М3 по Шоу Руум по bTV
Модератор: Общи модератори
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Kicking King .............
Много на място си казал всичко и ако аз някаде нещо съм недочел и съм се объркал относно шофирането и така нататака ти си попаднал в 10-ката
после по прочетох малко от постовете след моя наблегнах най вече на туртурело и ми направи впечатление повтарянето на една дума
НЯМАМ ВРЕМЕ за това или онова!!
След като ти може би си най образования от всичките там които са правили предаването на тема автомобили а си ги оставял сами да го монтират е нормално да има боза и то в големи количества ! .................
KickingKing написа:Радвам се, че има различни мнения по въпроса. Интересно ми е обаче ако водещия не беше от форума дали щяхте да го подкрепяте толкова?
Всички сме съгласним че с пари всеки може. Да ама не! И на Top Gear им е лесно защото имат милиони. Да ама не!
Да разгледаме като пример перидода когато Тиф, Вики и ко се махат от Top Gear и създават Fifth Gear. Минава малко време докато групичката почне да излъчва предавания и виждайки, че нещата не вървят го променя неколкократно, та и до ден днешен. В клипчето което дадох като линк за представянето на М5 е39 може да видите как води Тиф докато е в Top Gear и как води след това в Fifth Gear. Разликата е осезаема и тук не става въпрос за парите, защото те наемаха писти, имаха най-новите коли на разположение за тестове и т.н. В същото време ако загледате първия сезон когато JC става "вожд" ще видите колко е мизерно и как си личи липсата на бюджет. Публиката се състои от трима бездомни, двама продуценти и някой заблуден тип, който търси пиячка в хангара, а колите изглеждат мизерни и винаги са ми навявали мисли, че са взети назаем от някой.
Въпреки това Top Gear малко по малко стана най-гледаното предаване в света след този период, а не беше заварено положение. Причината е в начина, по който се води това предаване, от където идва и зрителския интерес, а от там и парите, които BBC налива в него. Ако намерите предаванията на Fifth gear преди два сезона загледайте се как в края епизодите стават доста интересни, особено когато Том Форд представя нещо.
Интереса на зрителя зависи от това как представиш нещата за една кола и всичко около нея. За пример ще дам представянето на M3 CSL в Top Gear където дрифт няма, юркане има по-малко отколкото драга в българското предаване, надпревари с други модели липсват, но въпреки това не ти иде да обезглавиш водещия и то не защото си заспал от скука. Всъщност повечето представяния не са свързани с някакви бесни ръчки и дрифтове, защото една кола не е само вървене направо и когато гледаме за новата М3 искаме да знаем какви са иновациите, как се държи в завой, яде ли патици за закуска, какво е междиното ускорение, какво е качеството на изработката и най-важното какво е тръпката, характера на колата, чувството... За това не трябва да я гледаме как се пързаля, нито по време на дрифт да се обсъждат екзестинциални въпроси за живота и смисъла на всичко.
Тук застъпваме и темата как се правят предаванията и нека да видим как го правят най-добрите: според JC засменането и обработването на един сезон отнема около 6 месеца и се състои от 10 предавания, което прави 18 дена за един епизод. Повечето представяния са по 10тина минути, което пък означава по 3 дена за едно. За Шоу Рум мисля, че беше 2-3 пъти по-малко представянето, което означава че би трябвало да имат на разположение 1-2 дена, като не трябва да забравяме, че в това време се включват и времето за обработка, монтаж, обработка на музикалните фонтове, ефекти, рендъринг и т.н. Според тази проста и неточна сметка ми се струва, че за 4 часа за заснемане(!) с една кола може да е достатъчно за да се направи читав материал, от който да не получиме стомашно-чревни разстройства.
Всъщност всеки осъзнава, че тук няма огромни бюджети, гуми на килограм, безплатен бензин, 20 камери, екип и всичко, което им се иска на продуцентите и създателите на предаванията и за това никой не очаква чудеса. Но проблема да нямаме добра продукция е в главите на сценаристите и водещите и не е само това предаване. И част от проблема е какво е отношението към колите и както казаха по-нагоре не можело да се каже нещо лошо за Опел. Защо? До сега аз не съм чул една лоша дума за която и да е кола макар да е заслужавало, а това реалистично мнение и представяне на неща ли е? Сериозно ли е изказването на водещия, че ще импровизира и не иска да казва нещо заучено. Всеки би се вълнувал и притеснявал за това как ще мине ако той го води, но защо не се подготвим правейки един сценарий на какво да наблегнем, какво да кажем. Защо не прегледаме клипчета, предавания, ако трябва и да четем литература за това как да се държим в такова предаване пред камера?
Българите наистина много критикуваме, много разбираме от всичко ама страшно ни мързи и гледаме винаги как да минем по тънката лайсна, че видиш ли иначе ще вземем да свършим нещо като хората и тогава ще се чудим к'во да правим... Но за наша радост все нещо ни пречи и винаги има кусури.
Не мисля, че си прав относно заснемането на Top Gear и Fifth Gear и ще се опитам да ти обясня защо ...
Първо Top Gear съществува като автомобилно предаване от 1989 година или 18 години с малки прекъсвания!!!!!! Половината в този форум не са били родени тогава, когато пичовете са правили автомобилни предавания.
Форматът, когато JC е водеш започва на 20.08.2002 или 5 години вече. Направих си труда да преброя 50 човека екип за първия брои. Основната разлика между нашите телевизии и английските, както и в публиката и манталитета ни е, че когато ние сме газили с козите в калта Англия е била империя. Финансите са различни както 1989, така през 2002 и ден днешен. Другото основно важно нещо е, че British Broadcast Corporation е публична медия, финансирана от държавата и реклами в телевизионния формат на Top Gear - няма! Съответно BBC им дава десетки милиона паунда в началото на сезона и те вземат хиликоптери, самолетоносачи и всякакви други глупости. Водещите вземат между три и пет милиона паунда на сезон заплата, а екипа им в момента е над 150 човека. Не е вярна и сметката, която си направил за заснемането на сезоните. Да, сезоните се снимат 6 месеца, но след като е готов материала от стотици снимачни часове през времето, което единия екип снима следващото предаване, огромен екип стои и гледа суровия материал, реже лепи и така нататък, което в България няма как да стане. След като предаването е съществувало 18 години и за последните 5 е променяна визията докато се стигне до правилния формат. Fifth Gear и до ден днешен се мъчат да догонват и го правят по мое мнение неуспешно, защото половината идеи не са техни, въпреки огромния финансов ресурс и екип. Опираме до публика и рейтинг. Предпоследният сезон за Top Gear беше най-успешен като в броя зрители се върти около 1 000 0000 на серия. В два от епизодите го надвишава и стига до 1.2 милиона, които гледат BBC2 неделя вечер. В България никога не са се събирали 1 милион човека, които да си пуснат телевизорите в едно и също време, па камо ли да гледат едно и също шоу. Мащабите са различни просто и всяко сравнение с Top или Fifth Gear са безсмислени.
Относно публика за Top Gear в началото - в първия епизод са 50 човека, във втория халето е почти пълно, в момент има записани за 19 години напред хора! След първата половин година сменят единия водещ и идва Джеймс Мей и тогава започват да правят предавания, но истински добрия сезон е 3-4 години след това. Shoroom е предаване с един сезон до момента. Няма дори пълна година в ефир. Не си прав и за бюджета на първия Top Gear, колкото и да е мизерен на фона на сегашния им е сигурно 500 пъти по-голям от нашия в момента.
Относно предаването на Остров Ман с M3 CSL - засечи му времето на самия тест! Телевизията има изисквания за формат на предаването, за да си осигури зрители. Ако изляза и говоря за разликата в двигателя на предното М3 и новото, защо BMW M GbmH не използва V8 bi-turbo мотора си в новото М3, как само капаците на мотора са от магнезии и защо е използван алуминии вместо магнезии и алуминии за направата на мотора, MDMode-а как точно работи, защо колата не излиза с SMG, каква е следващата скоростна кутия, с която ще излезе, защо съединителя, който се използва тук е различен от този в М5 с ръчна кутия за щатския пазар, как USA е платила за разработката на този, но не го е получила в М5, защо спирачната система няма да има опция за керамика, колко точно тежи двигателя на тази кола, колко е разликата в килограми между седана и купето ... на теб ще ти е интересно, на мен ще ми е интересно, на целия BMW форум ще му е интересно, на още 300 човека ще им е интересно, а на 99.8% от останалите зрители на предаването ще им говоря на китайски език и ще сменят канала. Тогава телевизията ще каже - мммм да, много готина информация даваш, няма откъде да я научим, но ни боли трабата, защото хората гледат .... Минута е много и не разбират какво говориш. България е малка държавица, с малко пари, с малка автомобилна аудитория, а тя от своя страна с още по-малко познания ... затова формулата тук е различна. Да, знам че можем да направим по-добър тест на един автомобил - стараем се! Времето за тест беше супер малко в началото, нямаше дори коментар. Сега е увеличено значително, ще го увеличим още, но не винаги се получава ... търсим формулата, за да е интересно за маниаците и за чичковците и лелките. Маниаците в тази страна са малко, те не са хората, от които телевизията се интересува. Чичковците и лелките са важните, защото са масата ... а на тях им харесва и това е добре за телевизията и съответно за нас! Такъв е живота ... за съжаление!
ps. и бъди точен в критиките .. много от нещата, които си написал в първия пост не са така, но не ми се занимава да ти ги посочвам. Ще ти кажа само да правиш разлика от S4 и RS4

King, евала за всичко, което си направи труда да напишеш!
Туртурело, като нямате време, пари и въобще възможности, защо се опитвате да правите нещо, което не се получава и което не само не събира зрителска аудитория, ами дори я отблъсква? Аз лично смятам, че нещо или се прави като хората, или просто не се прави ....

Туртурело, като нямате време, пари и въобще възможности, защо се опитвате да правите нещо, което не се получава и което не само не събира зрителска аудитория, ами дори я отблъсква? Аз лично смятам, че нещо или се прави като хората, или просто не се прави ....

_!_
Turturelo написа:...
Turturelo, доказал си както на себе си, така и на форумът (второто не е било нужно да го правиш), че с каквото и да се захванеш впоследствие то придобива видът, в който си искал да го видиш когато си се захващал с него. Така че с времето и с желанието вложено в него постепенно ще заприлича на нещо с "ентусиастки" нотки в него. Прав си - в началото трябва е по-"дървено" откъм инфо и представяне, но впоследствие през 2рият сезон ще почнете да пускате и малко по-"експертни" детайли, току виж някой осъзнал, че професионалисти работят в предаването.
Та подкрепям те напълно и никакво отказване, единствено само ако конкурентите не решат да изгорят студиото ви, което връщност няма как да стане поради простата причина, че не съществуват в родният ефир такива

- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Бе аз пък имам друг въпрос към авторите на предаването.
Защо въобще се хабите да правите тестове с коли за 300 бона като на средния зрител в България дилемата му не е дори дали да си купи ново форд фиеста или нова дачия логан, ми избира между форд ескорт и рено клио 1. Гъзарите по улиците киселеят с бмв.та на по 10-15 години.
Правете тестове за коли на родното ниво и всичките ви проблеми отпадат автоматично:
па гуми,
па бензин,
па коли на заем
С бюджет от 1000 лева такова ревю на е36 320 ше направя... Барабар с камерата дето ше си купя.
Пък и пари мога да направя от рекламата дето ше сложа на сайта откъдето ше излъча предаването.
За скъпите коли спокойно могат да се купят правата от BBC и да се дублира на български Top Gear. Парите пак ще се избият от реклама, щото май ще е по-евтино от заснемането на епизод (предполагам).
То и за не скъпите коли пак. Ако се вземат изданията от преди 10 години ще са тамън актуални за пазара в България в момента.
Защо въобще се хабите да правите тестове с коли за 300 бона като на средния зрител в България дилемата му не е дори дали да си купи ново форд фиеста или нова дачия логан, ми избира между форд ескорт и рено клио 1. Гъзарите по улиците киселеят с бмв.та на по 10-15 години.
Правете тестове за коли на родното ниво и всичките ви проблеми отпадат автоматично:
па гуми,
па бензин,
па коли на заем
С бюджет от 1000 лева такова ревю на е36 320 ше направя... Барабар с камерата дето ше си купя.
Пък и пари мога да направя от рекламата дето ше сложа на сайта откъдето ше излъча предаването.
За скъпите коли спокойно могат да се купят правата от BBC и да се дублира на български Top Gear. Парите пак ще се избият от реклама, щото май ще е по-евтино от заснемането на епизод (предполагам).
То и за не скъпите коли пак. Ако се вземат изданията от преди 10 години ще са тамън актуални за пазара в България в момента.
georgivar написа:Бе аз пък имам друг въпрос към авторите на предаването.
Защо въобще се хабите да правите тестове с коли за 300 бона като на средния зрител в България дилемата му не е дори дали да си купи ново форд фиеста или нова дачия логан, ми избира между форд ескорт и рено клио 1. Гъзарите по улиците киселеят с бмв.та на по 10-15 години.
Правете тестове за коли на родното ниво и всичките ви проблеми отпадат автоматично:
па гуми,
па бензин,
па коли на заем
С бюджет от 1000 лева такова ревю на е36 320 ше направя... Барабар с камерата дето ше си купя.
Пък и пари мога да направя от рекламата дето ше сложа на сайта откъдето ше излъча предаването.
За скъпите коли спокойно могат да се купят правата от BBC и да се дублира на български Top Gear. Парите пак ще се избият от реклама, щото май ще е по-евтино от заснемането на епизод (предполагам).
То и за не скъпите коли пак. Ако се вземат изданията от преди 10 години ще са тамън актуални за пазара в България в момента.
Веднага ще ти обясня! Предаването се финансира от други медии. Рекламата там дава пари за това предаване. Автомобилният пазар на втора ръка автомобили е зверски в България, но нито една фирма за търговия на автомобили втора ръка, които българите могат да си позволят, не се занимава с инвестиране на стотици хиляди левове бюджет за реклама и планиране на подобни дейности. Следователно пари за предавания от този тип няма смисъл, защото така или иначе се продават коли втора ръка. Съответно разходите, които посочи остават - трябват пари за гуми, бензин и пак коли на заем, защото не може да се набавят и трябва да бъдат финансирани от някъде. Защо да ти дам Е36 320, да ти го напълня в бензин, да ти позволя да му скъсаш гумите, след като аз печеля 1500 лв. от него и ще го продам с теб или без теб? С бюджет 1000 лв. няма да успееш да платиш нищо. Нито ще си купиш камера за снимки, защото JVC-тата, които гледаш в Техномаркет не стават за нищо, трябват ти поне 5 камери от по 5000лв., след това микрофони, бленди, монтажна и т.н. Нито ще си купиш Е36, нито ще платиш бензина, нито заплатата на двама човека от екипа, техниката, която ти трябва за да направиш елементарно предаване е поне около 200 000лв. МИНИМУМ, за да излезе кьорава картина, която най-вероятно ще ти върнат след ОТК-ато в телевизията. Пич, нещата не са толкова прости, както си мислиш .....
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
пи4ове,не ми се нахвърляйте сега на мен
,ама къф е проблема,след като гледането на БТВ или пък на телевизия не е задължително... Който не му харесва,да не гледа,а ако някой има по-добри идеи-да пробва да ги реализира,стига с тия сравнения с Топ,Моп и фифтх,сикст,севентх гЕар
,мене пък не ме кефи оня полуплешивия 4и4ко Дж.КларксънОВ ли е къф е...и затва даже понякога само заради него не гледам..,ама не се оплаквам
Виж онази Вики ми е симпати4на
и с удоволствие гледам,ама на кой му пука,има дистанционно,сменяш и тва е...Не ми се сърдете,мир да има 



Виж онази Вики ми е симпати4на


"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
а бе владо сорри но пак започваш с глупости да приказваш...
1)имал си сценарий с няколко тъпи клишета ...кой ти приготвя сценария?вземи го надраскай и не го казвай отколкото да дразниш...ако искаш публиката ти да е доволна..същото го кажи и на приятелите ти..какво ще рече "те са мои приятели и се обиждам"?като не стават за водещи не стават...да се захванат с друг тип предаване а не с автомобилно предаване
2)относно тебе...не се и съмнявам за твоите качества като бмв трейнинг драйвър (
фак!как го написах само) но се вижда че някой ти пусна касетофончето и бла бла бла .... щом не може да стане откажи се или карай така..и тоя робин кафалиев става смешен в опитите си да е смешен но паричките са си парички не съм го видял да се маха от БТВ...пък нека вицовете му са толкова тъпи и да се чудиш дали трябва да се смееш или не...в крайна сметка боли ти х** какво викам аз и какво вика кинг и какво вика всеки един от нас ти си гледай работата докато има работа в БТВ ние лично няма да те гледаме повече ...аз мен лично ме стана тъпо като разбрах че си ти и бях изградил съвсем друго мнение..много ме кефеше начина ти на писане защото с много хъс и желание говориш затова което правиш но гледайки предаването се разочаровах..предпочитам туртурело от бмв форума
3)дали тиф нидел предаването му върви по зле или по добре не забравяйте че канал 5 е частен канал и живее от реклами и т.н. а не от цялата английска държава...както и в гърция така и в англия ,предполагам и в други държави от всяко домакинство начисляват около 5-10-15 евро не знам колко които отиват за държавната медия....така и ББС е същата работа...не виждам разлика между Топ и Фифт гиър и двамата са блестящи в това което правят...ако имаше спад в гледаемостта досега да са го свалили от ефира а не като тук
4)аз предлагам нов екип за шоурума
аз ,моя милост като мениджър да прибирам парите от реклами и да седя на офиса и да пуша пури
големия пенчев и кинг като двама водещи
пенчев джуньор да е "THE STIG" с каска и униформа Люлин пауа!
и явор.....явор основния доставчик
1)имал си сценарий с няколко тъпи клишета ...кой ти приготвя сценария?вземи го надраскай и не го казвай отколкото да дразниш...ако искаш публиката ти да е доволна..същото го кажи и на приятелите ти..какво ще рече "те са мои приятели и се обиждам"?като не стават за водещи не стават...да се захванат с друг тип предаване а не с автомобилно предаване
2)относно тебе...не се и съмнявам за твоите качества като бмв трейнинг драйвър (

3)дали тиф нидел предаването му върви по зле или по добре не забравяйте че канал 5 е частен канал и живее от реклами и т.н. а не от цялата английска държава...както и в гърция така и в англия ,предполагам и в други държави от всяко домакинство начисляват около 5-10-15 евро не знам колко които отиват за държавната медия....така и ББС е същата работа...не виждам разлика между Топ и Фифт гиър и двамата са блестящи в това което правят...ако имаше спад в гледаемостта досега да са го свалили от ефира а не като тук

4)аз предлагам нов екип за шоурума
аз ,моя милост като мениджър да прибирам парите от реклами и да седя на офиса и да пуша пури
големия пенчев и кинг като двама водещи
пенчев джуньор да е "THE STIG" с каска и униформа Люлин пауа!
и явор.....явор основния доставчик

- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
Ае айде и аз да се включа щото мноо тъпизми се изписаха
(един вповече)Личи си, че много хора са на сериозна възраст ама не им личи,знае ли някой как ти поверява некой автомобил за толко пари и ти ше го караш като твоята барака за 2000 бона(образно казано)>Тъпо е че карате човека да ви се оправдава,но истината е че повечето от нас нема си купат никога тая кола и само ше спамят о компа.Предаването не чак толко лошо,но винаги ше има кво да се желае 



Последна промяна МРЪСНИЯТ_ХАРИ на 22 Окт 2007, 18:53, променена общо 1 път
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
мизерна държавичка..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Едно е сигурно Грозен съм и нямам никаква дикция
Да не говорим за сценично поведение и други подобни
мога да вляза в ролята на стиг така с каксата да не ме гледат хората
До тук с шегата но мисля че доста народ искахме да кажем едно и също нещо и двамата водещи не са за водещи да се реализират по друг начин!!
Да има водещ който като каже 2 приказки да прикове вниманието на зрителя а колата може даже на снимка да се покаже !! ефекта ще е по голям
Тутртурело стига говори само за пари и други там слабости след като ти казахме няколко човека че не ставаш за водещ или поне все още не ставаш,макар че според мен вземи и ела от моята група на хората които не ставват и не се показват щото иначе отиде още 10 години натдфиз и други подобни заведения (учебни
) което вече ще си е доста сериозна инвестиция но според мен просто няма да те приемат!
Да не говорим за сценично поведение и други подобни
мога да вляза в ролята на стиг така с каксата да не ме гледат хората


До тук с шегата но мисля че доста народ искахме да кажем едно и също нещо и двамата водещи не са за водещи да се реализират по друг начин!!
Да има водещ който като каже 2 приказки да прикове вниманието на зрителя а колата може даже на снимка да се покаже !! ефекта ще е по голям
Тутртурело стига говори само за пари и други там слабости след като ти казахме няколко човека че не ставаш за водещ или поне все още не ставаш,макар че според мен вземи и ела от моята група на хората които не ставват и не се показват щото иначе отиде още 10 години натдфиз и други подобни заведения (учебни

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
petio_petiov написа:Ае айде и аз да се включа щото мноо тъпизми се изписаха![]()
(един вповече)Личи си, че много хора са на сериозна възраст ама не им личи,знае ли някой как ти поверява некой автомобил за толко пари и ти ше го караш като твоята барака за 2000 бона(образно казано)>Тъпо е че карате човека да ви се оправдава,но истината е че повечето от нас нема си купат никога тая кола и само ше спамят о компа.Предаването не чак толко лошо,но винаги ше има кво да се желае
Не си прав защото явно не си разбрал основното което намекваме!
За справка погледни поста ми по горе или на кинга
относно даването на коли мога да ти уверя че съм си давал Е36-цата на човек да дрифти с нея и си я взех чак като замириса съединителя без нищо да му кажа та еквивалента е горе долу еднакъв
имам пари за Е36 карам го и го поддържам този който си е дал м3-ката и той си е направил някаква преценка все пак но както ти казах темата не е основно за колите а за селското представяне !
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
paxaH написа:Защо сравнявате TopGear със Шоу рум? Шоуто на Слави с това на Опра Уинфри ли ще трябва да се сравнява? Тук, в България е такава действителността, нали? И аз искам австрийска нафта, ама зареждам от туба от кораба...
П.П. "Ти къщичка за птички правил ли си, а?"
Тихо малко !! стига глупости пояснил съм за кво става на въпрос
Тук в България сравнявам как Слави разкава вицове и как Къци разказва вицове и двамата могат да разкажат един и същ виц
Тебе като те гледам ми става ясно на кой ще се смееш


- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318






Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: dewey