Задният ми прозорец е направо...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Задният ми прозорец е направо...
Ужас.
Вода се стича по него нормално ли е.При вас така ли е.Какво ще ме посъветвате при това съм пуснал нагревателите ама пак тай

- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
DJJonny написа:Паркирай вечер наобратно
Незнайно защо и при мен е така от источната страна само се получава това.
как на обратно ве колега .. с тавана надолу ли


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
bam-bam написа:как на обратно ве колега .. с тавана надолу ли
Ми всъщност не,да я завърти самата кола на 180° спрямо посоките изток-запад

- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Колеги, конденза се получава от разликата между външната и вътрешната температура (влагата която е във топлия въздух в купето кондензира при допира със студеното стъкло)
Тъй като вентилацията на задната част на купето не е достатъчна са предвидени и нагревателите за него (предното се обдухва директно от парното). Проблема в случая е че голямо количество влажен въздух влиза (и остава) в купето и парното и нагревателите не са достатъчни да намалят температурната разлика, за да не се получи конденз.
Причината според мен е или не добро уплътнено купе (дори и малко) което позволява влажен въздух от вън да прониква в купето докато колата е паркирана, или когато се кара дълго време с отворени стъкла (аз съм сериозен пушач и при мен е втория случай)
Не съм съгласен с ///МарТо, че паркирането в "обратна" посока е решение на въпроса по принцип, защото влагата би трябвало да се появи на предното стъкло (и тя наистина се появява, но проблема се решава от директното обдухване от парното) - шопа е казал: както и да се въртиш, гъзо ти се е отзад
По принцип колите от нашата марка са добре уплътнени и не би трябвало да има проблем с проникването на въздух от вън в купето.
На задните калници трябва да има едни гумени клапи (при Е36 май че е само една от дясно - No. 11 от диаграмата), които помагат за изравняване на външното и вътрешното налягане (т.е. колата да "диша").
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
Ако някоя се е изкривила или откачила може да седи непрекъснато отворена (те се затварят под собствената си тежест и често се случва да не уплътняват.
Съветвам ви да ги проверите
Тъй като вентилацията на задната част на купето не е достатъчна са предвидени и нагревателите за него (предното се обдухва директно от парното). Проблема в случая е че голямо количество влажен въздух влиза (и остава) в купето и парното и нагревателите не са достатъчни да намалят температурната разлика, за да не се получи конденз.
Причината според мен е или не добро уплътнено купе (дори и малко) което позволява влажен въздух от вън да прониква в купето докато колата е паркирана, или когато се кара дълго време с отворени стъкла (аз съм сериозен пушач и при мен е втория случай)
Не съм съгласен с ///МарТо, че паркирането в "обратна" посока е решение на въпроса по принцип, защото влагата би трябвало да се появи на предното стъкло (и тя наистина се появява, но проблема се решава от директното обдухване от парното) - шопа е казал: както и да се въртиш, гъзо ти се е отзад

По принцип колите от нашата марка са добре уплътнени и не би трябвало да има проблем с проникването на въздух от вън в купето.
На задните калници трябва да има едни гумени клапи (при Е36 май че е само една от дясно - No. 11 от диаграмата), които помагат за изравняване на външното и вътрешното налягане (т.е. колата да "диша").
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
Ако някоя се е изкривила или откачила може да седи непрекъснато отворена (те се затварят под собствената си тежест и често се случва да не уплътняват.
Съветвам ви да ги проверите

tsb_bg написа:Не съм съгласен с ///МарТо, че паркирането в "обратна" посока е решение на въпроса по принцип, защото влагата би трябвало да се появи на предното стъкло (и тя наистина се появява, но проблема се решава от директното обдухване от парното) - шопа е казал: както и да се въртиш, гъзо ти се е отзад![]()
В случая с мен не трябва да си съгласен и в случая аз говоря за влага от външната страна а не отвътре. Защото колегата казва че тече направо а това отвътре да стане не ми се връзва. За отвътре наистина проблема е в оплътненията или клапите. Иначе за отвън ако не си съгласен ела да се пробваме пред нас


Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
tsb_bg написа:
По принцип колите от нашата марка са добре уплътнени и не би трябвало да има проблем с проникването на въздух от вън в купето.
На задните калници трябва да има едни гумени клапи (при Е36 май че е само една от дясно - No. 11 от диаграмата), които помагат за изравняване на външното и вътрешното налягане (т.е. колата да "диша").
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15
Ако някоя се е изкривила или откачила може да седи непрекъснато отворена (те се затварят под собствената си тежест и често се случва да не уплътняват.
Съветвам ви да ги проверите
Клапите са две , за баланс

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани