как мога да разбера дали имам air bag във волана
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Не може Еърбег ламбата да святка и да гасне по време на движение, когато си иска. В случая не говорим за теста на Еърбег системата при палене. Тази система е "Система за сигурност" (тя затуй и ланбата е червена де) и ако се появи грешка в нея тя остава запалена. Има една вероятност, специялно при Е36 в зависимост от това коя система е поставена, лампата на Еърбега да изгасне след известно време каране. Това при Е39 със сигурност не е така и там лампата свети завинаги до изчистване на грешката. Ако лампата ви свети (или пъй при палене хич се не обажда) не е лошо да се иде на диагностика, за да може да се прочете каква е грешката и да се премахне проблемът.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
значи да доуточня пак малко... колата е '95 производство по вин 318и,
по волана има еърбег срс надписи.. а за лампичката е както описах в предния пост.
при контакт и палене свети, и като си сложа колан, угасва след малко.
но колана някой път го слагам преди потегляне , някой път след минута две движение (да не говорим че и го забравям често, особенно на къси разтояния)
та.. не знам какви датчици има за коланите, и дали е смао от моята страна, или и на десния колан.. не знам.
общо взето не мига , а просто угася на различен етап от движение.
и както казах бях ходил на диагностика - нема проблеми по компа , но само с еърбег-а момчето каза нещо нема връзка програмата му за диагностика дето е. това в "аутоплюс". те са попринцип представители на опел и шевролет , но софтуера им би трябвало да поддържа и БМВ-та.
и се чудя какво и къде да прескоча да ми кажат само има ли проблем еърбега или нема.
а да.. под задната седалка посредата има още някакъв модул правоъгълен с надпис еърбег нещо си. той какви функции има ?
споменах за коланите щото ми се стори че има връзка със тях. или греша ?
щото май ако въобще не бутна коланите и май не угася скоро.....
по волана има еърбег срс надписи.. а за лампичката е както описах в предния пост.
при контакт и палене свети, и като си сложа колан, угасва след малко.
но колана някой път го слагам преди потегляне , някой път след минута две движение (да не говорим че и го забравям често, особенно на къси разтояния)
та.. не знам какви датчици има за коланите, и дали е смао от моята страна, или и на десния колан.. не знам.
общо взето не мига , а просто угася на различен етап от движение.
и както казах бях ходил на диагностика - нема проблеми по компа , но само с еърбег-а момчето каза нещо нема връзка програмата му за диагностика дето е. това в "аутоплюс". те са попринцип представители на опел и шевролет , но софтуера им би трябвало да поддържа и БМВ-та.
и се чудя какво и къде да прескоча да ми кажат само има ли проблем еърбега или нема.
а да.. под задната седалка посредата има още някакъв модул правоъгълен с надпис еърбег нещо си. той какви функции има ?
споменах за коланите щото ми се стори че има връзка със тях. или греша ?
щото май ако въобще не бутна коланите и май не угася скоро.....

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
miro20 написа:
Миро за същата грешка ходих в бившия сервиз "Жигули" до КАТ ,диагностика изчисти грешката и дори потвърди , че колата откъм ел системи е в кондиция.
Това под задната седалка е датчика ,който задейства беговете при нужда.
Коланите ти нямат отношение към изгасянето на лампата на бега.,поне при мен е така.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
до кат в дясно ? откъм мототехника ли ?
чесно казано отидох с/у метро щото си викам.. нов сервиз.. нова техника.. поне откъм софтуер ще са добри... ама май съм се излъгал.... или наистина има проблем.
начи да синтезираме
- това е грешка която трябва да се диагностицира и изчисти ако сичко е наред с еърбега (ами ако и там кажат - софтуера ни нема връзка с датчиците на еърбега ? )
- няма нищо общо с коланите
- а ако има грешка.. каква ще е тя ? това по-дълго светене на лампата що за грешка декодирано означава ?
- и последно - преебани ми са еърбеговете
чесно казано отидох с/у метро щото си викам.. нов сервиз.. нова техника.. поне откъм софтуер ще са добри... ама май съм се излъгал.... или наистина има проблем.
начи да синтезираме
- това е грешка която трябва да се диагностицира и изчисти ако сичко е наред с еърбега (ами ако и там кажат - софтуера ни нема връзка с датчиците на еърбега ? )
- няма нищо общо с коланите
- а ако има грешка.. каква ще е тя ? това по-дълго светене на лампата що за грешка декодирано означава ?
- и последно - преебани ми са еърбеговете
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Ами натреси се някъде здраво и ако се отвори значи имаш ако не, нямаш
Сега сериозно и аз мисля че ако имаш трябва да пише!

Сега сериозно и аз мисля че ако имаш трябва да пише!

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Колега,потърси малко в старите теми,там имаше нещо за късното гаснене на лампата,колегите бяха написали нещо за прането на седалките и намокряне на датчика на пасажера...не помня вече...виж там
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Абе диагностика бе хора! Само това е начинът. И без това ви казвам, че грешката не може да изчезне, така или иначе требе да се трие с компютър, а преди да се изтрие се прочита каква е и се търси решение.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани