Вентилатора отказа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Вентилатора отказа
Колеги колицата ми е с климатроник и днес вентилатора отказа да духа.Опитах няколко пъти да го пусна 1 път тръгна и след това отказа.Кажете какво да правя.По таблото всичко си свети ама не духа ... ужас а идва студ 

Първо виж бушоните (извинявай за елементарните съвети, но много колеги веднага се хвърлят на сериозните неща)
След това пъсни 12V на вентилатора да видиш дали върти въобще мотора (а може и да се е задръстил с боклуци). Като пробваш подавай отделен + и - защото по някога и масата се губи.
Чак тогава рови по електрониката на управлението.
Виж какво е писал и колегата за кондензатора в една подобна тема, може да ти е полезно
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%EE%F0%E8
Успех
След това пъсни 12V на вентилатора да видиш дали върти въобще мотора (а може и да се е задръстил с боклуци). Като пробваш подавай отделен + и - защото по някога и масата се губи.
Чак тогава рови по електрониката на управлението.
Виж какво е писал и колегата за кондензатора в една подобна тема, може да ти е полезно
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%EE%F0%E8
Успех

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Понеже ти е с климатроник,това озна4ава 4е е работил постоянно и зиме и лете и сигурно са му заминали 4етките,които няма как да смени6 за6тото вси4ко е капсоловано.И при мен бе6е така,тръгва6е само като го бутна на ръка но после спря и така.Извадихме го разкапсоловахме го но не подлеже6е на ремонт за6тото 4етките бяха задрали в колектора и от колектора ни6то не става6е и така си поръ4ах нов от германия.Оба4е да ти кажа 4е си е голяма мъйка докъто го извади6 аз голям зор видях и как не 64упихме перките незнам
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Ами зна4и отваря6 капака,маха6 ре6етката,която се намира по средата под предното стъкло,след това разглобяеа6 корпуса на вентилатора(на моята е хванат със 6типки,и много внимава6 да не изтарве6 някоя вътре 4е няма вадене)отка4а6 жилото на клапите и така докато вентилатора остане само по перки.Отка4а6 му захранването,после отка4а6 и самия ел.мотор(той съ6то е на 6типка хвнаът към купето.И сега е най трудната 4аст да го извади6,за6тото дупката през която трябва да бръкне6 е много малka и е много неудобно.Като вадихме моя перките се деформират ина4е неможе да излезе,дано при теб да не ги 64упите като го вадите.И в об6ти линий е това после по обратния ред се слага нoвия.Но на мен новия ми дойде без перки така4е трябва да извади6 старите и да ги набие6 много внимателно на новия мотор,за6тото са набити адски здраво по4ти немърдат аз използвах масло и веро за да ги извадя.И преди да ги извади6 трябва да си направи6 някаква белязка между перките,за6тото на моите перки има6е балансьорки и внимавай да не ги размени6 и вместо да ти духа да се опитва да сму4е.засега това е не се се6там друго ако има питай
- RealBrutal
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 6.04.2007
Колега най - вероятно е прослувутия таралеж ако ти е спряло да духа изведнъж. Ако ти се пуска и спира да знаеш, че от него. Не познавам човек с кола над 10 г. с климатроник включително и аз и да не се е сблъсквал с този проблем. Пусни мотора на парното директно с 12волта както те посъветваха ако работи значи 99% е таралежа.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Със "таралежа" все още не съм имал грижи, но със врътката за степените имах случка със изметнати пластини.
Имаше една илюстрована темичка, как се смазва лагеруването на турбинката, може това да е решението на колегата.
Имаше една илюстрована темичка, как се смазва лагеруването на турбинката, може това да е решението на колегата.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Ако е таралежа на 4-та степен трябва да духа.
Не е казал с ръчки ли е или с дигиталка..
Не е казал с ръчки ли е или с дигиталка..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
///Vasko написа:Таралежа е ,аз казвам че на никва степен няма да духа ако е той.Колата му пише 97-а година ,значи е с дигиталната клима.
Щом е дигитал , ти си

Последна промяна Le Transporteur на 19 Окт 2007, 19:33, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани