Въпроси на начинаещ E46 320d 136HP

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 26.10.2007
Местоположение: София

Въпроси на начинаещ E46 320d 136HP

Мнение от kalsky » 01 Ное 2007, 8:54

Здравейте!
От вчера клуба порасна още малко, след като вече съм горд собственик на BMW E46 320d 136HP. Колата страшно ми харесва, но срещам наякои трудности като начинаещ. Надявам се тук да намеря малко помощ...
1. Нямам книжка в която да прочета как се управляват основни функции в автомобила;
2. Колата има печка, която обаче не знам как действа. Разбрах, че на някои модели можело да се настройва да се включва сама или да се включва чрез дистанционнто на апармата. Как да разбера при мен как е?
3. Няма борд компютър;
4. В момента съм с 16" джанти - какво ще ме посъветвате за зимата (да ги сменя с други или да си карам с тях като има сложа зимни гуми)
5. След преминаване през неравности от задна дясна гума се чува глух звук - в сервиза не видяха нищо, предположениия?
6. Вчера пътувах от Варна до София с нея. В началото беше всичко наред, но като влязох в София на няколко пъти след натискане на газта леко се замисли (сякаш прекъсна) и тогава ускори. Това страшно ли е?
:help:
Колата е от първите Е46 - 09.1998г.
Ами за това се сещам сега, дано не излизат и още въпроси.
Бпагодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Москва

Мнение от Бояджиев1957 » 01 Ное 2007, 10:16

Колега здравей и честито! Пожелавам много безаварийни километри.
Печката работи автоматично при понижаване на работната температура на двигателя. Купи си 4 нови външни зимни гуми 205/55 R16 и поне 6 месеца карай много внимателно, защото с БМВ се свиква малко трудно. Все пак не забравяй, че е задно предаване, особено на мокра настилка и едно натискане на спирачките е доста непредсказуемо. Всичко останало по управлението на основните функции на колата ще ти се изяснят до няколко дни. Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 01 Ное 2007, 11:55

честито колега,

относно замислянето искам да ти кажа, че знам за какво говориш. Аз го имам същото. И др. хора във форума го имат. От много време събирам информация и мнения и диагностики и се опитвам да разбера какво е. Нека поддържаме връзка и опитваме различни неща докато стане ясно какво е. Иска ми се да отиде някои от нас и да направи диагностика на самото турбо, за да го изключим като вариант. Пиши на ЛС ако трябва. Утре имам запазен час да ми сменят електромагниятният клапан, който управлява налягането на турбото. Знам, че едва ли е това, но искам да го отметна като възможност. После ще пиша.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 01 Ное 2007, 12:04

замислянето с чип се лекува :mhihi: :mhihi: сериозно го казвам, до голяма степен изчезва

По-добре е 15ки джанти за зимата да вземеш и гумите са 195-65-15. По-евтини са , а и винаги можеш да си ги смениш бързо , лесно и евтино ;)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 01 Ное 2007, 12:19

поне ти може да сложиш 15ки, а те наистина са по-евтини
какво означава замислянето? инервала преди да се включи турбото или нещо друго?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 01 Ное 2007, 12:29

© написа:поне ти може да сложиш 15ки, а те наистина са по-евтини
какво означава замислянето? инервала преди да се включи турбото или нещо друго?


подобно е на лагване , да . В повечето случаи проблема е в турбото , и след чипването скоростта на развъртане е друга и замислянето намалява чуствително


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 01 Ное 2007, 12:34

© написа:поне ти може да сложиш 15ки, а те наистина са по-евтини
какво означава замислянето? инервала преди да се включи турбото или нещо друго?


подобно е на лагване , да . В повечето случаи проблема е в турбото , и след чипването скоростта на развъртане е друга и замислянето намалява чуствително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 01 Ное 2007, 15:39

© написа:поне ти може да сложиш 15ки, а те наистина са по-евтини
какво означава замислянето? инервала преди да се включи турбото или нещо друго?


Ами не е интервалът преди вкл. на турбото защото се получава след 2500 оборота, където вече турбото трябва да си е на макс. И изведнъж когато всичко върви все едно рязко намаляваш газта. Тя пак си ускорява през това време ама по-бавно, заглахва. Абе хора кажете къде може да се направи диагностика на турбото само по себе си и евентуално някаква профилактика. :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 26.10.2007
Местоположение: София

Мнение от kalsky » 01 Ное 2007, 18:54

Благодаря на всички за отговорите!
Замислянето е все едно нещо за момент прекъсва, може би в началото се под1инява на педала както трябва, после за миг сякаш прекъсва и оставаш като по инерция, и след това отново започва да ускорява. В първия момент реших, че е нещо електрическо.
Ще разберем какво е, сигурен съм! :!:

А печката няма как да се нагласи да се пали сама и да загрява сутрин преди палене, така ли...

Инак, май клоня към стоманени 15" джанти с хубави гуми за зимата. Намират ли се свястни джанти по моргите или трябва за нови да гледам?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook