М52 и БГ бензинът 0о
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
М52 и БГ бензинът 0о
Позачетох се малко за м52 ,защото съм се насочил към 96-95-97 кола ,но четох нещо за едно покритие което предпазва цилиндрите от износване обаче се прецаквало от сярата в лошите бензини....как да позная дали е вред моторчето преди да я купя?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Гледаш първо дали върви добре и дали пуши синьо отзад (дали гори масло демек). Ако ти се виждат задоволителни двата параметъра и ти се удаде възможност за замерване на компресията на цилиндрите е най-добре. Имай впредвид, че този проблем го е имало предимно в Англия и Америката, защото там бензините били много серни.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Да бе и аз четох за европейките че били наред ама се замислих за по старо ... колко трябва да му е компресията 14.6 ли беше
може да се трие темата
може да се трие темата
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани