Климатроник - НОВ проблем?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Климатроник - НОВ проблем?

Мнение от El Diablo » 24 Окт 2007, 0:08

Студ колеги, яко студ в София в момента, прибирам се от... и :

пускам климатроника НО (проблема е че левия климатроник немам копчето за дигане на градуси та си седи на 16 градуса) десния го нагласям на 30 градуса и давам да духа топло , и от дясната стана на колата си духа ТОПЛО ОК ... ама гледам температурата на таблото (тва на водата .. и гледам стрелката не е на 12 4аса?!?!?! ( _ | _ )
а е в положение това (_ \ _) около 10 часа ?!
Нормално ЛИ Е ?! Спирам климатроника да духа топло газз и стрелката си застана на 12 часа (_ | _)
ПРОБЛЕМ ЛИ Е ?!?!?!
Последна промяна El Diablo на 31 Окт 2007, 23:28, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 24 Окт 2007, 8:22

Термостат.
А за климатроника, еми премести лявото копче отдясно и си вдигни градусите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 24 Окт 2007, 9:29

Мерси колега,
други мнения има ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 24 Окт 2007, 9:56

Ми и при мен не е постоянно на 12 часа. Понякога, когато е студено е малко под.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 24 Окт 2007, 20:17

Ами има логика все пак когато парното ти работи мотора изстива. Въпроса е, като го спреш, температурата бързо да се върна на 12ч. и повече да не мърда от там. Ако след като един път загрее и без да пускаш парното и падне температурата - темостат!
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 24 Окт 2007, 20:23

emok значи според теб когато пусна парното трябва да падне температурата извинявай но това звучи смешно за която и кола на света да говорим. колега имаш проблем с термостат-а. без значение от условията стрелката застане ли на средата не трябва да мърда от там ако ще турско да стане ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 24 Окт 2007, 20:41

`DaRkMaN написа:emok значи според теб когато пусна парното трябва да падне температурата извинявай но това звучи смешно за която и кола на света да говорим. колега имаш проблем с термостат-а. без значение от условията стрелката застане ли на средата не трябва да мърда от там ако ще турско да стане ;)

Става въпрос за случайте преди да си достигне работната температура - като тръгна и си пусна парното почти веднага много бавно ми загрява колата и когато работи на място само с пуснато парно или не вдига стрелката или леко пада. След достигане на работна температура 12ч така казано вече не мърда въобще. Аз поне не мисля че имам проблеми с термостата.
А аз май не съм разбрал че на колегата му пада стрелката след като един път колата му загрее.
Доста кончета в един обор.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 24 Окт 2007, 20:56

`DaRkMaN написа:emok значи според теб когато пусна парното трябва да падне температурата извинявай но това звучи смешно за която и кола на света да говорим. колега имаш проблем с термостат-а. без значение от условията стрелката застане ли на средата не трябва да мърда от там ако ще турско да стане ;)
:yes:

дори и само на место да стой колата без да е мърдала сутринта и климата да е на мах колата като работи трябва да загрее за до 10 мин мах и стрелката да заспи на 12ч. :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 24 Окт 2007, 20:57

При мен колата си рабти добре - загрява нормално, но от време на време ми пада стрелката на около 30% - проблем ли е според вас?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 24 Окт 2007, 21:27

Еми бях пуснал десния климатроник да духа на 30 градуса ... (а левия си седи на 16, че нямам копчето за ++)
и по едно време профилактично гледам стрелката на температурата мръднала на ляво? Някаде към 10 часа... оппп, викам, ебаси майката спрях го, и се оправи, стрелката заспа на 12 ч (А БЯХ пуснал парното т.е вентилатора на мАКС да духа ).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 24 Окт 2007, 21:28

на моята стрелката веднъж стигнала 12 не мърда от там в никоя посока освен след повече от час престой изгасена на студа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 24 Окт 2007, 22:30

ataman точно така и трябва да бъде ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 21.03.2007

Мнение от vanko_terziev » 25 Окт 2007, 12:43

Тук аз не съм съгласен с някои мнения.Зависи от въздушния поток който охлажда радиатора.Давам съвсем прост пример.Карам колата в града ,и тя си е загряла нормално(на 12 часа) -стрелката не мърда.Излизам на магистралата и настъпвам колата до 140(примерно)-въздушната струя,която охлажда радиатора става по силна,и съответно температурата пада.Много зависи и от това колко е студено или топло навън.
Това е от мен.

P.S. Защо някои от направените спортни коли си махат единия фар,когато излизат на пистата.За да влиза по голяма въздушна струя,която по добре да охлажда радиатора :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 25 Окт 2007, 17:28

Не колега,
няма никакво значение! Приеми просто, че застане ли по средата не трябва да мърда, без значение какво правиш и какъв е въздушния поток, и със 200 км/ч да караш, пак е там, разбираш ли? Иначе има проблем. Ти може да не го усещаш, но имаш проблем с термостата ... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 21.03.2007

Мнение от vanko_terziev » 25 Окт 2007, 18:20

Щом казваш.

Досега колкото коли съм имал,явно и те са били с развалени термостати!!! :mhihi:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook