М3 по Шоу Руум по bTV
Модератор: Общи модератори
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
М3 по Шоу Руум по bTV
Току що го гледаш това умопомрачително предаване, по случайност и не крия антипатията ми към българските предавания за автомобили. Всъщност по-добра работа би ми свършило да прочета листа с техническите характеристики и да погледна няколко картинки отколкото да си губя времето с тях, защото те не казват нещо различно, а и показността нещо им куца. Прочитайки някоя новина в vchera.bg или статия в списание като Auto Sfahe сте спестили време и имате повече знания отколкото ако гледате тези глупости.
Все пак ставам си аз днес (в 4
) и жена ми вика ще дават М3. Заглеждам се в hi-end предаването, по което време представят някакво Subaru и говорят 10мин техническите характеристики и дали дизеловият двигател би се харесал на аудиторията или не
Все пак като интригуващ край се стига до въпроса харесва ли ви колата, а отговора така избива ушните ви миди, та чак главата ви се извърта с такава скорост, че врата ви изпуква: "ами като излезе STi версията може би ще ни хареса и тази".
А най-накрая идва и времето на М3 като увода не е брилянтно лош, та дори имаше и майтап в стил "ето новата MP3-ка". Е на нас може да не ни е смешно, но трябва да уточня, че става въпрос за двама псевдо граждани на София област, с почти изчистени говорни дефекти и твърдо нИе-кане. Та след леката шега се започна едно "абе как може да кажеш mp3-ка бе идиот!?" около 2 минути. Сега разбирам защо не ме взеха в предаването. Трябваше да се науча да говоря меко и да бълвам простотии по националната телевизия, които са смешни на Гьорето от село "Малко гизд'ене" щото пак е откраднал 2 пакета лепило за паркет.
Все пак ще кажете вие "Това ли е най-важното?" и сте прави. Нека да преглътнем човешката простотия разливаща се от ефира из цяла България, че и отвъд и да продължим със същността на колата. Тук трябва да отбележа, че изпуснах около 30сек от представянето, защото бях в тоалетната да изкарвам стомашни течности след изказванията на нацилналните(по предаване) селски бекове. Та когато се върнах все още миришещ на сополи и цветни течности, "вървежните" говореха относно карбоновия покрив, че е по-евтин от обикновения предполагам с шибидах (щото го ръчкаха нещо него). Когато казвам "говореха" имам впредвид си говореха един на друг. Гледали ли сте предавания от типа Top Gear или Fifth Gear? Е там можете да забележите как водещите гледат и се обръщат към камерите в купето постоянно и създават впечатление, че говорят на зрителя. Явно за колегите от България това не е важно и камерата е просто част от интериора, но за сметка на това моабет трябва да има. И за да не е нещо както трябва можехте да видите как професионалистите от монтажното са направили велика постъпка и са разделили зрителните и звуковите ефекти: гледате как черно М3 прави обратен завой на тест драйф пистата им с около 3 км/ч, а звуковия фон е двигател който набира (примерно от към 4000об нагоре).
Е все пак екипа се е потрудил и за изпробване на колата беше осигурил място за разгръщане на възможности й - правата на Бояна и детелината. И в тази така напрегната спортна среда водещия "специяално за нас" намери време и спря, отвори вратата и изфорсира двигателя няколко пъти. Колко гениално!
Е как се стигна до там не знам, но по едно време почнахме да говорим за копчетата до скоростният лост и кое какво прави и ни предупредиха "Ако не можете да дрифтирате, не натискайте последното". Дрифтиране?!?!?!? Сигурен съм, че сценаристите са го гледали в youtube, а нараторката (май е водеща по принцип) го е чувала това един два пъти. Все пак ни показаха няколко дрифта за цялото предаване... Или нещо от сорта, защото първото изпълнение беше дрифт на почти обратен завой и няколко на излизане от детелината (под няколко разбирайте два). Може би си спомняте представянето на е39 М5 в Top Gear където все още участваше Tiff и вървеше не с вратите напред, а с задния калник по време на дрифт (отделно няколкото 360тки), но тук няма да видите такова нещо. Всъщност всеки от този форум собственик на каквото и да е возило от баварската марка е способен да направи по-добри и по-дълги дрифтове от тези показани от двамата селски разбирачи. Не е трудно да се сетиш как колегите дрифтещи... извинявам се "дрифтиращи" покрай Самоков се справят по-добре с 318, 320 от края на 80те и началото на 90те, отколкото двама телевизионни водещи с кола 420к.с. и щпер диференциал с процентно зацепване по-голямо от удържаните им суми за ипотечен кредит в Селскостопанска Банка на четирите им ниви, които притежават.
Та ниското бекче (явно е десен селски бек, щото за централен не му стига височината) по едно време пита за двигателя, нещо и централния започна да обяснява как не е с турбо, защото видиш ли имало страничен ефект "турбо лаг". За такива хора като баща ми например това не говори нищо, за това след 10секундно взиране в една точка, напомнящо погледа на крава, която е била изненадана отзад и е в процес на осъзнаване какво става, се опита да обясни що е то. Е такова обяснение не бях чувал от както ме изпитаха по биология в 6ти клас за урок, от който бях прочел 1 абзац и в тоалетната бях чул да го обсъждат. Все пак явно има вътрешни хора в централата (както сам си признава по-нататък), заради това знае защо са го направили атмосферен и няма нищо общо с традиции, поведение на двигателя и това, че всеки двигател на М е по-добър от тези на конкуренцията.
Изведнъж се оказа, че имало едно S4 на правата и било добра идея да пробват да се дръпнат и го направиха. Аз така и не разбрах кой би, но пък М-ката направи такъв облак от въртене на гуми, че колите отзад трябваше да пуснат халогените си. Ето това наричам аз хубав, чист и бърз старт. Мацката която се лензи кат фон и суфлира изотзадзе, почна да разправя как било личен избор коя от двете ще изберат, защото били еднакви. К'ВО? А аз съм пропилял часове в гледане на предавания, клипчета и какво ли не, за да стигна до извод, а те го решиха с една гонка на Бояна. Ето значи, това предаване спестява време.
След изясняването защо двигателя е такъв какъвто е, а не е какъвто не е, подхванахме темата и за спирачките, защото хората се били оплаквали от тях, но можело да им предадеме много поздрави тъй като те били "прифиектни". Аз съм напълно съгласен макар оплакванията да идват тогава когато се кара на писта и колата се товари на има няма 100%, но съм напълно убеден, че е успял да стигне поне 95% от възможностите на колата и да изпробва спирачките за по-дълъг и натоварващ период... На правата на Бояна!
Така малко по малко стигнахме и до заключителната част на предаването където трябваше да се обобщи мнението за новото М3. Рахит започна да задава въпроси на Конюктивит та да се разбере, че новата М3 била по-мека от старата М3 и пак новата М3 се чувствала повече като Grand Turismo от старата М3. Тук баща ми очакваше пояснение какво е това, но този път погледа на бате Гойко беше на НЕизненадана крава, която знае какво и се случва, а семейство "Защо, защо" беше на ваканция в "Бора Бора", за това Гьорето, държащ плик с кафяво съдържание, не успя да разбере за какво точно става въпрос. Но светлината отново ни огря, когато високия ни сподели за неговите източници в BMW и секретната информация, че ще има друга версия след време, която ще е олекотена и ще се чувства много по-спортна от тази.
Бих искал да си призная и моята непрофесионална постъпка, защото във времето около обясняването за турботата и двигателите беше споменато и какъв е девиза на БМВ и тези от вас, които си мислят, че е "Удоволствие от шофирането" грешат. Тук и два и моя непрофесионализъм, защото бях толкова шокиран
, че не успях да запиша казаното от него, но по бегъл спомен беше нещо за перфектност или качество... А може и друго да е било и реално бихме могли да го свържем с удоволствието, така както свързваме хлебарките с RAID.
Изобщо цялата случка може да се обобщи в две думи - "Изберете българското". След края на снимките бековете се качиха в белия си Голф с регистрация РК 1636 ГъЗ и потеглиха с бясна ръчка и миризма на газ. И те така...
Все пак ставам си аз днес (в 4


А най-накрая идва и времето на М3 като увода не е брилянтно лош, та дори имаше и майтап в стил "ето новата MP3-ка". Е на нас може да не ни е смешно, но трябва да уточня, че става въпрос за двама псевдо граждани на София област, с почти изчистени говорни дефекти и твърдо нИе-кане. Та след леката шега се започна едно "абе как може да кажеш mp3-ка бе идиот!?" около 2 минути. Сега разбирам защо не ме взеха в предаването. Трябваше да се науча да говоря меко и да бълвам простотии по националната телевизия, които са смешни на Гьорето от село "Малко гизд'ене" щото пак е откраднал 2 пакета лепило за паркет.
Все пак ще кажете вие "Това ли е най-важното?" и сте прави. Нека да преглътнем човешката простотия разливаща се от ефира из цяла България, че и отвъд и да продължим със същността на колата. Тук трябва да отбележа, че изпуснах около 30сек от представянето, защото бях в тоалетната да изкарвам стомашни течности след изказванията на нацилналните(по предаване) селски бекове. Та когато се върнах все още миришещ на сополи и цветни течности, "вървежните" говореха относно карбоновия покрив, че е по-евтин от обикновения предполагам с шибидах (щото го ръчкаха нещо него). Когато казвам "говореха" имам впредвид си говореха един на друг. Гледали ли сте предавания от типа Top Gear или Fifth Gear? Е там можете да забележите как водещите гледат и се обръщат към камерите в купето постоянно и създават впечатление, че говорят на зрителя. Явно за колегите от България това не е важно и камерата е просто част от интериора, но за сметка на това моабет трябва да има. И за да не е нещо както трябва можехте да видите как професионалистите от монтажното са направили велика постъпка и са разделили зрителните и звуковите ефекти: гледате как черно М3 прави обратен завой на тест драйф пистата им с около 3 км/ч, а звуковия фон е двигател който набира (примерно от към 4000об нагоре).
Е все пак екипа се е потрудил и за изпробване на колата беше осигурил място за разгръщане на възможности й - правата на Бояна и детелината. И в тази така напрегната спортна среда водещия "специяално за нас" намери време и спря, отвори вратата и изфорсира двигателя няколко пъти. Колко гениално!
Е как се стигна до там не знам, но по едно време почнахме да говорим за копчетата до скоростният лост и кое какво прави и ни предупредиха "Ако не можете да дрифтирате, не натискайте последното". Дрифтиране?!?!?!? Сигурен съм, че сценаристите са го гледали в youtube, а нараторката (май е водеща по принцип) го е чувала това един два пъти. Все пак ни показаха няколко дрифта за цялото предаване... Или нещо от сорта, защото първото изпълнение беше дрифт на почти обратен завой и няколко на излизане от детелината (под няколко разбирайте два). Може би си спомняте представянето на е39 М5 в Top Gear където все още участваше Tiff и вървеше не с вратите напред, а с задния калник по време на дрифт (отделно няколкото 360тки), но тук няма да видите такова нещо. Всъщност всеки от този форум собственик на каквото и да е возило от баварската марка е способен да направи по-добри и по-дълги дрифтове от тези показани от двамата селски разбирачи. Не е трудно да се сетиш как колегите дрифтещи... извинявам се "дрифтиращи" покрай Самоков се справят по-добре с 318, 320 от края на 80те и началото на 90те, отколкото двама телевизионни водещи с кола 420к.с. и щпер диференциал с процентно зацепване по-голямо от удържаните им суми за ипотечен кредит в Селскостопанска Банка на четирите им ниви, които притежават.
Та ниското бекче (явно е десен селски бек, щото за централен не му стига височината) по едно време пита за двигателя, нещо и централния започна да обяснява как не е с турбо, защото видиш ли имало страничен ефект "турбо лаг". За такива хора като баща ми например това не говори нищо, за това след 10секундно взиране в една точка, напомнящо погледа на крава, която е била изненадана отзад и е в процес на осъзнаване какво става, се опита да обясни що е то. Е такова обяснение не бях чувал от както ме изпитаха по биология в 6ти клас за урок, от който бях прочел 1 абзац и в тоалетната бях чул да го обсъждат. Все пак явно има вътрешни хора в централата (както сам си признава по-нататък), заради това знае защо са го направили атмосферен и няма нищо общо с традиции, поведение на двигателя и това, че всеки двигател на М е по-добър от тези на конкуренцията.
Изведнъж се оказа, че имало едно S4 на правата и било добра идея да пробват да се дръпнат и го направиха. Аз така и не разбрах кой би, но пък М-ката направи такъв облак от въртене на гуми, че колите отзад трябваше да пуснат халогените си. Ето това наричам аз хубав, чист и бърз старт. Мацката която се лензи кат фон и суфлира изотзадзе, почна да разправя как било личен избор коя от двете ще изберат, защото били еднакви. К'ВО? А аз съм пропилял часове в гледане на предавания, клипчета и какво ли не, за да стигна до извод, а те го решиха с една гонка на Бояна. Ето значи, това предаване спестява време.
След изясняването защо двигателя е такъв какъвто е, а не е какъвто не е, подхванахме темата и за спирачките, защото хората се били оплаквали от тях, но можело да им предадеме много поздрави тъй като те били "прифиектни". Аз съм напълно съгласен макар оплакванията да идват тогава когато се кара на писта и колата се товари на има няма 100%, но съм напълно убеден, че е успял да стигне поне 95% от възможностите на колата и да изпробва спирачките за по-дълъг и натоварващ период... На правата на Бояна!
Така малко по малко стигнахме и до заключителната част на предаването където трябваше да се обобщи мнението за новото М3. Рахит започна да задава въпроси на Конюктивит та да се разбере, че новата М3 била по-мека от старата М3 и пак новата М3 се чувствала повече като Grand Turismo от старата М3. Тук баща ми очакваше пояснение какво е това, но този път погледа на бате Гойко беше на НЕизненадана крава, която знае какво и се случва, а семейство "Защо, защо" беше на ваканция в "Бора Бора", за това Гьорето, държащ плик с кафяво съдържание, не успя да разбере за какво точно става въпрос. Но светлината отново ни огря, когато високия ни сподели за неговите източници в BMW и секретната информация, че ще има друга версия след време, която ще е олекотена и ще се чувства много по-спортна от тази.
Бих искал да си призная и моята непрофесионална постъпка, защото във времето около обясняването за турботата и двигателите беше споменато и какъв е девиза на БМВ и тези от вас, които си мислят, че е "Удоволствие от шофирането" грешат. Тук и два и моя непрофесионализъм, защото бях толкова шокиран

Изобщо цялата случка може да се обобщи в две думи - "Изберете българското". След края на снимките бековете се качиха в белия си Голф с регистрация РК 1636 ГъЗ и потеглиха с бясна ръчка и миризма на газ. И те така...

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
побърканяк 

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
абсолютно си прав, и аз го гледах...за жалост! първото ми впечетление бе как тоя лилипут си бе настроил шофьорската седалка във височина, така че да му опира умната глава в тавана
После как се опитваше да слайдва с разрешените 40 км/ч
не става и не става, а уж е МРЗ
после ще я пускат (М3-ката) с С4, ама в един кадър се видя надписа отзад РС4 (не че е от значение за гонката)
интересно ми беше за обяснението за турбо "ДУПКАТА"
абе въобще смех голем, ама така става с ниско бюджетните предавания. сигурно в България има толкова автомобилни предавания, колкото в цяла ЕВРОПА




интересно ми беше за обяснението за турбо "ДУПКАТА"

абе въобще смех голем, ама така става с ниско бюджетните предавания. сигурно в България има толкова автомобилни предавания, колкото в цяла ЕВРОПА


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

съгласен с автора, въпреки, че звучи леко тенденциозен, сякаш си сърдит за нещо?

сценките м/у водещите (абе идиот как може да кажеш мп3 бее -туп по челото


Но има и друго - лесно е да критикуваш от клавиатурата, трудно е да направиш нещо..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Erwin Rommel
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e38 750i V12
- Мечтае да кара: това което кара
- Детайли за колата: звяр на четири колела ...
Как може да ги гледате тия смешници бе?!?!
Ето тук е истината BMW M3 2007 on Fifth Gear
А на ония двамата тъпанари ще им остане да си търкалят голфчетата по Бояна ...

Ето тук е истината BMW M3 2007 on Fifth Gear
А на ония двамата тъпанари ще им остане да си търкалят голфчетата по Бояна ...
Дам, това предаване е абсолютна дупка. Днес неможах да го гледам за съжаление, но съм сигурен, че автора на темата е прав! Относно коментирането зад клавиатурата, ами нормално е като сме зрители да го коментираме, или не е така?
За мен цялото предаване е пълни порно .., за това и отдавна не го гледам. От първата серия се разочаровах адски от мякането на някои хора там, което мен лично много ме дразни!

За мен цялото предаване е пълни порно .., за това и отдавна не го гледам. От първата серия се разочаровах адски от мякането на някои хора там, което мен лично много ме дразни!
_!_
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Според мен за да си водещ на някакво такова предаване и да може да те сравняват с Тиф Нидел или Джереми Кларксън или който и да е от водещите около тях се иска мнооого опит и най вече страст към автомобила после вече идва бюджета и всичко останало ! А според мен на тия двамата мммм незнам как да ги нарека им липсва всичко описано по горе! И да вземат да се разкарат от ефира на БТВ и да отидат някаде в някоя кабеларка дето само баби и дядовци я гледат щото излагат себе си и БТВ.
За водещ на такова предаване най би му ходило Димитър Илиев или някой друг негов колега който има достатъчно дар слово и съм сигурен че тогава тази тема нямаше да я има
За водещ на такова предаване най би му ходило Димитър Илиев или някой друг негов колега който има достатъчно дар слово и съм сигурен че тогава тази тема нямаше да я има

не знам какво говорите за кинг но по начина по който пише направо езика му троши стомана не само кокали..много е прав..шоу рум е пародия на автомобилно предаване..като го гледам и ми се вдига кръвното
пък ужким Руперт Мердок па като гледам по смислен телевизор е Планета ТВ дееба...както и да е,изгледах Тиф Нидел,преди време Е39 М5 ,Е60 М5 с Кларксон който нарочно плюе колата докато не казва следното: "...and now let's push the magic button" и тогава започва една блъсканица на хормони у водещия и зрителите защото режисьора така го представял че да вдигне адреналина у зрителите и да ги кара да мислят "утре ще пусна бъбрека ми в ebay.com"
пак тук...хахаха бухахаха лигави,гнусни,мьеки софийски шегички...отвреме навреме се появяваше един с прическа тип "прическа за социално слаби" където говори с носа си и изкривена долна челюст че току виж така изглежда по голям тежкар...фак!отивам да си пийна Нифедипина и Валерианата

пак тук...хахаха бухахаха лигави,гнусни,мьеки софийски шегички...отвреме навреме се появяваше един с прическа тип "прическа за социално слаби" където говори с носа си и изкривена долна челюст че току виж така изглежда по голям тежкар...фак!отивам да си пийна Нифедипина и Валерианата

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
Turturelo написа:ще си мълча, че не ме обичат много като говоря

абе бате я кандидатствай пак в тва искам работа ,ама за нещо дето по ще бива
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани