М3 по Шоу Руум по bTV
Модератор: Общи модератори
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
абе Владко не е видновен че има такива дръвници за водещи особено онова малкото дИте превъзбудено
и все пак тои кара по сценарии така че .... иначе като цяло предаването е на светлинни години от което и да било друго .. дори и ония аспарух ли беше какъв беше ми харесва повече
и все пак тои кара по сценарии така че .... иначе като цяло предаването е на светлинни години от което и да било друго .. дори и ония аспарух ли беше какъв беше ми харесва повече


- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
ако тези изпълнения, които ги правиха с //М3-та по улиците на София с невинно минаващи коли, автобуси и хора бяха ги направили по улиците на Мюнхен и то пред камерата, досега колегата да беше се простил с книжката ... ако не и със няколко месеца от свободата си
... явно в БГ още всичко е позволено

... явно в БГ още всичко е позволено

- Новини
-
Отдавна не съм го гледал това предаване, просто ми е антипатично заради двамата безумни водещи в "студиото", които говорят безумни неща и се опитват да създават безумна атмосфера с безумни идеи.
Пълна липса на идея, пълна липса на поведение пред камера, жалък сценарии. Това е моето мнение.
Обаче... това си остава едно от първите предавания, в които гледаме тестове на автомобили на родна земя от родни шофьори. Това заслужава уважение според мен. Лесно е да се вземат материали от чужди предавания и да се доблират на български. Такива формати си ги имаме доста, така че ШоуРуум-а поне е свеж полъх на родна земя.
Всяко начало си е трудно, особено насред българската действителност за медия. Сигурен съм, че след някоя и друга година, недостатъците ще са премахнати и ще наблюдаваме добро предаване.
За момчетата, които правят самите тестове на колите... Имам усещането, че нямат сценарии и импровизират. От време навреме найстина глупости говорят, но все пак те са там за да карат, а не да се държат като шоу звезди. Може би ще е хубаво да не говорят изобщо, а коментара да се монтира в последствие.
Пълна липса на идея, пълна липса на поведение пред камера, жалък сценарии. Това е моето мнение.
Обаче... това си остава едно от първите предавания, в които гледаме тестове на автомобили на родна земя от родни шофьори. Това заслужава уважение според мен. Лесно е да се вземат материали от чужди предавания и да се доблират на български. Такива формати си ги имаме доста, така че ШоуРуум-а поне е свеж полъх на родна земя.
Всяко начало си е трудно, особено насред българската действителност за медия. Сигурен съм, че след някоя и друга година, недостатъците ще са премахнати и ще наблюдаваме добро предаване.
За момчетата, които правят самите тестове на колите... Имам усещането, че нямат сценарии и импровизират. От време навреме найстина глупости говорят, но все пак те са там за да карат, а не да се държат като шоу звезди. Може би ще е хубаво да не говорят изобщо, а коментара да се монтира в последствие.
- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Преди време един наш съфорумник тестваше някаква кола там и аз го попитах дали я е карал той. След няколко ЛС-та накрая си призна, че е той. Попита ме защо, а на мен не ми се искаше да го критикувам, защото аз не съм никой в тази сфера, а и едва ли знам колкото него, но все пак съм зрител. В крайна сметка си спестих критиките и не казах нищо. Дори не му отговорих на последното ЛС. Истината е, че всичко в това предаване е една голяма боза. На мен ми е пределно ясно, че той не може да промени нищо освен, ТОВА КОЕТО ГОВОРЯТ. Еми пичове аз ако съм такъв разбирач и зависи нещо от мен в това предаване като ми е написано в сценария да кажа нещо глупаво няма да го кажа. Едва ли ще ме изгонят, а и да го направят, ако съм толкова ценен кадър ще ме вземат на друго място. В тази ситуация обаче аз не виждам нищо такова. Единия "кара", другия се вози и бръщолеви глупости и никой не се опитва да те пренесе на мястото на събитието. Когато гледам Фифт Гиър или някое предаване от този калибър на моменти ми се случва направо да изтръпвам. В следващия момент се спуквам от смях, а говорят на един не толкова достъпен за мен език. Просто усещането е съвсем различно. Аз съм сигурен, че това ще стигне до нашия съфорумник, както и до главните действащи лица в Шоуруум и ще ги помоля ей така като зрител просто ако не друго поне да дават някакви по-стойностни коментари за колите, които тестват. Използват някакви лафове, които всички сме разнасяли преди 7-8 години. Не може на ///М3 Е92 да кажеш еМПе3ка... Осъзнавате ли какво представлява тази кола? Осъзнавате ли колко страх и същевременно стил излъчва тя? Разберете, че има хора, които се интересуват наистина от автомобилостроенето и тези коментари не им понасят. Много лесно ще бъде ако не мислите за тях ами си карате по старо му. А и тея лица дето ги слагате за бекграунд...просто на 1/2 от тях им личи по физиономиите, че не разбират нищо от коли. Събрали се Гошо от Вакарел и Тошо от Д.Камарци и за тях няма по-интересно нещо от сеира. Ама просто като ги видиш как са облечени и изражението им и ти се иска да превключиш на друг канал. БТВ е сериозна медия и не мисля, че трябва да бъдат допускани такива лица. Също така смятам, че това младото момче дето се разхожда там буквално като "тапишова ко'шка" (болна кокошка), трябва да бъде заменено от някой по улегнал човек, с повече мозък и опит в тази сфера. Това е общо взето...
Сега вероятно всички очакваме отговор, в който да се опитаме да ни опровергаят, но по-добре си го спестете. Ние сме живяли както с така и без вашето предаване, така че си спестете оправданията...Приемете го като приятелски съвет, че няма възможност за много повече ни е ясно, но се постарайте... Имате какво да дадете от себе си...
Сега вероятно всички очакваме отговор, в който да се опитаме да ни опровергаят, но по-добре си го спестете. Ние сме живяли както с така и без вашето предаване, така че си спестете оправданията...Приемете го като приятелски съвет, че няма възможност за много повече ни е ясно, но се постарайте... Имате какво да дадете от себе си...

така е ... прави сте.
Предаването има много какво да гони. В България няма читави водещи, няма коли, няма пари за гуми, няма пари за бензин, вносителите не дават коли, защото няма пазар и съответно няма пари за демо автомобили. По-интересните автомобили се осигуряват на база познаства и приятелства. Няма пари за техника, няма време за снимки, няма пари за писта, няма писта, били, няма публика, защото публиката гледа сълзливи сериали или телевизионни игри. Хората, които се интересуват от автомобили са 100 000 човека в цялата страна, а от 100 000 човека телевизията не се интересува. Няма режисьори, защото искат космични заплати. Няма екип, които да седне да се занимава с правенето само на едно предаване, защото няма пари да се хранят тези хора от това предаване. В такава страна живеем .. Понеже голяма част от населението не си задава въпроса колко е трудно да се направи нещо в тази скапана държава, а е много по-лесно да злослови и да дава акъл, няма и да се оправят нещата. Лесния вариант е да се спре всичко, което се прави и да чакаме нещо от вън, но понеже сме креативни личности и много ни разбират главите и на чуждото ще намерим кусур. Това е България и това сме българите.
Някои от запознатите дава ли си сметка КОИ!!!! си дава чисто новото М3 на 25 км да го снимат по телевизията, да въртят някакви гуми, за да зарадват публиката с риска, които CheGevara спомена? Защото ако колата се кара с 5 км/ч ще има коментари - абе тоя мое ли да я кара тая кола с 5? Ако я хлъзнеш леко с риска да ти вземат книжката, която те храни ... има - абе тояяя мое ли толкова да не мое да кара? ... В нито един от всичките варианти доволни няма. Като навържа всичките завои в един ще вземат на някого книжката, ще спрат предаването и този с М3-то ще иска 2000 лв. за гуми както стана преди време .. едни напрегнати момчета искаха пари за гуми, въпреки, че колата им беше на 30 км и не и беше изключван тракшъна ..
Да, не ставам за водещ, защото не ми е това работата. Работя за BMW Group като Product Trainer (уча дилърите по света на новите продукти на любимата компания) и работя като Driver Trainer за BMW Group (водя тест драйвове и курсове за BMW Driver Training). Не разбирам от правилен говор, не ми е работа и да разбирам, но се старая да кажа всичко, което знам. За съжаление предаването има формат, които е много под 30 мин заради рекламите, в него ТРЯБВА да има 5 рубрики по изискване на телевизията, затова времето за тест остава много малко. Нямам сценарии за теста на автомобила, защото, когато се хванах с това нещо обещах пред себе си, че няма нито веднъж да изляза и да говоря предварително "препоръчана" информация. Имал съм доволно много проблеми, защото пластмасата на еди коя си кола била гадна и съм го казал, но съм го направил, за да се спре със суперлативите по медиите, които сме свикнали да четем. За съжаление от целия тест и коментар се режат неща, за да влязат времово и понякога заради монтажа стават недоразумения или се изрязват смислените неща, а остават не толкова важните. Не знам дали някой от вас се е пробвал да кара по завои на границата на приплъзването, да води смислен диалог и да споделя някакви неща, които знае ... понеже много специалисти има по широкия свят - ПРОБВАЙТЕ! Залепете си една камерка или фото и се пробвайте да карате на ръба на възможностите, да говорите и отговаряте на въпроси. Първият път, когато го направих ... мълчах! Забравих да говоря. Много е лесно да коментираш седнал, пърдейки пред телевизора, но е толкова лесно да направиш нещо като цялостен продукт.
Искрено се надявам да се замислите над тези неща и ще ми е истински тъжно да прочета поредния плосък коментар на някой, които дори не си е направил труда да слуша и гледа ... че Audi-то например е RS4 и го намерихме да направим драг, малко или много заради темата от основния форум М3 vs RS4 ... На пича, които коментира старта бих искрено му връчил М3 с изключено DSC, без включен MDM и на 0000035 км. да видя как ще вземе една дължина на RS4 от старт и още две до 200 км/ч. Резултата от гонката беше в полза на М3.
Наистина имаме желание да направим нещо, хубаво е да даваш Fifth Gear и Top Gear за пример, но трябва да проумеете, че са абсолютно несравними неща. Понеже съм запознат с Top Gear добре - там се снима на сезони. 6 месеца се снимат предавания, монтират се и след това се снимат всяка седмица студиините снимки. Загледайте се в надписите на предаването и преброите екипа ... говорим за 200 човека екип. Сега се замислете за бюджета на тези хора. Ако гледате внимателно и разбирате от техника и апаратура ще видите Full HD супер професионални камери. Всяка една, от които струва по 200 000+ лв. ... само техниката, с която е направено едно предаване е на стойност няколко милиона паунда. Кам автомобилите (тези, на които се закачат камери за снимки) са Range Rover-и и то 5 на брои. Снима се редовно от хеликоптер с жироскопични стабилизатори. След това идва пистата, гумите .. бензина .. ако щете! Те вземат автомобилите за по 10 дни и ги спукват от газ. Снимат предавания по 1 седмица - един и същ автомобил и от десетки часове суров материал се реже най-доброто и се монтира още 2 седмици. Тук вземам Lambo-то от някой приятел за половин ден с голямото желание да покажем нещо уникално. Или в случая М3-то за 4 часа, като не мога да правя каквото си искам, защото струва 200 000лв и колата е чисто нова. Кои от вас ще си даде М-ката за 3 дни с 3 резервоара гориво и един комлект гуми да направим яко предаване? Нека позная - НИКОИ!
Ако се загледате ще видите, че и Fifth Gear отстъпват видимо от Top Gear, въпреки, че предаването е с огромен бюджет имат писта и време да снимат и пак не им се получават предаванията понякога.
Трудно е .. и не го знае този, които не се е захванал с нещо такова, но ти става тъпо като видиш от 20 поста едно смислено мнение, в което някои се е замислил ..
Останалите са ясни .. нищо ново под слънцето..
Наистина искрено се надявам да помислите над това, което съм написал, защото колкото и тъпо да звучи се захванах с това, не да печеля пари, а да допринеса с нещо по въпроса в България.
Преди няколко дни се прибрах от чужбина и от тогава ми е криво, защото освен да мрънкаме, да критикуваме и да гледаме да откраднем нещо .. май за друго не ни бива. По една или друга причина за първи път в живота си ми стана тъжно, че съм се родил и живея в тази страна.
Предаването има много какво да гони. В България няма читави водещи, няма коли, няма пари за гуми, няма пари за бензин, вносителите не дават коли, защото няма пазар и съответно няма пари за демо автомобили. По-интересните автомобили се осигуряват на база познаства и приятелства. Няма пари за техника, няма време за снимки, няма пари за писта, няма писта, били, няма публика, защото публиката гледа сълзливи сериали или телевизионни игри. Хората, които се интересуват от автомобили са 100 000 човека в цялата страна, а от 100 000 човека телевизията не се интересува. Няма режисьори, защото искат космични заплати. Няма екип, които да седне да се занимава с правенето само на едно предаване, защото няма пари да се хранят тези хора от това предаване. В такава страна живеем .. Понеже голяма част от населението не си задава въпроса колко е трудно да се направи нещо в тази скапана държава, а е много по-лесно да злослови и да дава акъл, няма и да се оправят нещата. Лесния вариант е да се спре всичко, което се прави и да чакаме нещо от вън, но понеже сме креативни личности и много ни разбират главите и на чуждото ще намерим кусур. Това е България и това сме българите.
Някои от запознатите дава ли си сметка КОИ!!!! си дава чисто новото М3 на 25 км да го снимат по телевизията, да въртят някакви гуми, за да зарадват публиката с риска, които CheGevara спомена? Защото ако колата се кара с 5 км/ч ще има коментари - абе тоя мое ли да я кара тая кола с 5? Ако я хлъзнеш леко с риска да ти вземат книжката, която те храни ... има - абе тояяя мое ли толкова да не мое да кара? ... В нито един от всичките варианти доволни няма. Като навържа всичките завои в един ще вземат на някого книжката, ще спрат предаването и този с М3-то ще иска 2000 лв. за гуми както стана преди време .. едни напрегнати момчета искаха пари за гуми, въпреки, че колата им беше на 30 км и не и беше изключван тракшъна ..
Да, не ставам за водещ, защото не ми е това работата. Работя за BMW Group като Product Trainer (уча дилърите по света на новите продукти на любимата компания) и работя като Driver Trainer за BMW Group (водя тест драйвове и курсове за BMW Driver Training). Не разбирам от правилен говор, не ми е работа и да разбирам, но се старая да кажа всичко, което знам. За съжаление предаването има формат, които е много под 30 мин заради рекламите, в него ТРЯБВА да има 5 рубрики по изискване на телевизията, затова времето за тест остава много малко. Нямам сценарии за теста на автомобила, защото, когато се хванах с това нещо обещах пред себе си, че няма нито веднъж да изляза и да говоря предварително "препоръчана" информация. Имал съм доволно много проблеми, защото пластмасата на еди коя си кола била гадна и съм го казал, но съм го направил, за да се спре със суперлативите по медиите, които сме свикнали да четем. За съжаление от целия тест и коментар се режат неща, за да влязат времово и понякога заради монтажа стават недоразумения или се изрязват смислените неща, а остават не толкова важните. Не знам дали някой от вас се е пробвал да кара по завои на границата на приплъзването, да води смислен диалог и да споделя някакви неща, които знае ... понеже много специалисти има по широкия свят - ПРОБВАЙТЕ! Залепете си една камерка или фото и се пробвайте да карате на ръба на възможностите, да говорите и отговаряте на въпроси. Първият път, когато го направих ... мълчах! Забравих да говоря. Много е лесно да коментираш седнал, пърдейки пред телевизора, но е толкова лесно да направиш нещо като цялостен продукт.
Искрено се надявам да се замислите над тези неща и ще ми е истински тъжно да прочета поредния плосък коментар на някой, които дори не си е направил труда да слуша и гледа ... че Audi-то например е RS4 и го намерихме да направим драг, малко или много заради темата от основния форум М3 vs RS4 ... На пича, които коментира старта бих искрено му връчил М3 с изключено DSC, без включен MDM и на 0000035 км. да видя как ще вземе една дължина на RS4 от старт и още две до 200 км/ч. Резултата от гонката беше в полза на М3.
Наистина имаме желание да направим нещо, хубаво е да даваш Fifth Gear и Top Gear за пример, но трябва да проумеете, че са абсолютно несравними неща. Понеже съм запознат с Top Gear добре - там се снима на сезони. 6 месеца се снимат предавания, монтират се и след това се снимат всяка седмица студиините снимки. Загледайте се в надписите на предаването и преброите екипа ... говорим за 200 човека екип. Сега се замислете за бюджета на тези хора. Ако гледате внимателно и разбирате от техника и апаратура ще видите Full HD супер професионални камери. Всяка една, от които струва по 200 000+ лв. ... само техниката, с която е направено едно предаване е на стойност няколко милиона паунда. Кам автомобилите (тези, на които се закачат камери за снимки) са Range Rover-и и то 5 на брои. Снима се редовно от хеликоптер с жироскопични стабилизатори. След това идва пистата, гумите .. бензина .. ако щете! Те вземат автомобилите за по 10 дни и ги спукват от газ. Снимат предавания по 1 седмица - един и същ автомобил и от десетки часове суров материал се реже най-доброто и се монтира още 2 седмици. Тук вземам Lambo-то от някой приятел за половин ден с голямото желание да покажем нещо уникално. Или в случая М3-то за 4 часа, като не мога да правя каквото си искам, защото струва 200 000лв и колата е чисто нова. Кои от вас ще си даде М-ката за 3 дни с 3 резервоара гориво и един комлект гуми да направим яко предаване? Нека позная - НИКОИ!
Ако се загледате ще видите, че и Fifth Gear отстъпват видимо от Top Gear, въпреки, че предаването е с огромен бюджет имат писта и време да снимат и пак не им се получават предаванията понякога.
Трудно е .. и не го знае този, които не се е захванал с нещо такова, но ти става тъпо като видиш от 20 поста едно смислено мнение, в което някои се е замислил ..
Обаче... това си остава едно от първите предавания, в които гледаме тестове на автомобили на родна земя от родни шофьори. Това заслужава уважение според мен. Лесно е да се вземат материали от чужди предавания и да се доблират на български. Такива формати си ги имаме доста, така че ШоуРуум-а поне е свеж полъх на родна земя.
Всяко начало си е трудно, особено насред българската действителност за медия. Сигурен съм, че след някоя и друга година, недостатъците ще са премахнати и ще наблюдаваме добро предаване.
Останалите са ясни .. нищо ново под слънцето..
Наистина искрено се надявам да помислите над това, което съм написал, защото колкото и тъпо да звучи се захванах с това, не да печеля пари, а да допринеса с нещо по въпроса в България.
Преди няколко дни се прибрах от чужбина и от тогава ми е криво, защото освен да мрънкаме, да критикуваме и да гледаме да откраднем нещо .. май за друго не ни бива. По една или друга причина за първи път в живота си ми стана тъжно, че съм се родил и живея в тази страна.
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Turturelo написа:...
Евала ти правя за това, че излезна и каза, това което мислиш...
Опитай се със същата сериозност да говориш и в предаването...
Успех.

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Виж сега пич почна много да се впрягаш за някои неща ?!?!??!
Колко пъти си видял Джереми Кларксън да си води монолога до като е с вратите напред? ?? Тиф Нидел в повечето такива моменти се кикоти от фън а не щото му е по сценарий
Хората не гледаха в това предаване колко пари са вкарани а гледаха вас и както ти самия каза не ставаш за пред камера !! Ми не се показвай стой си зад кадър някаде и вместо неумесни шеки за МП3-ки и други глупости подаваи малко качествено инфо
А като караш поне го направи като хората щом като си инструктор в БМВ би трябвало да са ти ясни похватите а и на тоя дългия плосък завой да не можеш да я плъзнеш направо ми прилича на шубе щото както се пързаля 320-ка така се пързаля и М3 щото тя колата като тръгне на страни остават само уменията ти и точно за това писах по горе То да бяхте извикали Пенчев щеше да се отсрамите поне от към дрифт малко
Абе общо взето намерили сте колите и всичкото и накрая осрахте предаването
Колко пъти си видял Джереми Кларксън да си води монолога до като е с вратите напред? ?? Тиф Нидел в повечето такива моменти се кикоти от фън а не щото му е по сценарий
Хората не гледаха в това предаване колко пари са вкарани а гледаха вас и както ти самия каза не ставаш за пред камера !! Ми не се показвай стой си зад кадър някаде и вместо неумесни шеки за МП3-ки и други глупости подаваи малко качествено инфо
А като караш поне го направи като хората щом като си инструктор в БМВ би трябвало да са ти ясни похватите а и на тоя дългия плосък завой да не можеш да я плъзнеш направо ми прилича на шубе щото както се пързаля 320-ка така се пързаля и М3 щото тя колата като тръгне на страни остават само уменията ти и точно за това писах по горе То да бяхте извикали Пенчев щеше да се отсрамите поне от към дрифт малко
Абе общо взето намерили сте колите и всичкото и накрая осрахте предаването

- Гост
-
Turturelo написа:така е ... прави сте.
ът в живота си ми стана тъжно, че съм се родил и живея в тази страна.
Туртурело,ясно е ,че много неща куцат и в страната и в предаването! Опитайте се ,не само ти ,а и целият екип,да приемате позитивните критики и да се ориентирате от мнението на тия,които ви гледат и от това предаването само ще спечели!Дай боже след време да сте популярни като някои култови предавания и да не се налага да се оправдаваш що нямаш дикция или друго нещо,или що няма пари за гуми и бензин....

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
WilliamsF1Team написа:Icco® написа: То да бяхте извикали Пенчев щеше да се отсрамите поне от към дрифт малко
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Он е луд...
Луд е той наистина но лятото като дойде във Варна и видя Краси под моста си гледаше




наистина има хора които са способни да изкарат потенциала на една кола за пред камерата и зрителя да остане умопомрачен

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
мдааа, искаме да гледаме български top gear, но не мисля че това е възможно... предвид стандарта на живот тук, просто е крайно невъзможно. представяте ли си какво значи, някой да излезе по телевизията и да каже - опел са боклуци(примерно), както прави джереми кларксън... даже единственото предаване, което поне малко се доближава fifth gear е като пародия
в сравнение с оригинала... съжалявам че го казвам, но българското предаване не го гледам, просто имам странното усещане че 90% от хората, които го правят нямат нищо общо с автомобилите. бил съм и на снимките и наистина си личеше, че водещите са мноооооого далече от автомобилите. все едно да гледаш готварско предаване, в което водещите са инжинери. според мен единствения истински автомобилен фен от цялото предаване е туртурело... а дали се справя като водещ или не... чесно казано другите двама не могат да кажат 3 думи без да спрат снимките и да лепят кадри, така че на този фон, няма нужда от коментар.
нали толкова гледаме разглезените западняци... но там основно нещо заложено е в културата им е
problem -> solution
т.е. когато критикуваш нещо, трябва да предложиш по-добър начин за правенето му... ако не можеш, си траеш и мълчиш. тук за съжаление се практикува само лявата част на правилото.

нали толкова гледаме разглезените западняци... но там основно нещо заложено е в културата им е
problem -> solution
т.е. когато критикуваш нещо, трябва да предложиш по-добър начин за правенето му... ако не можеш, си траеш и мълчиш. тук за съжаление се практикува само лявата част на правилото.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Icco® написа:Ето ти Solution![]()
Водещ -> Явор
шофрьор-> Пенчев
и Фъна е гарантиран
Joke
Няма джоук, това ако стане...



Има още няколко тука дето могат да мислят сценария...

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ма аз ще карам кат се напия
....манете майтапа,ма има една идея за "ъндърграунд" списанийце
тип комикс 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Exclusive89