Климатроник - НОВ проблем?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 25 Окт 2007, 18:54

vanko_terziev написа:Щом казваш.

Досега колкото коли съм имал,явно и те са били с развалени термостати!!! :mhihi:

И аз го казвам същото!
Приятелю, що не слушаш (не четеш) хората какво ти пишат?
Стрелката веднъж тръгне ли на горе, НЕ Е НОРМАЛНО ПО НИКАКЪВ НАЧИН ДА СЕ ВРЪЩА НА ПО-НИСКА СТОЙНОСТ, а камо ли пък от 12 ч. назад!!!
Ако се случват подобни неща, причината е една-единствена:
РАЗВАЛЕН ТЕРМОСТАТ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 25 Окт 2007, 18:56

Благодарим колеги
значи стрелката не требе да мърда от 12:00 ...
независимо дали пускам климатроника на 30 градуса (десния , левия на 16) и вентилатора на МАКС
значи............. нов термостат :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 21.03.2007

Мнение от vanko_terziev » 25 Окт 2007, 20:40

Ок,щом всички казвате така-значи вероятно е така .Тогава и аз отивам да се прегледам :mhihi:
И аз съм на мнението,че всички се опитваме да помогнем на колегите.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Окт 2007, 0:44

Въпреки, че имаше наченки на лошо поведение.... да кажа и аз нещо:

Колега,
Послушай съфорумниците ти,
тяхната теза е ВЯРНА - термостат за смяна!
Не е лошо да смениш и водната помпа!
Успех!
8)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 29.10.2007

Мнение от SeaGirl » 29 Окт 2007, 1:21

BMW-E39 написа: .....


Според мен това положение на стрелката се дължи на два фактора:
1. ниската температура навън
2. факта че климатроника е на мах ;)

..... не се обиждайте, но бих искала да ви попитам как решихте, че е развален термостат след като неговата функция е да отваря големия кръг в резултат на което температурата определено би следвало да спадне. Има коли, внасяни от по-южни от нашата страна, на които термостата е сменен с по-студен (т.е. отваря на по-ниска температура от серийния за модела) НО това в никакъв случай не значи, че е повреден ;)
Ако не мислите, че пускането на парното не спомага за понижаване на температурата отново сте в грешка. Пускането на парното на най-топло и вентилатора на мах е най-правилната реакция ако сте на път и колата ви почне да грее. Само по този начин може да стигнете до някой сервиз (и с доливане на охладителна течност ако се налага).

П.П. Нищо лично към никого, просто не съм съгласна с вашите мнения 8)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 29 Окт 2007, 1:47

Здравей колега и ДОБРЕ ДОШЪЛ сред нас!
Стигнахме дотук с много четене и учене по наши собствени коли. Някои сме сменили по 2-3 Е39-ки, а други дори повече.
Това за по-топлите и по-студените страни е много интересна теза, която и аз поддържах ппреди време, по отношение на
една моя Е39 дизел, докато най-накрая се стигна до бой :mhihi:
и ме накараха да си сменя термостата с ОРИГИНАЛЕН, закупен от официален представител на марката за БГ (в случая, в София).
Нали се сещаш как защитавах грешната тези толкова време?!

И така, в подкрепа на моето мнение, ще те попитам:
Би ли ми написал номерата по БМВ за двата термостата на една и съща кола (дай също VIN code), защото в БМВ-София
(нарочно не казвам кой от двата сервиза) не можаха да ми дадат повече от един part number (за говоря за дизелов автомобил)?!

За останалото, т.е. за отварянето на парното, когото колата грее съм напълно съгласен с теб!

Поздрави! 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 29 Окт 2007, 1:59

СийГърл термостата не само отваря и затваря, когато температурата се вдигне той отваря големия, но сътветно когато започне да спада го затваря - не би трябвало (и не е възможно) при спад в температурата термостата да затвори и в същото време температурата да продължи да пада - значи не затваря. И чесно да ви кажа съмнявам се че тоя 6 инлине :) ще успеете да го охладите с парното в купето като съм виждал как се вдига стрелката за температурата най-много да се доизпотите :) :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 31 Окт 2007, 23:30

СПЕЦИАЛНО за колегата pazokolarov (искаше снимка да види как изглежда :mhihi: )

и още едно питане(за да не пускам нова тема)
за кво е тва копче дето пише REST ?


Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 01 Ное 2007, 2:35

Има теми за бутона REST, ползвай търсачката! :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 01 Ное 2007, 7:11

BMW-E39 написа:СПЕЦИАЛНО за колегата pazokolarov (искаше снимка да види как изглежда :mhihi: )

и още едно питане(за да не пускам нова тема)
за кво е тва копче дето пише REST ?
За пред ресторанта като спреш,натискаш и идва сервитьора?

Изображение
:winky: :D :mhihi: :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 01 Ное 2007, 12:02

BMW-E39 написа:СПЕЦИАЛНО за колегата pazokolarov (искаше снимка да види как изглежда :mhihi: )

и още едно питане(за да не пускам нова тема)
за кво е тва копче дето пише REST ?


:!: :?: :!: :?: :!: Ъ! Баси м****та!
То верно го няма копчето!. Но е махнато, не е паднало, явно.
Тоя, преди тебе, явно е почвал деня с каничка червено винце и в колата топлото му е идвало в повече! :mhihi: :mhihi:
Без отваряне няма да мине, щом и с натискане с нещо остро пак не става. А логично е да може да се манипулира. Сигурно и бутона вътре е блокиран с някоя подложка.
С REST при температура под 15 градуса, можеш да си отопляваш купето за малко при изгасен двигател.
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 29.10.2007

Мнение от SeaGirl » 01 Ное 2007, 12:26

1. Благодаря за посрещането!
2. Не е задължително термостата да е оригинален от БМВ ;) Има хора, които работят по японския метод НА ГО ДИ ГО :D Казвам го от опит също :(
3. Относно термостата (че е възможно да не затваря) съм съгласна с вас и това може да е проблема в конкретния казус, но само при условие, че този спад на температурата е перманентно явление, а случаен единичен случай (пожелавам второто на колегата BMW-E39 :yes: )

П.П.
ICE написа:Здравей колега и ДОБРЕ ДОШЪЛ сред нас! ......


колеЖКА ;) :D
Последна промяна SeaGirl на 01 Ное 2007, 12:27, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 01 Ное 2007, 12:27

pazokolarov написа:
:!: :?: :!: :?: :!: Ъ! Баси м****та!
То верно го няма копчето!. Но е махнато, не е паднало, явно.
Тоя, преди тебе, явно е почвал деня с каничка червено винце и в колата топлото му е идвало в повече! :mhihi: :mhihi:
Без отваряне няма да мине, щом и с натискане с нещо остро пак не става. А логично е да може да се манипулира. Сигурно и бутона вътре е блокиран с някоя подложка.
С REST при температура под 15 градуса, можеш да си отопляваш купето за малко при изгасен двигател.


Падат, падат копчетата :mhihi: .
Аз лятото бях забравил запалка в джоба дето е под додлакътника и познай какъв залп се е получил. Отивам към колата и :shock: гледам часи от флаша ми, дето го бях оставил там до запалката, на задното стъкло, влизам вътре, копчетата на климатроника - половината ги няма, пускам касетофона - :shock: панела ми остава в ръцете, абе филм направо.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 18.11.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D
Мечтае да кара: E36 M3

.

Мнение от JayCutler » 01 Ное 2007, 18:34

да определено за копчетата пери мен интересното е че моето същото това копче за дигане на темп. от дясно пук е счупено на 2.много ми е интересно как може да е станало.как ли не пробваш да натискам другото немога да си обясня натиска да се счупи на 2 :confused: :mhihi: :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 21.03.2007

Мнение от vanko_terziev » 01 Ное 2007, 20:12

На мен също ми ги няма точно тези копчета(че и двете). А да си кажа честно, не ми се дават 106 лева само заради тези две копчета. Има решение и без копчета.
Колега,ако се вгледаш в самите места(не знам как да го нарека), където са стояли копчетата,ще видиш най долу по средата едно съвсем малко чопче. Може да се натисне с нокът.... И температурата се качва...
Какво да се прави - българска му работа... :mhihi:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook