проблем с задният мост
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с задният мост
или поне така си мисля,наскоро си взех БМВ-то от германиа единственият косур които му намерих по окачване и двигател е че като включвам първа,втора и отзад се усеща леко чукване по задният мост...някои да има идеи...
- SPARC0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: BMW 335D
- Мечтае да кара: всеки ден различна кола от гаража
- Детайли за колата: 360 к.с.
:)
Ако е само почукване не бери грижи
Всички сме така!!!Това е диференциала.А и отзад сме на носачи 


Expect The Unexpected & Everything Is Possible
- Testosteron
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 12.05.2007
Един приятел кара 320i и при него чукаше нещо отзад като я взе, но доколкото си спомням
смени тампон на кардана и сега всичо е ОК.

Re: проблем с задният мост
Сладур1 написа:или поне така си мисля,наскоро си взех БМВ-то от германиа единственият косур които му намерих по окачване и двигател е че като включвам първа,втора и отзад се усеща леко чукване по задният мост...някои да има идеи...
не си само ти


- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
понеже тая тема съм я срещал и друг път, та и аз да си дам мнението
по въпроса.
В началото беше само лек шум при агресивно каране, което
се превърна в скърцане и триене на метал в метал при всяко
едно сменяне на 1ва, 2ра и 3та.
На скоро, преди две седмици имах малък проблем със задницата
и се наложи да вдигнем колата. От шоферската страна на Sub frame-a,
който държи дифа се беше случило нещо нечовешко:
проверете го! БМВ покрива грешката, която се случва при
много е46 КУПЕ
по въпроса.
В началото беше само лек шум при агресивно каране, което
се превърна в скърцане и триене на метал в метал при всяко
едно сменяне на 1ва, 2ра и 3та.
На скоро, преди две седмици имах малък проблем със задницата
и се наложи да вдигнем колата. От шоферската страна на Sub frame-a,
който държи дифа се беше случило нещо нечовешко:

проверете го! БМВ покрива грешката, която се случва при
много е46 КУПЕ
- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
от това страдат е46-ците.това явно е инженерна грешка.всяко трето е46 се къса от там.кофтито ече, за да се направи както трябва, се разкача почти всико по задницата и цената не е малка.
- Testosteron
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 12.05.2007
Аз мойта я заварих! От сервиза ми дадоха гаранция че няма да мръдне защото не са правили 1 и 2 такива. Това си е дефект на Е46 до 2001 год. включително. След това проблема е решен.
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
да и това е решение на проблема. аз съм виждал да го прават
c Liquid nails тука. Но колко ще издържи? Това е въпросът.
От дилъра говорихме със завода в Германия и след една седмица
уговорки, БМВ се съгласиха да покрият разходите на 100%
c Liquid nails тука. Но колко ще издържи? Това е въпросът.
От дилъра говорихме със завода в Германия и след една седмица
уговорки, БМВ се съгласиха да покрият разходите на 100%
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани