Термометър за външната температура.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 07 Сеп 2007, 12:05

по принцип при минусуви температури още като дадеш на контакт и борда показва температурата и съответно бие гонга :mhihi:
напълно е нормално, според мен борда си ти е наред, търси причината в дачтика или кабелите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 07 Сеп 2007, 12:06

Почвам. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 07 Сеп 2007, 20:41

Оказа се прекъсната верига,някъде около първият метър след куплунга.

Начин на проверка,когато борда показва -30.

1.Сваляте термометъра(намира се долу вляво на бронята зад една капачка с дупка) и мерите съпротивлението му.При нормална температура ,ако е около 4 kOhm , термометъра е изправен.

2.Почистете куплунга на термометъра,проверете дали проводника около него не е прекъснат,включете термометъра и вижте какво показва борда-ако са се оправили нещата- добре,ако не -значи има някъде прекъсване на веригата между термометъра и борда.
3.Сваляте борда,вадите куплунга и търсите следните проводници-синVчервенVжълт и кафявVоранжев(на снимката съм включил директно термометъра към борда и вече съм сигурен ,че и борда и термометъра са наред и само веригата между термометъра и борда е прекъсната някъде).

Изображение

3.При левите фарове излиза сноп от проводници,които идват от долу на колата.Внимателно срежете изолацията,намерете гореописаните проводници и проверете дали има затворена верига от там до борда за всеки един от тях.Ако всичко е наред,режете проводника,след куплунга на термометъра и теглите нов проводник от куплунга до мястото с оголена изолация,където го свързвате.Ако прекъсването не се намира някъде в началото на проводниците,може да направите проверка,на място по-близо до борда или в краен случай да изтеглите нов кабел от термометъра до борда.

УСПЕХ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 07 Сеп 2007, 20:44

:yes: то тоя успех на теб ти бе нужен :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 07 Сеп 2007, 20:58

Stanchev написа::yes: то тоя успех на теб ти бе нужен :mhihi:


Колега, с твоя помощ и помоща на други колеги ,вече го имам. :bowdown: ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 26 Окт 2007, 20:27

А при мен що не бие гонга? :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 26 Окт 2007, 20:36

///peter написа:А при мен що не бие гонга? :confused:


може да нямаш гонг :mhihi:
от +3 градуса надолу по4ва да го бии то гонг
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 26 Окт 2007, 20:37

Той моя борд е бившия на zvetiko :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 27 Окт 2007, 0:06

да ама само борд не става трябва и гонг ... :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Окт 2007, 0:13

Гонга е в таблото-дали имаш ще разбереш като включиш МЕМО и чакаш да дойде 10секунди преди кръгъл час-може и да не чакаш ако помогнеш на цасовника. ;) Но с тия 5 кабела ме съмняваш-виж описано е къде се вързва гонга.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 27 Окт 2007, 0:20

гонга е закачен на кората , която е точно над педалите и под волана
като надникнеш отдолу трябва да видиш едни дупчици в кръг наредени...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Окт 2007, 0:22

Някъде откъм таблото го чувам,затова предположих ,че е там.Със сигурност се намира там където ти казваш. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 27 Окт 2007, 9:15

Аве, аз един път таз кора я свалях и нещо виснеше от там, ма не знам как се отнесох с него :mhihi:
Тоз гонг на кои крачета трябва да е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Окт 2007, 10:35

18 и 19 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 27 Окт 2007, 11:19

да ама освен тях си има и още една букса със захранване.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook