Пагани Зонда ще отваря представителство във БГ

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 18 Окт 2007, 11:03

_BoBI_ написа:Да има логика, но защо да се променя съпротивлението на триещите се части при различните коне.Дефакто една кола 600 коня е почти същата като кола 1200 коня в смисъл основните елементи.
Обобщено искам да кажа, че колата 1200 коня няма нищо удвоено освен конете, няма две скоростни кутии и тн затова ми е чудно.Не е срамно да питаш и да незнаеш, срамно е да твърдиш, че знаеш когато не е така, не ме е срам да питам...


Не се сменя съпротивлението нито се удвоява...просто на 600 коня 20% са 120 коня а на 1200 са 240...Много просто...Понеже колата е 4х4 за това и загубите са толкова големи...ако беше само с един двигателен мост загубите щаха да са 15тина %...проста аритметика...Алекс беше писал ако не се лъжа подробно за това някъде...порови се и ще го разбереш...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 18 Окт 2007, 11:04

GaD написа:то май тежестта няма голямо влияние за максимална скорост?


И аз така съм чувал...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 18 Окт 2007, 11:36

GaD написа:то май тежестта няма голямо влияние за максимална скорост?


Няма. Съпротивлението е големия проблем.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 18 Окт 2007, 11:51

WeiSTD написа:
GaD написа:то май тежестта няма голямо влияние за максимална скорост?


Няма. Съпротивлението е големия проблем.


Еми тогава дайте ми ги на мен да ги карам тея коли, аз нема да се съпротивлявам. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 18 Окт 2007, 12:27

Kris написа:
WeiSTD написа:
GaD написа:то май тежестта няма голямо влияние за максимална скорост?


Няма. Съпротивлението е големия проблем.


Еми тогава дайте ми ги на мен да ги карам тея коли, аз нема да се съпротивлявам. :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Да беше само толкова лесно. . . аз тука по едно време бех направил "Доброволен Фонд: Сашо Иска М3" ама нещо не тръгнаха нещата както трябва . . . още карам Е28цата :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 18 Окт 2007, 17:24

ми те го написаха вече ама ...

теглото почти няма значение за вмакс-а ... просто по-бавно стигаш до там.

обаче по-тежките коли са по-лесни технически за избутване до високи скорости защото при високи скорости изпитват по-малко желание да литнат.

вейрона прави около 900 коня на гумите - и това не съм го чел някъде :) което понеже е 4х4 и има поне (казвам поне щото сигурно са повече) 20% загуби- това са към 1100 коня на вала.

не знам кой в едигнал 420 със 600 коня през 1939 но едно съм сигурен - ако не е било някои месершмит на 3000 метра височина, то е било някое возило дето е имало драг площ 1/10 от тази на колите за които говориме. аз мисля че го написах много точно - имаш ли драг площ от 8 кв.фута (около 24 кв/фута при 0.3 цд) можеш да забравиш да вдигнеш 420 със 600 коня. това също не е кат да съм го чел някъде.. ;)

за това че вейрона бил класика - всеки може да построи локомотив. не някъв лабиринт със сложно решение да ти кажа. аз лично мисля че вейрона е кичозно, погрешно премерено направено със болни философски/маркетингови възгледи возило. техническия "гении" които ваг толкова се опитва да ни набие във главите че е бил нужен да се спретне тоз автомобил е.. силно пресилен.

също въобще не вярвам че ваг губи пари от всеки вейрон. всичките му важни части не са "правени от нищо" а преправяни и подобрени от тези за далече по-плебейските ваг-ове.

и да- ако не е ясно- не съм му фен. най-малкото щото един чичко дето живее във ферма във аркансас и си сглобява автомобила за вмакс през свободното време би направил ваг-а да си говори сам на произволна дистанция. е, няма да носи "бугати" емблемата ама.. важна е същноста нали.. или поне за мене е така.
алекс
трабант 601с
разни други возила

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 18 Окт 2007, 18:14

Нов рекорд за време постави Pagani Zonda F Clubsport. Суперкарът спечели почти две десети от времето на Carrera GT и сега официалният рекорд, поставен на прасето
Нюрбургринг (Nurburgring Nordschleife) е 7 минути 27 ,82 секунди.

ot /www.autoplanet1.com

Де сте бе супер коли...масератитъ, фераритъ, пуршетъ и т.н .

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 18 Окт 2007, 20:18

GaD написа:Нов рекорд за време постави Pagani Zonda F Clubsport. Суперкарът спечели почти две десети от времето на Carrera GT и сега официалният рекорд, поставен на прасето
Нюрбургринг (Nurburgring Nordschleife) е 7 минути 27 ,82 секунди.

ot /www.autoplanet1.com

Де сте бе супер коли...масератитъ, фераритъ, пуршетъ и т.н .

:D :D :D :D :D :D :D :D :D


Не са решили, не са направили нов рекорд - нали знаеш...
Power is Nothing Without Insanity

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: carmanf1

Последни теми
Facebook