Кажете дали е нормално

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Кажете дали е нормално

Мнение от PIPERKOV » 17 Окт 2007, 18:13

Полу4ава се следното:когато е пуснат вентилатора да духа и врътката топло/студено е в положение "студено" си духа с добра сила на струята,оба4е като заваъртя в положение "топло" и силата на струята намалява и по4ва да си духа топло!Това такали трябва да бъде или има не6то нередно?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 17 Окт 2007, 19:39

И при мен е тка..споко... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 17 Окт 2007, 22:53

Няма нищо нередно ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 18 Окт 2007, 0:54

Колега,при режим студено,въздуха минава само през филтъра на купето и затова е силен,като пуснеш да духа топло,той минава и през радиаторчето на парното и затова силата му намалява! всичко си е наред :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 18 Окт 2007, 7:49

OK mersi

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 18 Окт 2007, 9:24

Напълно нормално е!
///M Club Member

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: TUTRAKAN

Мнение от а.к.47 » 18 Окт 2007, 22:31

относно парното , вазможно ли е когато парното паботи да се охлажда цялата система и неможе да загрее двигателя до определената температура

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 19 Окт 2007, 0:48

Точно затова колите имат термостат,той държи системата затворена докато двигателя започне да се позагрява,след това лека по лека започва да отваря и в даден момент отваря напълно при достигане на нормална работна температура,за да може да си се охлажда двигателя и да не прегрее! Но принципно всичко е изчислено така,че колкото и силно да си пуснал парното,двигателя си се загрява до работна температура!

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: TUTRAKAN

Мнение от а.к.47 » 19 Окт 2007, 18:23

но колега колата не можа за 60километра да загрее максимално

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 19 Окт 2007, 18:29

а.к.47 написа:но колега колата не можа за 60километра да загрее максимално


А прочетели в читавото обяснение на колегата , за термостата и неговата функция.. :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook