона който изваждам е 31 номер, като на упътването пише
че този бушон е за часовник. А борда е оригинален, не е
преправяно нищо.
Та съм малко в задънена улица.
Имам предположения за датчика на външната
температура или някоя от клапите на парното,
но няма как да съм сигурен.

Ще се радвам на всякакви ползотворни и обосновани
идеи. Благодаря предварително.
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: град Русе

Мнение от na4o1978 » 02 Ное 2007, 20:22

колега трябва да изчакаш около десетина минути за да падне консумациата на колата, а ако е купе със елстакла требва да отвориш и затвориш шоферската врата за да си исключи елстаклата
дай му гас

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 03 Ное 2007, 10:06

не е от това, консумацията я мерих
като изключих абсолютно всички
лампи, заключени врати и т.н.
Изчаках си всичко както си трябва
обаче си ги има тия 0.13-14 :(
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Ное 2007, 11:29

А някакви аномалии в горе изброените уреди дето си изключил, да си забелязъл на последък ? преди да установиш че имаш утечка?
Много ми е неприятно да го кажа ма един мултицет и кабел по кабел проверка ,за да е сигурно ,че ще се открие точния проблем.

Като за начало мога да те посъветвам да не изключваш бушона на тези уреди,а един по един да дърпаш кабелите на отделните елементи за да се открие ориентировъчно поне в кой модул е.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 03 Ное 2007, 12:28

naskoksan написа:не е от това, консумацията я мерих като изключих абсолютно всички лампи, заключени врати и т.н.
Изчаках си всичко както си трябва обаче си ги има тия 0.13-14 :(


А евентуално да имаш радио/CD което да е свързано на постоянен + т.е. да работи и без контакт или допълнителен усилвател. :?:

OBС-то при изключен контакт поддържа само показанията на часовника - не би трябвало да е проблем, а и ти си го сменял.
Виж пак снопа кабели който отива до него (до колкото може де)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 03 Ное 2007, 12:51

Преди време и аз имах същия проблем с бушон 31.Пише,че е за дисплея вътре,chime module(гонга в краката на шофьора)и още нещо,ама не поня какво :( .Оказа се,че консуматора ми е в таблото с уредите :shock: .Признаците бяха същите:в покой колата имаше консумация 9.5 волта.Като махна бушон 31 всичко беше наред с изключение на т'ва ,че не ми работеха някои уреди.Трябва да се разровя в схемите да ти кажа кои кабел да прекъснеш временно за да се види дали проблема е като при мен в таблото.Помня само ,че е пин 22(тои също минава през 31) на една от буксите на таблото.Погледни тази тема:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=53641

...Намерих го кабелчето - red/yel червено/жълто.сваляш кората(май и таблото :confused: )и търси в един от трите снопа(средния маи) които отиват към таблото(пин 22).Ако искаш го прекъсваш или откачаш буксата към таблото.
П.С.:31-ви предпазител е и за instrument cluster(таблото с уредите-км.оборотомера и т.н.)Снимките в линка които сам ти дал са породени точно от този проблем,които никои в сервизите не можа да ми реши.Аз си го намерих проблема сам(от спортна злоба :D ).Разглобих цялата електрика от багажника до таблото отпред за да търся къде е късото.Това ми отне 4-5 дни,ама го намерих :mhihi: .След това занесох таблото при човек които разбира и тои ми го оправи.Мисля че сам дал координатите в линка по-горе.

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 03 Ное 2007, 14:35

Благодаря много за това предложение!
Ще го изпорбвам при мен...
Явно ще падне разглобяване!
Ще пиша после какво е станало
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 21 Ное 2007, 17:38

след обхождане на парното, бордовия,
кабелите под таблото се оказа че проблема
е в самото табло с уредите ;)
Но е трудно да се каже какво точно защото
платката е капсулована и докато я отворим
я поизпотрошихме малко :mhihi:
Ма както и да е важното е че проблема е открит
сега остава да си сложа ново табло ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 27 Ное 2007, 21:41

Аз хубаво си сложих ново табло,
но пак се оказа, че има теч маа му
и пак след доста ровене установих,
че идва от гонга, който седи на кората
под волана.
Сега 2-ри ден всичко е наред след като
го изкорубих ;)
Но нещо друго ми направи впечатление
сега като външната температура падне
под 3 градуса пак има звук 2 бипвания,
които идват от самия борд. Явно има
резервен звънец тая пущина ;)
Надявам се да съм бил поне малко полезен
на някой любител на ровичкането ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 27 Ное 2007, 22:46

Аха,на мен :mhihi:
Опресних си познанията около ел.схемите на Е36 ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 28 Ное 2007, 0:29

naskoksan написа:Аз хубаво си сложих ново табло,
но пак се оказа, че има теч маа му
и пак след доста ровене установих,
че идва от гонга, който седи на кората
под волана.
Сега 2-ри ден всичко е наред след като
го изкорубих ;)


Гонга ще си го намериш секънд хенд.
А старото табло да не си го хвърлил?Ако не ти трябва да го дадеш за експерименти :mhihi:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 28 Ное 2007, 18:31

Имам вече две табла,
С едното експериментирахме да
го отворим и се оказа че някой ни
е изпреварил та сега е една купчина
пластмаса, иначе другото е на лице :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Мнение от MRS » 28 Ное 2007, 20:07

naskoksan написа:Имам вече две табла,
С едното експериментирахме да
го отворим и се оказа че някой ни
е изпреварил та сега е една купчина
пластмаса, иначе другото е на лице :mhihi:


...ето...някои са баровци с две табла :mhihi: ,а някои нямат и едно неработещо даже... :mhihi:
Ако не ти е проблем кажи дали може да го взема,кога ще ти е удобно и от къде?
П.С.:На лс да не разводняваме темата,ако искаш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 26 Дек 2007, 20:36

момчета помогнете ми.
имам утечка 500mA. което мисля че е твърде голямо.
как да разбера от каде е. да махам бушоните един по един.
то хубаво ще ги махам ама като не разбирам немски няма как да разбера от каде идва проблема.
някой ако има други идеи :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 26 Дек 2007, 22:12

Няма друг начин.Бушоните ги има описани горе във важните теми.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook