Загря

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Загря

Мнение от tarkalay » 01 Ное 2007, 17:51

КОлеги вчера вечерта разчертавахме яко и колата беше 1 скала преди червеното спрях и я пооставих да поработи на място нормализира си се нещо сериозно?а да кажете да съм разчертавал много не съм чак толкова :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 01 Ное 2007, 18:06

Не трябва да мърда от средата ако ще и цял ден гуми да въртиш :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 01 Ное 2007, 19:08

ми да ама беше загряла скала над средата спрях поработи 2-3 мин и се нормализира... до сега не ми го е правила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 01 Ное 2007, 19:21

Абе човек, нали днес работа щеше да вършиш! :mhihi:
А си докара беля до главата. ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 01 Ное 2007, 19:41

в другата тема за помпата и аз споменах щото инах обратния проблем
при по висока скорост - пада на 1/3 -та стрелката , е все пак , е над синята зона.. ама...
та градския вика - термостата за смяна.. ама днес пак карах извънградско 300 км и немаше проблеми. седи заковано на 12:00 и градско и със 140 км/ч
може би термостата временно е седял предния път постоянно отворен, а сега се е оправил ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 01 Ное 2007, 19:52

miro20 написа:в другата тема за помпата и аз споменах щото инах обратния проблем
при по висока скорост - пада на 1/3 -та стрелката , е все пак , е над синята зона.. ама...
та градския вика - термостата за смяна.. ама днес пак карах извънградско 300 км и немаше проблеми. седи заковано на 12:00 и градско и със 140 км/ч
може би термостата временно е седял предния път постоянно отворен, а сега се е оправил ?


Та викаш термостата се САМОСЕЗИРАЛ. а!!!
Колега извинявай , че в твоята тема .
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 01 Ное 2007, 20:11

на 1.8 му идва в множко това дето му викаш разчертаване и недей слуша приказки от сорта това ти е проблем или онова или пък не трябва да минава средата каквото и да и правиш !!!
Просто си пускай парното на топло на макс да може да сварва с охлаждането и ако вдига температурка ще се поспреш малко
Виж шестаците по трудно загряват при такива мероприятия но уви не ти е такъв мотора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.07.2007

Мнение от svilendotorg » 01 Ное 2007, 21:14

Възможните причини според мен са:

1. термостат - ако е развален или ще седи отворен и на дълъг път ще отива към синята зона, или ако не отваря стрелката отива към червено, може и да е запецнал в някакво средно положение???

2. виско за смяна - силиконовия съединител е за смяна и перката не върти на пълни обороти когато трябва, съответно не охлажда колкото трябва

водната помпа според мен не е проблема, след като на градско не загрява

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 01 Ное 2007, 22:22

по точка 1. - термостата може ли сам " да се самосезира" и да са опрай както стана при мен? понеже не съм чупил термостат, не знам еднократен проблем дали е причина за задължителната му смяна ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 02 Ное 2007, 0:01

значи днес смених маншона на хидравликата сичко 6+:)
а относно разчертаването като загря и аз така направих парното на макс на топло и се нормализира на градско и да я ръчкам не загрява и грам вчера малко повече беше

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 02 Ное 2007, 3:03

Дифузер имаш ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 02 Ное 2007, 11:35

miro20 написа:по точка 1. - термостата може ли сам " да се самосезира" и да са опрай както стана при мен? понеже не съм чупил термостат, не знам еднократен проблем дали е причина за задължителната му смяна ?

Най-добрият начин да разбереш дали причината е в термостата е да го видиш в какво състояние е. Имай в предвид, че съвсем малък процеп на уплътнението на термостата го прави негоден за употреба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 02 Ное 2007, 11:40

Icco® написа:на 1.8 му идва в множко това дето му викаш разчертаване и недей слуша приказки от сорта това ти е проблем или онова или пък не трябва да минава средата каквото и да и правиш !!!
Просто си пускай парното на топло на макс да може да сварва с охлаждането и ако вдига температурка ще се поспреш малко
Виж шестаците по трудно загряват при такива мероприятия но уви не ти е такъв мотора

Това е обсолютно невярно. Охладителната система, независимо за какъв двигател на bmw говорим е разчетена правилно и стрелката при пълно загряване трябва да бъде точно по средата на скалата. До сега карам само автомобили bmw и съм ги тествал при всякакви външни условия, ръчка и т.н. Недопустимо е стрелката да минава средата и да навлиза към червената зона.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 02 Ное 2007, 11:54

нз защиоо стана така градско съм я ръчкал доста не е мрудвала тоя път какво стана.... :confused:

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 02 Ное 2007, 19:07

miro20 написа:по точка 1. - термостата може ли сам " да се самосезира" и да са опрай както стана при мен? понеже не съм чупил термостат, не знам еднократен проблем дали е причина за задължителната му смяна ?
Ми смени си го нали е 15лв. и е работа за 20 минути!Да ти е мирна главата! ;)
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook