Техномаркет Европа: "Пари не връщаме"

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Техномаркет Европа: "Пари не връщаме"

Мнение от ivan1979g » 23 Окт 2007, 21:40

Купих си слушалки с микрофон от Техномаркет. Ще ги ползвам много рядко и затова взех някакви за 9лв. В нас реших да ги пробвам и се оказаха боклуци--неудобни, лош звук и т.н. По случайност бях запазил бележката и реших да ги върна. Прибрах ги обратно в кутията (т.е. бяха точно във вида, в който ги купих) и отидах в магазина. Управителката (слабичко цигане) ме попита защо искам да ги върна. Обясних, че са боклуци. След дълъг спор се разбра, че пари не връщат. Теглих и една майна (от което тя не остана доволна) и си тръгнах.
Обадих се на телефона им за клиенти и след разговор с двама други служители се разбра, че фирмената политика е да не връщат пари. Има обаче няколко различни обяснения за това:
Цигането в магазина, каза, 4е щом слушалките работят, нямало причина да ми върнат парите.
Някаква лелка от телефона за клиенти каза, че цигането в магазина ги решава тези въпроси.
Селски бек с говорен дефект пак по телефона ми каза, 4е след като са изнесени, значи вече са "втора употреба" и не могат да ги приемат.
В нет-а попаднах на доста случай, в който Техномаркет не изпълнява гаранционните си зъдължения. Сигурно трябва да съм доволен, 4е са слушалки за 9лв, а не е плазма или климатик :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна ivan1979g на 23 Окт 2007, 21:45, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 23 Окт 2007, 21:44

ХА - ти си късметлия, аз си изгорих 1 шина на USB-тата с тяхно устройство, а те ми "казаха" че понеже било евтино - немогат да ми обърнат внимание.... късметлия...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 23 Окт 2007, 21:51

мми не знам, на мен ми върнаха стока и си получих обратно парите! първо ми пробутаха номера да си избера нещо друго, защото се "подавало молба" и "директора решавал, но много трудно", ама на мене тия не ми минават и след 5 мин парите ми беха в джоба ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: Denmark

Re: Техномаркет Европа: "Пари не връщаме"

Мнение от seven-eight » 23 Окт 2007, 21:54

ivan1979g написа:...


Добре а защо не каза да върнеш тези и да вземеш други (да ги смениш) или да доплатиш още малко и да вземеш различен модел.Аз взех някакви за 16лв. и бях адски доволен от тях до преди 2 часа когато се спънах в кабела и едната слушалка спря да свири.Утре ще се мъча да я оправя :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Re: Техномаркет Европа: "Пари не връщаме"

Мнение от ivan1979g » 23 Окт 2007, 22:01

seven-eight написа:
Добре а защо не каза да върнеш тези и да вземеш други (да ги смениш) или да доплатиш още малко и да вземеш различен модел... :confused:

И този вариант не го приеха. По телефона лелката ми каза, че цигането в магазина можело да ми върне парите "като жест на добра воля" :shock: , но иначе пари не връщали.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 23 Окт 2007, 22:09

Още ли има хора които купуват от тоя магазин? :dunno:
При последното си посещение бях отвратен от техното обслужване.Значи това е преди година,отиваме да купуваме климатици за офисите,първо се въртиме като алтави половин час около климатиците и няма кой да дойде,после дойде един образ и не можа да каже две думи на кръст.Избраха се четири климатика огледахме ги,сложиха ги в кашоните там печати разни и тн.Метнаха ги на две колички и започнахме да оправяме гаранциите.До тук добре,обаче престига некакъв шушупал и започва да ни вдига бесен скандал ,че количките пречели на клиентите и не могли да минават ,а ние така :shock: Отам следват едни благословии по адрес на роднините му и ,хайде довиждане.Излезнахме си като първите момчета,а оня с гаранциите търча до паркинга да ни обяснява ,че не ставало така и са нямало на кой да ги продаят.
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 23 Окт 2007, 23:35

И ние имахме подобен проблем, обаче с плеър. Прееба се неколкократно и ни пратиха в сервиз на Тояга, където трябваше да си платим. Да го сменим също не искаха.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 23 Окт 2007, 23:44

Значи:

Имаш право да върнеш закупена стока в 3 дневен срок в магазина от който си я закупил, без да даваш никакво обяснение!
Това е от закона за потребителите, ако не оплачи се във федерацията за защита на потребителите и гледай какво става, ония са луди, наистина ходят и пишат ебати актовете.

В случай че са минали 3 дни можеш да върнеш стоката ако тя не работи за ремонт (гаранция), а ако няма такава имаш 5 дневна гаранция от датата на закупуване ;) КОето представлява подмяна зашото немогат да ти го отремонторат.

В случите в които гаранцията неможе да буде изпълнена и изделието неможе да се отремонтира или може да се поправи но за продължителен период от време който надвишава посоченият максимален срок в гаранционната карта се предприемат следните действия:
1.Подменя се с друга бройка от съшият артикул за който се издава нова гаранция.
2. Подменя се с подобен артикул като при наличие на разлика в цента ако е повече се доплаща от клиента, ако е по малко се връщат пари.
3. Дава се ваучер за същата сума който може да се изхарчи на територията на съответният магазин.
4. Възстановява се сумата на клиента.
5. При особено големи суми от над 5000лв, може да се заведе дело за пропуснати ползи и нанесени вреди и да ви върнат не само парите но и лихва, ама тва трудничко с връзки и добри адвокати ;)

Моят съвет отиди искай да говориш с управител, а не с мениджъра на търговската зала, който вероятно са ти набутали и ако и той не склони кажи им че отиваш направо във федерацията на потребителите и до края на месеца да очакват резултат посещение на инспекторите последвано от прилично голям акт! ;)
Успех.
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 23 Окт 2007, 23:47

......последвано от прилично голям подкуп и ще си решат проблема,щото госин Китов нема да остаи да го меткат!
те разчитат,че на 100-един ше иде да се оплаче и като си шарят на държавните служители им излиза по-евтино!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 622
Регистриран на: 21.08.2004
Местоположение: София
Кара: пеш

Мнение от GTS » 24 Окт 2007, 0:04

кофти работа.Верно добре че са само слушалки за 9 лв.Тия техномаркет от край време прават такива мизерии. Требва да си по настоятелен от тех да ти върнат парите :lol:
Изображение
Резултати 1 - 20 от около 1 780 000 за bmwpower-bg.net

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 24 Окт 2007, 0:05

Ми да им иба майката и в двата магазина където работех като дойдат ония мити луди лели, кажи им елате да ви дам пари да видиш какъв цирк настава. Неподкупни са, колкото и смешно да звучи за действтелността в БГ, не казвам че неможе да има изключения, но.....;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 24 Окт 2007, 0:15

Еее, аз в ТМ проблеми нямам, а и пазарувам всичко с 5% надолу :mhihi:

П.П. При по-настоятелна "молба" ще ви върнат парите ;)
It's not who You are, it's who You know...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 24 Окт 2007, 9:06

Аз пък си купих нещо, развали се и веднага го подмениха. Без никакви разправии.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 24 Окт 2007, 11:03

Ами незнам но вчера точно бях в техномаркет до МЕТРО 1 на цариградско и бях потресен... Купих си хладилник и оня льольо ми пише гранциата ... .Първо ги търсих тия консултанти около половин час в магазина и ги няма.. После ги намирам на лафче до склада... И ми объркаха гаранцията... Гледам на касата 12 месеца гаранция обаче по спомен в сайта им пишеше за артикула 24месеца... И и казах на лелята на касата да ходи да го оправя ... И я смениха де.. Иначе като нищо щяха да ме метнат на клона...

МНОГО ПО ДОБРО Е ОБСЛУЖВАНЕТО НА ТЕХНОПОЛИС... ВИНАГИ СА ГОТОВИ ДА ТИ ПОМОГНАТ...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 24 Окт 2007, 11:56

Дам и аз само в Технополис ходя. Тва ТМ е изпята песен от много отдавна. Да не говорим, че нямат и много артикули ...
_!_

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook