Шестак + Външен спортен филтър
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
Шестак + Външен спортен филтър
Доиде време да си мия вътрешния K&N от който съм доволен по принцип. Но докато изсъхне нали трява да минат 2-3 дена. Та си мислиха вместо да копувам обикновен картонен филтър за 10лв да си зема един илиенски външен да тествам кво е нали и без това е за 2-3 дена само ... а + това каде са 10 там са и 20 лв
, та като го сложих тоя мити филтър колата звучи по друг начин сособенно като я напъна на втора м/у 2500 и 4000 оборот звучи мн страшно нещо подобно на V8 двигател. А иначе като чели и мощността и въртящия монет се дигнаха малко.
мн странно а уж вътрешен и външен спортен филтър би трябвало да са с еднакво въздействие...

мн странно а уж вътрешен и външен спортен филтър би трябвало да са с еднакво въздействие...


- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
как два три дена ве колега
моя като го изпера вечерта и на сутринта е готов пръскам масълце и си свиркам

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Шестак + Външен спортен филтър
tin написа:Доиде време да си мия вътрешния K&N от който съм доволен по принцип. Но докато изсъхне нали трява да минат 2-3 дена. Та си мислиха вместо да копувам обикновен картонен филтър за 10лв да си зема един илиенски външен да тествам кво е нали и без това е за 2-3 дена само ... а + това каде са 10 там са и 20 лв, та като го сложих тоя мити филтър колата звучи по друг начин сособенно като я напъна на втора м/у 2500 и 4000 оборот звучи мн страшно нещо подобно на V8 двигател. А иначе като чели и мощността и въртящия монет се дигнаха малко.
мн странно а уж вътрешен и външен спортен филтър би трябвало да са с еднакво въздействие...
Браво бе , що в ОСНОВНИЯ

А иначе - с колко точно НютонМетра ти се вдигна въртящият момент




Заблуждаваш се колега.Предполагам че като си сложил конусния филтър не си го топлоизолирал и той си помпа топличък въздух от двигателния отсек , нали




"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Колега, от звука се заблуждаваш. 100% съм сигурен че си убил някой
друг кон, а тия Нютони от къде ги измисли просто не ми е ясно
Тоя външен филтър като засмуче топло и познай дали е по-добре
или по зле. Защо ли хората слагат на турбото кулери я си помисли
И за къф я пускаш тая тъпа тема в Основния
друг кон, а тия Нютони от къде ги измисли просто не ми е ясно



Тоя външен филтър като засмуче топло и познай дали е по-добре
или по зле. Защо ли хората слагат на турбото кулери я си помисли



И за къф я пускаш тая тъпа тема в Основния

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
zAcK написа:Колега, от звука се заблуждаваш. 100% съм сигурен че си убил някой
друг кон, а тия Нютони от къде ги измисли просто не ми е ясно![]()
![]()
![]()
Тоя външен филтър като засмуче топло и познай дали е по-добре
или по зле. Защо ли хората слагат на турбото кулери я си помисли![]()
![]()
![]()
И за къф я пускаш тая тъпа тема в Основния
Кулери не се слагат, на турбото, щото ще гълта топло от коша

А пича, ако е сложил филтъра в страни от радиатора, там където идва потока студен въздух къв е проблема

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
///peter написа:Кулери не се слагат, на турбото, щото ще гълта топло от коша




Ти като кажеш "сложих бензин на колата" да не искаш да кажеш, че си
го сложил в една кофа на предния капак
Както казва Стамбо "Някой ден ша откачааааа". Ей т'ва исках да кажа
с "кулер на турбото". Така по-добре ли ме разбираш. Идеята беше
че въздуха е добре да се охлажда, че да има по голямо КПД или
както там го наричат

квото е там




///peter написа:А пича, ако е сложил филтъра в страни от радиатора, там където идва потока студен въздух къв е проблема
Отделно знаеш ли колко въздух постъпва в двигателя


Толкова е много че няма как ако не е отделен филтъра от двигателя
да не смуче всичкото топло

на филтрите така че да са колкто може по напред и да нямат възможност
да дърпат топло

чак толкова голям. Т'ва е като ония с вентилатора от компютър

Въобще не правят сметка колко въздух му трябва на двг-то за единица
време

Последна промяна zAcK на 19 Окт 2007, 8:30, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
еми незнам
за въртящия момент споменах щото на ниските обороти сега по добре поема .
А м.у другото може да сте прави щото тоя вътрешния K&N беше яко мръсен 6 месеца не бях го мил към 10-12 хил. км. и то в наща чиста софия . Та може да се заблуждавам щото ми е бил запушен стария ... но определено има разлика поне 5-7 % нагоре !!!

за въртящия момент споменах щото на ниските обороти сега по добре поема .
А м.у другото може да сте прави щото тоя вътрешния K&N беше яко мръсен 6 месеца не бях го мил към 10-12 хил. км. и то в наща чиста софия . Та може да се заблуждавам щото ми е бил запушен стария ... но определено има разлика поне 5-7 % нагоре !!!

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
zAcK написа:![]()
![]()
Ей не разбра ли какво искам да кажа
Ти като кажеш "сложих бензин на колата" да не искаш да кажеш, че си
го сложил в една кофа на предния капак
Както казва Стамбо "Някой ден ша откачааааа". Ей т'ва исках да кажа
с "кулер на турбото". Така по-добре ли ме разбираш. Идеята беше
че въздуха е добре да се охлажда, че да има по голямо КПД или
както там го наричатче по-хладен въздух повече кислород или
квото е там![]()
![]()
![]()
Колега много добре те разбрах, ама в случая кулера не е най уместното обяснение

А обяснението, е че колкото е по-студен въздуха е толкова "по-плътен", така в горивната камера има повече молекули кислород, необходим за по-доброто изгаряне

zAcK написа:///peter написа:А пича, ако е сложил филтъра в страни от радиатора, там където идва потока студен въздух къв е проблема
Отделно знаеш ли колко въздух постъпва в двигателя![]()
![]()
Толкова е много че няма как ако не е отделен филтъра от двигателя
да не смуче всичкото топлоЗащо иначе са изведени тръбите
на филтрите така че да са колкто може по напред и да нямат възможност
да дърпат топлоИ къф е тоя поток дето има при двигателя
чак толкова голям. Т'ва е като ония с вентилатора от компютър![]()
Въобще не правят сметка колко въздух му трябва на двг-то за единица
време
Тук май не ме разбра


- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
tin написа:еми незнам![]()
за въртящия момент споменах щото на ниските обороти сега по добре поема .
А м.у другото може да сте прави щото тоя вътрешния K&N беше яко мръсен 6 месеца не бях го мил към 10-12 хил. км. и то в наща чиста софия . Та може да се заблуждавам щото ми е бил запушен стария ... но определено има разлика поне 5-7 % нагоре !!!


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
zAcK написа:tin написа:еми незнам![]()
за въртящия момент споменах щото на ниските обороти сега по добре поема .
А м.у другото може да сте прави щото тоя вътрешния K&N беше яко мръсен 6 месеца не бях го мил към 10-12 хил. км. и то в наща чиста софия . Та може да се заблуждавам щото ми е бил запушен стария ... но определено има разлика поне 5-7 % нагоре !!!
Аз карам с обикновени Knecht филтри в София и ги сменям на 5000км :confused:

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
То като ще е от илиенци по добре го остави без филтър. Така или иначе всичко освен врабчета и гарги ще влиза в мотораgenezis написа:Конусовиден филтър от илиенци = на зверски звук
нищо повече УВИ


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
zAcK написа:///peter написа:Кулери не се слагат, на турбото, щото ще гълта топло от коша
Въобще не правят сметка колко въздух му трябва на двг-то за единица
време
може ли да те коригирам само... за изгарянето на 1 литър гориво са необходили 15 килограма кислород, така че "въздуха" не е за единица време а пропорционално на подаденото количество гориво в цилиндрите


taba4ko написа:zAcK написа:///peter написа:Кулери не се слагат, на турбото, щото ще гълта топло от коша
Въобще не правят сметка колко въздух му трябва на двг-то за единица
време
може ли да те коригирам само... за изгарянето на 1 литър гориво са необходили 15 килограма кислород, така че "въздуха" не е за единица време а пропорционално на подаденото количество гориво в цилиндрите
Тъй ами, че как иначе

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани