Какво бихте купили (Е46): 318i 143кс. или 320d 150кс. ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
blqsu4ko написа:П.С. що си мисля че 318и двигателя е м42 ли м43 беше от 318ис е36?
Кажете кой е и къф му е номера....
Двигателят се води N42

пък и нещеш ли никой в този форум не е писал за тоя двигател 143 коня ... все едно екзотика ... и сега незнам чуплив ли е не е ли ...
Ми май наистина сме малко



Нещата са на кантар. Аз също много се колебаех между този дизел и бензина, просто бензиновата беше по-запазена, затова взех нея. Дано съм ти бил полезен.

Realize..
Real eyes..
Real lies..
- SPARC0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: BMW 335D
- Мечтае да кара: всеки ден различна кола от гаража
- Детайли за колата: 360 к.с.
e 46
Аз съм за "Фантата".От известно време карам такава и съм мноо доволен.Пък и е на малко километри.Те нямат издъхване до 500000км.
Моята беше 136,ама вече е малко повечко
понеже и аз обичам динамиката.Така,че прави му сметка на 150 като чипосаш какво става.Ще върви много повече дори от чипосана 318и.
До сега съм карал само бензин и преди чипа ми беше леко спек,обаче после.....доста се надъхах на отапдния материал "дизел"
Моята беше 136,ама вече е малко повечко

До сега съм карал само бензин и преди чипа ми беше леко спек,обаче после.....доста се надъхах на отапдния материал "дизел"
Expect The Unexpected & Everything Is Possible
- SPARC0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: BMW 335D
- Мечтае да кара: всеки ден различна кола от гаража
- Детайли за колата: 360 к.с.
:)
Пък и тоа автомат мен хич не ме влече.Не е ли то яката ръчка......
Ся за бакшишко каране съм с двете ръце и двата крака "ЗА",ама смятам че си я вземаш с цел удоволствие
Ся за бакшишко каране съм с двете ръце и двата крака "ЗА",ама смятам че си я вземаш с цел удоволствие

Expect The Unexpected & Everything Is Possible
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
дизела му е майката нема такава икономия с такъв вървеж ... пък ся то и бензинката ако даде фира пак ше те вкара у некои филм 


- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
bam-bam написа:дизела му е майката нема такава икономия с такъв вървеж ... пък ся то и бензинката ако даде фира пак ше те вкара у некои филм
Еле па на стария дизел вървежа...

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
аз съм за синята бензинка с ръчката
все пак се продава с каса бира в багажника
иначе малко по сериозно - аз лично смятам че дизела не е най-добрия избор за кола от този клас. Смятам че фън машините винаги са на бензин (газ). но все пак избора е твой

все пак се продава с каса бира в багажника







иначе малко по сериозно - аз лично смятам че дизела не е най-добрия избор за кола от този клас. Смятам че фън машините винаги са на бензин (газ). но все пак избора е твой


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
фън машина на газ
това ще да е мечтата на бакшиша ... от тези 2те дизела ,автоматика някак не пасва на 3та серия .. но 318 ръчка ще е много приятна машина и като фен на бензина бих я предпочел

- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
- Бояджиев1957
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 18.10.2007
- Местоположение: Москва
Здравей приятелю! Изпращам ти една сравнителна таблица за 318-143 к.с и 320 дизел-150 к.с.
Сравни мощността и оборотите при които се постига, максималният въртящ момент, разхода на гориво, ускорението от 0-100 км, съдържанието на вредни емисии в изгорелите газове
Не забравяй че дизеловия двигател има два пъти по-дълъг реурс от бензиновия, много по висок КПД
Гарантирам ти, че разходите за гориво и поддръжка ще са далеч по-малко от тези на бензиновия
Пожелавам успех при избора
Забравих. Вече няколко години в цялия свят /особено Европа и Япония/ има бум на производството на дизели за леки автомобила. Причината е ясна: Нисък разход на гориво, висок коефициент на полезно действие на двигателя, много по малко съдържание на СО в отработените газове
АЗ СЪМ ЗА ДИЗЕЛА
ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ 318 I 143 л.с.
Заводское обозначение кузова E46
Начало выпуска сентябрь 2001 г.
Конец выпуска 2005 г.
КУЗОВ
Тип кузова седан
Количество дверей 4
ДВИГАТЕЛЬ
Тип двигателя (кол-во цилиндров) L4
Турбонадув нет
Объем двигателя, куб. см 1995
Мощность, л.с./об мин 143 / 6000
Крутящий момент, Нм/об мин 200 / 3750
Максимальная скорость, км/час 214
Разгон до 100 км/час, с 10.2
Тип топлива бензин
Расход топлива (за городом), л на 100 км 6.3
Расход топлива (смешанный цикл), л на 100 км 8.1
Расход топлива (в городе), л на 100 км 11.2
Клапанов на цилиндр: 4
Система газораспределения dohc
Система питания инжектор
Диаметр цилиндра x ход поршня, мм 84.0 x 90.0
Выхлоп CO2, г/км 196
ПРИВОД
Тип привода задний
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Коробка передач 5АКПП
ПОДВЕСКА
Передняя нет данных
Задняя нет данных
ТОРМОЗА
Передние дисковые, 286 мм
Задние дисковые, 276 мм
ГАБАРИТЫ
Длина, мм 4470
Ширина, мм 1740
Высота, мм 1420
Колесная база, мм 2720
ПРОЧЕЕ
Размер шин 205/55VR16
Снаряженная масса, кг 1325
Допустимая масса, кг 1500
Объем багажника, л нет данных
Объем топливного бака, л 63
Диаметр разворота, м 10.5
Гарантия от коррозии, лет 6
ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ 320 D 150 л.с.
Заводское обозначение кузова E46
Начало выпуска сентябрь 2001 г.
Конец выпуска март 2003 г.
КУЗОВ
Тип кузова седан
Количество дверей 4
ДВИГАТЕЛЬ
Тип двигателя (кол-во цилиндров) L4
Турбонадув c интеркулером
Объем двигателя, куб. см 1995
Мощность, л.с./об мин 150 / 4000
Крутящий момент, Нм/об мин 330 / 2000
Максимальная скорость, км/час 216
Разгон до 100 км/час, с 8.9
Тип топлива дизельное топливо
Расход топлива (за городом), л на 100 км 4.4
Расход топлива (смешанный цикл), л на 100 км 5.5
Расход топлива (в городе), л на 100 км 7.6
Клапанов на цилиндр: 4
Система газораспределения dohc
Система питания common rail
Диаметр цилиндра x ход поршня, мм 84.0 x 90.0
Выхлоп CO2, г/км 148
ПРИВОД
Тип привода задний
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Коробка передач 5МКПП
ПОДВЕСКА
Передняя нет данных
Задняя нет данных
ТОРМОЗА
Передние дисковые, 300 мм
Задние дисковые, 294 мм
ГАБАРИТЫ
Длина, мм 4470
Ширина, мм 1740
Высота, мм 1420
Колесная база, мм 2720
ПРОЧЕЕ
Размер шин 205/55VR16
Снаряженная масса, кг 1390
Допустимая масса, кг 1600
Объем багажника, л нет данных
Объем топливного бака, л 63
Диаметр разворота, м 10.5
Гарантия от коррозии, лет 6
КОЛАТА Е КАТО ЖЕНАТА - ИЗБИРА СЕ НА ВЪНШЕН ВИД
Сравни мощността и оборотите при които се постига, максималният въртящ момент, разхода на гориво, ускорението от 0-100 км, съдържанието на вредни емисии в изгорелите газове
Не забравяй че дизеловия двигател има два пъти по-дълъг реурс от бензиновия, много по висок КПД
Гарантирам ти, че разходите за гориво и поддръжка ще са далеч по-малко от тези на бензиновия
Пожелавам успех при избора
Забравих. Вече няколко години в цялия свят /особено Европа и Япония/ има бум на производството на дизели за леки автомобила. Причината е ясна: Нисък разход на гориво, висок коефициент на полезно действие на двигателя, много по малко съдържание на СО в отработените газове
АЗ СЪМ ЗА ДИЗЕЛА
ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ 318 I 143 л.с.
Заводское обозначение кузова E46
Начало выпуска сентябрь 2001 г.
Конец выпуска 2005 г.
КУЗОВ
Тип кузова седан
Количество дверей 4
ДВИГАТЕЛЬ
Тип двигателя (кол-во цилиндров) L4
Турбонадув нет
Объем двигателя, куб. см 1995
Мощность, л.с./об мин 143 / 6000
Крутящий момент, Нм/об мин 200 / 3750
Максимальная скорость, км/час 214
Разгон до 100 км/час, с 10.2
Тип топлива бензин
Расход топлива (за городом), л на 100 км 6.3
Расход топлива (смешанный цикл), л на 100 км 8.1
Расход топлива (в городе), л на 100 км 11.2
Клапанов на цилиндр: 4
Система газораспределения dohc
Система питания инжектор
Диаметр цилиндра x ход поршня, мм 84.0 x 90.0
Выхлоп CO2, г/км 196
ПРИВОД
Тип привода задний
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Коробка передач 5АКПП
ПОДВЕСКА
Передняя нет данных
Задняя нет данных
ТОРМОЗА
Передние дисковые, 286 мм
Задние дисковые, 276 мм
ГАБАРИТЫ
Длина, мм 4470
Ширина, мм 1740
Высота, мм 1420
Колесная база, мм 2720
ПРОЧЕЕ
Размер шин 205/55VR16
Снаряженная масса, кг 1325
Допустимая масса, кг 1500
Объем багажника, л нет данных
Объем топливного бака, л 63
Диаметр разворота, м 10.5
Гарантия от коррозии, лет 6
ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ 320 D 150 л.с.
Заводское обозначение кузова E46
Начало выпуска сентябрь 2001 г.
Конец выпуска март 2003 г.
КУЗОВ
Тип кузова седан
Количество дверей 4
ДВИГАТЕЛЬ
Тип двигателя (кол-во цилиндров) L4
Турбонадув c интеркулером
Объем двигателя, куб. см 1995
Мощность, л.с./об мин 150 / 4000
Крутящий момент, Нм/об мин 330 / 2000
Максимальная скорость, км/час 216
Разгон до 100 км/час, с 8.9
Тип топлива дизельное топливо
Расход топлива (за городом), л на 100 км 4.4
Расход топлива (смешанный цикл), л на 100 км 5.5
Расход топлива (в городе), л на 100 км 7.6
Клапанов на цилиндр: 4
Система газораспределения dohc
Система питания common rail
Диаметр цилиндра x ход поршня, мм 84.0 x 90.0
Выхлоп CO2, г/км 148
ПРИВОД
Тип привода задний
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Коробка передач 5МКПП
ПОДВЕСКА
Передняя нет данных
Задняя нет данных
ТОРМОЗА
Передние дисковые, 300 мм
Задние дисковые, 294 мм
ГАБАРИТЫ
Длина, мм 4470
Ширина, мм 1740
Высота, мм 1420
Колесная база, мм 2720
ПРОЧЕЕ
Размер шин 205/55VR16
Снаряженная масса, кг 1390
Допустимая масса, кг 1600
Объем багажника, л нет данных
Объем топливного бака, л 63
Диаметр разворота, м 10.5
Гарантия от коррозии, лет 6
КОЛАТА Е КАТО ЖЕНАТА - ИЗБИРА СЕ НА ВЪНШЕН ВИД
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
The_Ancient написа:bam-bam написа:дизела му е майката нема такава икономия с такъв вървеж ... пък ся то и бензинката ако даде фира пак ше те вкара у некои филм
Еле па на стария дизел вървежа...
нали знаеш гроздето е кисело ли беше лафа
еле па да си купиш бмв некога


- The_Ancient
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
bam-bam написа:The_Ancient написа:bam-bam написа:дизела му е майката нема такава икономия с такъв вървеж ... пък ся то и бензинката ако даде фира пак ше те вкара у некои филм
Еле па на стария дизел вървежа...
нали знаеш гроздето е кисело ли беше лафа
еле па да си купиш бмв некога
Еле, аз неам лична кола, па камо ли БМВ, еба си майката...
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани