Климатроник - НОВ проблем?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
vanko_terziev написа:Щом казваш.
Досега колкото коли съм имал,явно и те са били с развалени термостати!!!
И аз го казвам същото!
Приятелю, що не слушаш (не четеш) хората какво ти пишат?
Стрелката веднъж тръгне ли на горе, НЕ Е НОРМАЛНО ПО НИКАКЪВ НАЧИН ДА СЕ ВРЪЩА НА ПО-НИСКА СТОЙНОСТ, а камо ли пък от 12 ч. назад!!!
Ако се случват подобни неща, причината е една-единствена:
РАЗВАЛЕН ТЕРМОСТАТ
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Благодарим колеги
значи стрелката не требе да мърда от 12:00 ...
независимо дали пускам климатроника на 30 градуса (десния , левия на 16) и вентилатора на МАКС
значи............. нов термостат
значи стрелката не требе да мърда от 12:00 ...
независимо дали пускам климатроника на 30 градуса (десния , левия на 16) и вентилатора на МАКС
значи............. нов термостат

- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
Ок,щом всички казвате така-значи вероятно е така .Тогава и аз отивам да се прегледам
И аз съм на мнението,че всички се опитваме да помогнем на колегите.

И аз съм на мнението,че всички се опитваме да помогнем на колегите.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Въпреки, че имаше наченки на лошо поведение.... да кажа и аз нещо:
Колега,
Послушай съфорумниците ти,
тяхната теза е ВЯРНА - термостат за смяна!
Не е лошо да смениш и водната помпа!
Успех!
Колега,
Послушай съфорумниците ти,
тяхната теза е ВЯРНА - термостат за смяна!
Не е лошо да смениш и водната помпа!
Успех!

BMW-E39 написа: .....
Според мен това положение на стрелката се дължи на два фактора:
1. ниската температура навън
2. факта че климатроника е на мах

..... не се обиждайте, но бих искала да ви попитам как решихте, че е развален термостат след като неговата функция е да отваря големия кръг в резултат на което температурата определено би следвало да спадне. Има коли, внасяни от по-южни от нашата страна, на които термостата е сменен с по-студен (т.е. отваря на по-ниска температура от серийния за модела) НО това в никакъв случай не значи, че е повреден

Ако не мислите, че пускането на парното не спомага за понижаване на температурата отново сте в грешка. Пускането на парното на най-топло и вентилатора на мах е най-правилната реакция ако сте на път и колата ви почне да грее. Само по този начин може да стигнете до някой сервиз (и с доливане на охладителна течност ако се налага).
П.П. Нищо лично към никого, просто не съм съгласна с вашите мнения

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Здравей колега и ДОБРЕ ДОШЪЛ сред нас!
Стигнахме дотук с много четене и учене по наши собствени коли. Някои сме сменили по 2-3 Е39-ки, а други дори повече.
Това за по-топлите и по-студените страни е много интересна теза, която и аз поддържах ппреди време, по отношение на
една моя Е39 дизел, докато най-накрая се стигна до бой
и ме накараха да си сменя термостата с ОРИГИНАЛЕН, закупен от официален представител на марката за БГ (в случая, в София).
Нали се сещаш как защитавах грешната тези толкова време?!
И така, в подкрепа на моето мнение, ще те попитам:
Би ли ми написал номерата по БМВ за двата термостата на една и съща кола (дай също VIN code), защото в БМВ-София
(нарочно не казвам кой от двата сервиза) не можаха да ми дадат повече от един part number (за говоря за дизелов автомобил)?!
За останалото, т.е. за отварянето на парното, когото колата грее съм напълно съгласен с теб!
Поздрави!
Стигнахме дотук с много четене и учене по наши собствени коли. Някои сме сменили по 2-3 Е39-ки, а други дори повече.
Това за по-топлите и по-студените страни е много интересна теза, която и аз поддържах ппреди време, по отношение на
една моя Е39 дизел, докато най-накрая се стигна до бой

и ме накараха да си сменя термостата с ОРИГИНАЛЕН, закупен от официален представител на марката за БГ (в случая, в София).
Нали се сещаш как защитавах грешната тези толкова време?!
И така, в подкрепа на моето мнение, ще те попитам:
Би ли ми написал номерата по БМВ за двата термостата на една и съща кола (дай също VIN code), защото в БМВ-София
(нарочно не казвам кой от двата сервиза) не можаха да ми дадат повече от един part number (за говоря за дизелов автомобил)?!
За останалото, т.е. за отварянето на парното, когото колата грее съм напълно съгласен с теб!
Поздрави!

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
СийГърл термостата не само отваря и затваря, когато температурата се вдигне той отваря големия, но сътветно когато започне да спада го затваря - не би трябвало (и не е възможно) при спад в температурата термостата да затвори и в същото време температурата да продължи да пада - значи не затваря. И чесно да ви кажа съмнявам се че тоя 6 инлине
ще успеете да го охладите с парното в купето като съм виждал как се вдига стрелката за температурата най-много да се доизпотите




- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
BMW-E39 написа:СПЕЦИАЛНО за колегата pazokolarov (искаше снимка да види как изглежда)
и още едно питане(за да не пускам нова тема)
за кво е тва копче дето пише REST ?





То верно го няма копчето!. Но е махнато, не е паднало, явно.
Тоя, преди тебе, явно е почвал деня с каничка червено винце и в колата топлото му е идвало в повече!


Без отваряне няма да мине, щом и с натискане с нещо остро пак не става. А логично е да може да се манипулира. Сигурно и бутона вътре е блокиран с някоя подложка.
С REST при температура под 15 градуса, можеш да си отопляваш купето за малко при изгасен двигател.
1. Благодаря за посрещането!
2. Не е задължително термостата да е оригинален от БМВ
Има хора, които работят по японския метод НА ГО ДИ ГО
Казвам го от опит също
3. Относно термостата (че е възможно да не затваря) съм съгласна с вас и това може да е проблема в конкретния казус, но само при условие, че този спад на температурата е перманентно явление, а случаен единичен случай (пожелавам второто на колегата BMW-E39
)
П.П.
колеЖКА

2. Не е задължително термостата да е оригинален от БМВ



3. Относно термостата (че е възможно да не затваря) съм съгласна с вас и това може да е проблема в конкретния казус, но само при условие, че този спад на температурата е перманентно явление, а случаен единичен случай (пожелавам второто на колегата BMW-E39

П.П.
ICE написа:Здравей колега и ДОБРЕ ДОШЪЛ сред нас! ......
колеЖКА


Последна промяна SeaGirl на 01 Ное 2007, 12:27, променена общо 1 път
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
pazokolarov написа:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ъ! Баси м****та!
То верно го няма копчето!. Но е махнато, не е паднало, явно.
Тоя, преди тебе, явно е почвал деня с каничка червено винце и в колата топлото му е идвало в повече!![]()
![]()
Без отваряне няма да мине, щом и с натискане с нещо остро пак не става. А логично е да може да се манипулира. Сигурно и бутона вътре е блокиран с някоя подложка.
С REST при температура под 15 градуса, можеш да си отопляваш купето за малко при изгасен двигател.
Падат, падат копчетата

Аз лятото бях забравил запалка в джоба дето е под додлакътника и познай какъв залп се е получил. Отивам към колата и


- JayCutler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 18.11.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D
- Мечтае да кара: E36 M3
.
да определено за копчетата пери мен интересното е че моето същото това копче за дигане на темп. от дясно пук е счупено на 2.много ми е интересно как може да е станало.как ли не пробваш да натискам другото немога да си обясня натиска да се счупи на 2




- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
На мен също ми ги няма точно тези копчета(че и двете). А да си кажа честно, не ми се дават 106 лева само заради тези две копчета. Има решение и без копчета.
Колега,ако се вгледаш в самите места(не знам как да го нарека), където са стояли копчетата,ще видиш най долу по средата едно съвсем малко чопче. Може да се натисне с нокът.... И температурата се качва...
Какво да се прави - българска му работа...
Колега,ако се вгледаш в самите места(не знам как да го нарека), където са стояли копчетата,ще видиш най долу по средата едно съвсем малко чопче. Може да се натисне с нокът.... И температурата се качва...
Какво да се прави - българска му работа...

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани