Проверка на Силикон?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2004
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: скрап

Проверка на Силикон?

Мнение от RS » 31 Мар 2004, 12:06

Нов съм в клуба, но много ми се ще ако някой може да ме осветли по следния въпрос:
Скоро се сдобих с 320и купе обаче ми се струва, че много вдига температурата в града в задръстванията,а пък и колата става по тромава.На дълъг път темп. не се качва повече от първата черта след синята зона,а в града се пробва да мине средатана скалата!

моля ако някой може да помогне,ще съм задължен!

МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 31 Мар 2004, 13:20

За какъв силикон става дума :roll: :)
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 31 Мар 2004, 13:39

стар трик - не е много точен, но може да те ориентира - сгъваш един вестник и когато се включи перката мушкаш в нея, ако успееш да я спреш, значи съединителя ти е заминал, ако разпачетоса вестник апроблема е другаде (ся да не вземеш целия вестник, няколко страници, колкото да окажеш някакво усилие, без то да е породено от пръстите ти, предполагам ,че ще искаш да използваш послените).
Може да е термостат, може да нямаш достаъчно вода в системата, може да имаш въздушна възглавница (което ме съмнявам, но теоретично е възможно), може да е нещо по-сериозно, за което не бих искал да споменавам.
Пробвай това, погледни водата - там ли е, колко е и кажи, за да можем да се ориентираме. Може дори да е частично запушен радиатор, който от скоростта на дълъг път да охлажда, но в града да е недостатъчно.
Пиши и ще помогнем с каквото можем :D
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 31 Мар 2004, 14:21

Според мене няма проблем ако стрелката стой насредата,моята винаги като я покарам си е там осбено в града където няма голям въздушен поток срещу радеатора.Дори някой път леко се показва след средата и след малко си се връща но нека и други хора се изкажат по въпроса.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Re: Проверка на Силикон?

Мнение от ati » 31 Мар 2004, 14:30

RS написа:,а в града се пробва да мине средатана скалата!


:oops:
пак не чета - напълно нормално е разбира се температурата да е там , дори в тежки пътни условия като задръстване през горещ летен ден е нормално д астигне и до чертата между последната и червената графа, така че няма страшно.
Аз не съм прочел докъде ти стига стрелката и направо съм писал, нищо де, може да се окаже полезня някому информацията...
Всичко ти е наред с колата, ако се държи така, дори е добре :yes:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 31 Мар 2004, 14:50

и аз се съмнявах в силикона, защото по принцип като е по хладно или като карам на дълго с скорост по малка от 180 стрелката ми седи на първата бяла черта след синьото :arrow: не стига средата, а когато я стигне имам чуството че става малко по тромава и в момента в който я загася и след 1 или 2 мин дам на контакт температурата се е покачила, и ми правеше впечатление че водата в разширителния съд не може да седи на нормалното ниво, демек като налея да е на нормалното и след един ден пак е под него и си спираше там :idea:
Съмнявах се и в силикона, защото когато стигне средата не почваше да се върти яко перката с вдигане на оборотите :arrow: карах си колата на сервиз да ми сменят разни чаркове по предницата и казах на майстора да погледне и този проблем :idea:
Каза ми че я е обезвъдушил и че всичко е нормално, и вече наистина е така, но проблема с чезненето на водата също изчезна :shock: сега си седи на нормалното ниво където трябва да е :idea:
Също ми сменя и гарнитура на капака (пускаше масло малко) по принцип не би трябвало да указва влияние това, но знам ли :roll:
Аз се опитвах да я обезвъздушавам 10 пъти и нищо не направих :idea:
След като ми изчезнаха тези проблеми и перката почна да ми се явърти нормално, декем като стигне средата и почва силикона все повече да зацепва, а когато мъча колата пак в голямо зьадръстване почва яко да фучи перката, а преди не беше така :arrow: не помогнах много но при мен беше така :idea:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2004
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: скрап

ЗА Силикона

Мнение от RS » 31 Мар 2004, 15:03

Пичове много мерси за бързите отговори!Ще пробвам първо да обезвъздуша системата.Колкото до нивото на антифриза от както съм я взел на 5-ти март все си е на съото ниво пущината а вече и навъртях около 2500км.


Мерси пак!! :D :D :D

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook