Какъв е термостата на Е36 coupe 320i, `97г., М52В20?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Konov1977
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 325Ci
абе и Stanchev е прав. Все пак 4 градуса не са много голяма разлика. Но пък аз вече взех два термостата от магазина (BEHR `88с и Valeo `92с) мой приятел бачка там и ми ги даде пък после ще му платя, който сложа. Като отида при майстора и видя кой от двата е ....такъв ще сложа и това е.
Конов!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
bmwdriver написа:А тия с 20 6S 1 не са ли хора
Мисля си,че различните типове термостати са според региона.Едно е да
живееш в Норвегия и съвсем друго - в южна Гърция да речем.
Хора са

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
на мен в realOEM ми дава за М50 до 92г. на 80градуса
възможно ли е температурата да се определя според изискванията за работа на двигателя, в смисъл при тази температура да му е най-добре.
вероятно първите М50-ки отделят повече топлина и затова трябва да се охлаждат още от 80гр. а след това по-новите на 88 и 92.
или има значение и климата. в такъв случай за БГ кое е най-добре за М50 без ванос като на bmwdriver
възможно ли е температурата да се определя според изискванията за работа на двигателя, в смисъл при тази температура да му е най-добре.
вероятно първите М50-ки отделят повече топлина и затова трябва да се охлаждат още от 80гр. а след това по-новите на 88 и 92.
или има значение и климата. в такъв случай за БГ кое е най-добре за М50 без ванос като на bmwdriver

- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Konov1977 написа:ceno83, рамата ми е: WBABF51060EP14394, а доколкото ми казаха от БМВ сервиза в Плевен оригин.№ на термостата е: 11537511083
THERMOSTAT 92 CEL 1 11537511083
Номенклатурен номер : 11537511083
Описание : ТЕРМОСТАТ 92 *C
Ед.цена (с ДДС) : 70.44 BGL
Има наличност
това е оригинално за твоята кола.
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- Konov
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 1.09.2006
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 coupe
Проблема с термостата е решен!
Пичове, проблема е решен. Нещо я бях позакършил с парите и затова си поставих сам термостата в гаража на един приятел. Като отворих и извадих стария се оказа, че е оригиналния - WAHLER 03/97 BMW @92c. Аз сложих VALEO @92с и нов антифриз - червен 1:1 и сега колата направо е перфектна.
Оказа се, че на оригиналния термостат повредата му е била, че скобата, в която се опира буталцето за да отвори клапата с пружинката се е разкапсуловала от едната страна и затова термостата не можеше да затвори големия кръг като е студена колата.
Оказа се, че на оригиналния термостат повредата му е била, че скобата, в която се опира буталцето за да отвори клапата с пружинката се е разкапсуловала от едната страна и затова термостата не можеше да затвори големия кръг като е студена колата.

Венци!
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани