Е30 /М10Б
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			21 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Е30 /М10Б
Здравейте,аз пак съм"идеен" 
 .Някой има ли предложение как да си сложа 'спортен филтър 'на колата,като се има впредвид ,че е карбуратор-кръгла тава отгоре/ако се сещате за какво говоря/И другото е че мисля да го газифицирам/вече/няма ли да се отрази на работата?
			"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......."                                                      
		- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Tъкмо щях да закова, че такова животно няма, и виж на сайта на К&Н се отвори нещо точно като за теб  
 
http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-2850
http://www.knfilters.com/search/product ... od=56-9049
			http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-2850
http://www.knfilters.com/search/product ... od=56-9049
BMW only!
		- Митко Стоянов
 - Чичо Митко
 - 
				
			 - Мнения: 2303
 - Регистриран на: 12.01.2007
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Х5 и W209
 - Мечтае да кара: DDT на море :)
 
sonny написа:Пич, слагай мръсни чорапи в тавата и карай, ни бензин щи треа, ни спортен филтър. Само ше треа противогази на целото семейство, щото ше треа да одите по една седмица с едни чорапи, та да вдигнеш токсичното число
Ще ме умориш някой ден

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- vicho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8399
 - Регистриран на: 3.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: M340i
 - Мечтае да кара: Калибра
 - Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
 
sonny написа:Пич, слагай мръсни чорапи в тавата и карай, ни бензин щи треа, ни спортен филтър. Само ше треа противогази на целото семейство, щото ше треа да одите по една седмица с едни чорапи, та да вдигнеш токсичното число
с ГОЛЕМИЯ черпак
You said: "Time will change!" What if it changes you?
		amd написа:Tъкмо щях да закова, че такова животно няма, и виж на сайта на К&Н се отвори нещо точно като за теб![]()
http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-2850
http://www.knfilters.com/search/product ... od=56-9049
Мерси за вниманието,не сам толкова 'бос',за колкото ме мислят колегите!Спрял съм се на втория вариянт,но ме притеснява 1- студеният въздух зимата,при палене.2-голямото количество въздух ако сложа газ.
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......."                                                      
		- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
И мен много ме изкефи втория вариант, като американски мускули ще изглежда мотора с него, все едно караш BIG BLOCK 
  Пък и определено ще пуска повече въздух от оригиналния в кутията. Иначе притесненията са ти основателни, защото на тръбата след кутията има един клапан, той отваря/затваря в зависимост от температурата на въздуха и колата, за да контролира количеството въздух - това го губиш. Не знам дали е добра идея с газ и спортен филтър, може да ти гасне по инерция примерно. Иначе с паленето не би трябвало да има кой знае какъв проблем.
Първия филтър замества стандартния в кутията и няма да имаш проблеми с него, но може би ефекта откъм перформънс да е по-малък. Всеки случай би искал да дадеш 100+++ лева за филтър?
			Първия филтър замества стандартния в кутията и няма да имаш проблеми с него, но може би ефекта откъм перформънс да е по-малък. Всеки случай би искал да дадеш 100+++ лева за филтър?
BMW only!
		- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
Людмил написа:amd написа:Tъкмо щях да закова, че такова животно няма, и виж на сайта на К&Н се отвори нещо точно като за теб![]()
http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-2850
http://www.knfilters.com/search/product ... od=56-9049
Мерси за вниманието,не сам толкова 'бос',за колкото ме мислят колегите!Спрял съм се на втория вариянт,но ме притеснява 1- студеният въздух зимата,при палене.2-голямото количество въздух ако сложа газ.
като сложиш филтъра внимаваи с повера че става страшно
да не се врътнеш някаде
един приятел си сложи на едно такава е30-ка карбураторна и стана 200 коня
аман ве4ее....
- димящият вожд
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 206
 - Регистриран на: 17.09.2007
 - Местоположение: софия
 - Пол: Мъж
 - Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
 - Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
 - Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!! 
пич,намираш кварталният рацер с ВАЗ2103.
гарантирам ти че ще ти даде много по добри идеи.
иначе мойта е следната.
за ладите се продава плочка за газта която се слага му дифузиорите и дроселите.
провери дали има за твоя карб. нещо такова ,защото ако не се лъжа имаш автоматичен смукач,ако газта е преди него няма да може да направи добра смес докато е студена.
 
спортен филтер -има такъв J\R-по евтин от КН в хеед 91.
ако искаш и ефект режеш ръба на тавата, за да влиза въздух отвсякъде.
			гарантирам ти че ще ти даде много по добри идеи.
иначе мойта е следната.
за ладите се продава плочка за газта която се слага му дифузиорите и дроселите.
провери дали има за твоя карб. нещо такова ,защото ако не се лъжа имаш автоматичен смукач,ако газта е преди него няма да може да направи добра смес докато е студена.
спортен филтер -има такъв J\R-по евтин от КН в хеед 91.
ако искаш и ефект режеш ръба на тавата, за да влиза въздух отвсякъде.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
		газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- PIONEER
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1047
 - Регистриран на: 2.03.2004
 - Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
 
Спортния филтър и рязането на тавата при работа на газ няма смисъл.На високи и идва много въздуха и забива муцуна.Щом ще си слагаш газ не се занимавай с филтри.Отделно тия филтри са та*ак лично мнение.По-оферта е да намалиш съпротивлението като изрежеш тавата и дърпа от всякъде,а не от едно място.И си караш с нормален качествен филтър 
			
8.32
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Най-добре не пипай нищо, че ще патиш с простотии после. Тва газта толко го намразих, че немам нерви да си карам колата вече 
  То си ебало майката - киснем часове над ония изпарител, въртим го а на лево, а на десно, ама той си има собствено мнение - веднъж високи обороти, веднъж ниски, като сипя газ всеки път различно се държи колата, ту гасне от много въздух, ту се замисли от богата смес. Общо взето си е мизерия да му подаваш много въздух като имаш газ, щото задължително ще гасне като изключиш от скорост и си по инерция някой път, пък и всеки път ще се държи различно колата. Ако караш на бензин има разни варианти да потръгне колата, но на газ си е пълен х**. Оставам с впечатление, че най-чиста работа си е да не се пипа нищо, различно от заводските идеи.
			BMW only!
		- PIONEER
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1047
 - Регистриран на: 2.03.2004
 - Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
 
amd написа: Оставам с впечатление, че най-чиста работа си е да не се пипа нищо, различно от заводските идеи.
Не е баш тъй.Няма лошо да се променя и доработва ама да се правят неща,които с времето са се доказали като ефективни и надеждни.
На сега засичахме колата на един приятел.С 10лв. газ мина 105км градско.И си работи добре-държи си обороти,върви добре,пали добре.Направо си е облекчение откъм финанси

8.32
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Предполагам, ама си има детонации, бе въобще не искам да чувам за газта. Като се има в предвид какви километри минавам си предпочитам бензинец. Ако 320-ката ми гори 15/100, бензина ако е 2 лева (айде и отгоре да качи малко, ама примерно) и минавам по 15 километра на ден (отиване до УНСС и връщане, плюс малко висене по сфетофарите и ръчки тук-там) - излиза, че 15*30=900 километра -> 4.5*15 = 135 лева, айде 150 ги сложи на месец. Мисля, че няма да са ми проблем. Това при крайно тежко положение, практически ще са по-малко (не се возя всеки ден)
Има хора, които пътуват много пъти повече, та всеки си преценява.
За доработките - сигурно е така.
			Има хора, които пътуват много пъти повече, та всеки си преценява.
За доработките - сигурно е така.
BMW only!
		
			21 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			