Трудно пали сутрин.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Трудно пали сутрин.

Мнение от spacepl » 21 Окт 2007, 23:21

търсих нещо по въпроса, но не намерих, та:
при по-ниски температури (под 10 градуса) сутрин пали трудно и като запали работи на 4-5 цилиндъра и няма мощност (като включа на D и гасне), но щом стрелката на температурата мръдне до средата на синьото се оправя и работи перфектно. Що е то ???

колата е 98-ма 520и типтроник. От плевен съм, ако ще препоръчвате сервиз :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 22 Окт 2007, 10:27

Свещи?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 22 Окт 2007, 12:32

днес ще пробвам и ще кажа? дано да са те .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 22 Окт 2007, 14:31

Аз съм с дизел и моля, ако не съм се изразил правилно, да ме извините. От това, което съм чувал, предполагам че главната причина е навлажняване на бубините (или както им е там името) върху свещите. Когато загрее двигателя, проблема изчезва, но до следващата влажна утрин. Терапията е промиване със спирт, продухване и изсушаване. Пък най-сигурная начин е смяната.
Подобен ефект се получава и при дефектна свещ, както спомена колегата по-горе. Дори и да изглежда в ред когато я извадиш, не осигурява нормална работа при високо налягане и все едно нямаш свещ.
Имаше такава тема във форума, но не мога да я намеря. :uups:
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 30 Окт 2007, 10:46

възможно ли е проблема да е от датчика на разпределителния вал (датчика на ваноса) разхода е много висок и въобще не върви като за 150 коня (масло не пипа), като е студено колкото и да ръчкамм газта в движение повече от 3000 об/мин. не мога да вдигна и примерно извън града ми дава 10.6 (на 5-та на автопилот със 120 км/ч) а в града ми е 18-20 (баси и то в плевен) , или пък да е дебитомер, някой има ли представа какво може да е , тия дни като се прибера в плевен ще ида до бош-а да го вържат на компютъра да видим какво ще излезне, но до тогава има още 4 дена и приемам предложения

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от elementa » 30 Окт 2007, 19:38

Най добре го виж на диагностика.Можеби са свещи,но компютъра ще покаже най добре ;) Може да имаш повече от един проблем,за това моят съвет е това.


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 30 Окт 2007, 22:08

Аз лично ,малко се съмнявам да е от свещите.Защо ли? От тях ако е, двигателя няма да работи /перфектно/ както казваш 5 мин след като загрее. Причината е другаде, но най сигурно на диагностика. И този разход :shock: 18-20 Според мен ламбда/и/ сонда/и/ 2 на брой или дебитомера :dunno: Сместа богата ли е? Ауспуха ти черен ли е? Като я изфорсираш на място пропушва ли? Загрява ли до нормална температура?Свещите в какво състояние са ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 30 Окт 2007, 23:36

излиза нормалния за сезона дим като от всички коли, аспуха не е черен като бръкна с пръст цапа съвсем малко черното си е сажда не е мазно и се мие с малко вода , загрява докъдето трябва и нито повече нито по-малко утре ми пристигат свещите (в момента съм в разгард а там като разбраха че искам свещи от 40 кинта парчето и при тва 6 на брой почнаха да ме гледат със съжаление :) ) и според мен остават ламди или датчик на ваноса - ако си бърка предверенията ефекта ще е същия като моя в момена (според мен де) утре като навия новите свещи ще пиша

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook