Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Модератор: Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:Ми тона пише за №6 Temperature switch
for vehicles with venetian blind
Явно дава сигнал на нещо при 86 гр. на водата ама за автомобили с нещоси инсталирано ама кво е
venetian=жалузи

Е..и кви неща слагат на тая кола.Сега да открием и рективната турбина или въртолетната перка.

ivan написа:като гледам тази схема забелязах,4е дат4ика на главата номер 6 при мене липсва т.е.на моя мотор са 3броя,някои знае ли за какво е?Пробка за него си има,но на негово място е завинтена тапа,като номер 10 на схемата.При мене-н9 е за перката на климатика,н8 сигорно дава инфо за ком-ра(при изклю4ен мотора работи на 1100обо.),а н7 за дат4ика на таблото.Мисля 4е вси4ки са температурни,но за н6 някои може ли да каже нещо
№9 го дават за кола с еър кандишън на караваната-сигнала отива към електрическият куплунг за караваната,№8 е датчик за коли с DDE,№7 за приборите.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
№9 е датчика на ел.перката отпред и я вкючва на 101гр. на водата и е за автомобили с климатици и куплонзи за каравани 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Може би са го били предвидили(след като има и тапа)само за коли с каравани
,за да се включва втора степен на перката при тегленето на караваната,след ,което са видели ,че навлизаме в глобално затопляне и са решили да го слагат на всички коли.
Между другото втора степен се включва и от датчик за налягането,който се намира върху дехидрататора.



Между другото втора степен се включва и от датчик за налягането,който се намира върху дехидрататора.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
На Дини сам му оревал
и на вас да кажа.Колеги тва е при температура на 12 часа като изцедя която и да е предавка и настапя ли саединителя, за да я сменям със следващата,колата ми губи мощност(колкото и да натискам педала за газта няма никой,все едно колата е в покой,обаче в сащото време не е изгаснала-просто плавно си падат оборотите).И интересното е, че понякога освобеждавам от скорост и вкарвам пак същата и тръгва,а понякога,макар и рядко,ги изреждам всичките до 2-ра,за да тръгне.....Идей някакви?Чак ми е жал за веригата




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Wenzy написа:На Дини сам му оревали на вас да кажа.Колеги тва е при температура на 12 часа като изцедя която и да е предавка и настапя ли саединителя, за да я сменям със следващата,колата ми губи мощност(колкото и да натискам педала за газта няма никой,все едно колата е в покой,обаче в сащото време не е изгаснала-просто плавно си падат оборотите).И интересното е, че понякога освобеждавам от скорост и вкарвам пак същата и тръгва,а понякога,макар и рядко,ги изреждам всичките до 2-ра,за да тръгне.....Идей някакви?Чак ми е жал за веригата
![]()
Иди да и ръгнат кабелите



може да излезе нещо на диагностиката

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Днес имах час за 8 и 30 ама сега ставам бе и.ал съм ги майсторите сам ще е разглобя на съставки и пикантии и ще търся,ако няма на къде съм при тях.Тия мизерии не ми се вярва да са от DDE или от ГНП-то така че чук,тел,тиксо и плюнка и няма начин да не се изолира проблема.Обаче все пак кажете може ли от гореспоменатите да прави тия проблемчета 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Wenzy написа:Днес имах час за 8 и 30 ама сега ставам бе и.ал съм ги майсторите сам ще е разглобя на съставки и пикантии и ще търся,ако няма на къде съм при тях.Тия мизерии не ми се вярва да са от DDE или от ГНП-то така че чук,тел,тиксо и плюнка и няма начин да не се изолира проблема.Обаче все пак кажете може ли от гореспоменатите да прави тия проблемчета
Ама пиянууу си и тииии



- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Филтрите преди 1000 км - горивния,сложил съм даже и малък на Филтрон,а за подкачащата помпа извадих я и на мястото н оригиналния сложих един даже и вътре на малкия диаметър още един и така станах с четири филтара на горивната система - най добре спя когато съм сигурен
.Снощи смених маркуча от филтара до ГНП със прозрачен силиконов като посредата пак сложих филтър обезваздуших го и всичко 6.Гледам днес всичко 6 както снощи го оставих покарах малко спирам и гледам между двата филтара въздух.Според мен по пътя между подкачащата и филтара "бозае" въздух и то някаде по преходите маркуч-тръбичка.Някакви идей?А и някой ако знае какво е това на една от снимките-намерих го между седалката на спътника и ръчната.Едната жица иде от изпод задните духалки и влиза в тва а другата отива към големия сноп дето е филтъра на климатика.Малко снимков матриал в галерията сори толкова мога 


само махни излишния филтар този м-у оригинала и гнп,4е ще се задахва помпата след време.Горивния филтер и цедката в резервоара са напълно достатъ4ни.Този силикон маи не върви навсякъде.УспехWenzy написа:Филтрите преди 1000 км - горивния,сложил съм даже и малък на Филтрон,а за подкачащата помпа извадих я и на мястото н оригиналния сложих един даже и вътре на малкия диаметър още един и така станах с четири филтара на горивната система - най добре спя когато съм сигурен.Снощи смених маркуча от филтара до ГНП със прозрачен силиконов като посредата пак сложих филтър обезваздуших го и всичко 6.Гледам днес всичко 6 както снощи го оставих покарах малко спирам и гледам между двата филтара въздух.Според мен по пътя между подкачащата и филтара "бозае" въздух и то някаде по преходите маркуч-тръбичка.Някакви идей?А и някой ако знае какво е това на една от снимките-намерих го между седалката на спътника и ръчната.Едната жица иде от изпод задните духалки и влиза в тва а другата отива към големия сноп дето е филтъра на климатика.Малко снимков матриал в галерията сори толкова мога
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Остатъчен матриал.Аз свалих маркуча продухах го,резнах го,набих едно желязо и некапе
.Вържи го с миша упашка към снопа с другите кабели - да сочи нагоре и няма да капе.Ако си го запушил както требе - няма откаде да идва мизерията 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани