Пагани Зонда ще отваря представителство във БГ
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
16 Октомври 2007
Българската фирма ICS е пред финализиране на договор за дилърство с култовата автомобилна марка Pagani Zonda. Първите два демонстрационни автомобила Zonda F във версии купе и роудстър пристигат у нас през май, за да се развихрят по родното Черноморие в компанията на високоскоростните италиански яхти Baia.
Pagani Zonda е сравнително млада марка и произвежда бутикови автомобили от девет години насам. Ателието й се намира в Модена и всички коли са ръчна изработка и с карбонови каросерии. Специално за тях тунинг специалистите AMG произвеждат V-образен 12-цилиндров супермощен мотор. Общо сто бройки от двата модела F и S във версии купе и роудстър ще бъдат произведени, като след това ще бъдат заместени от следващ модел. “Никой няма да може да си поръчва повече от тях, защото такава е политиката на компанията. Нашите автомобили са сред малкото, които на старо струват повече, отколкото ако си я купиш нова”, заяви за Speed-Press Хорацио Пагани, дизайнер и основател на компанията.
“Навремето построих тази фабрика за 10 млн. евро, а в момента само името ми струва 100 милиона”, похвали се още той. В момента компанията разработва нов модел, който предстои да бъде представен през 2009 г. Освен това фирмата работи и над проект за високоскоростна моторна яхта, която да бъде произведена в ограничена серия.
Агенция Speed-Press
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Pavlinius написа:Penchev написа:
Радвам се ,че яката измишльотина слезе от първото място![]()
Георги Пенчев
Това АЕРО май ще излезе още по-голяма измишльотина. 180 коня за само 5км/ч в повече ми се струват не особено добро постижение. McLaren F1, модел 92-а със 630 коня(ама БМВ-ски
) прави 390км/ч. Сметнато спрямо него на АЕРО-то му трябват 500 коня отгоре за 20км/ч повече ! Няма ли кой да му сложи едно турбо на един McLaren и да им натрие носовете
!
После следващия който трябва да гони 420 км/ч ще се мъчи с поне 1300++ коня

Георги Пенчев
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
После следващия който трябва да гони 420 км/ч ще се мъчи с поне 1300++ коня Rolling Eyes Доколкото знам с нарастване на скороста и особенно над 400 км/ч прогресивно расте и необходимата мощност за преодоляване на вихрите .
Определено и с 500-600 коня могат да се вдигнат 430км/ч.Относно Бугатито,то нарочно вгига 407км/ч и нарочно ФАГ не иска това да стане официално.Нарочно е 16цилиндъра,нарочно е под 8л и нарочно Фаг го произвежда въпреки загубите и нарочно е лимитиран на 100 броя Определено американските творения с много коне са твърде специфични за притежание и най-вече не могат да повторят постиженията си далеч от идеалната среда.Официалният рекорд за скорост върху обикновен път е доста стар-близо на 70години
http://www.kolumbus.fi/leif.snellman/reco.htm#F26
OPASNO LUD написа:Определено и с 500-600 коня могат да се вдигнат 430км/ч.
... можеш да забравиш със една нормална аеродинамика (цд около 0.3 и драг повърхност около 8 кв.фута) да вдигнеш повече от 380...
а ваг-а вдига 407км със такава мъка и на такъв овърбууст (колата прави около 900 коня на гумите което е около 1200 на вала) че... не ми го давай за пример. виж - макларена със 600те коня и 380км вмакс е максимално близо до перфектноста. но от 380 до 430 разликата е огромна- дори на асфалт. вярвай ми.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
добра идея, ама аз едвам я разцепих от тази за м3 на панаира..
мисля че си започна като отделна тема ама някой я събра (сигурно погрешка) със тази от панаира... и аз я разцепих обратно ... със двете леви ръце
няма страшно- ясно е че максимала я е почнал.. важното е да се люпят семки по въпроса
мисля че си започна като отделна тема ама някой я събра (сигурно погрешка) със тази от панаира... и аз я разцепих обратно ... със двете леви ръце

няма страшно- ясно е че максимала я е почнал.. важното е да се люпят семки по въпроса

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
alx написа:OPASNO LUD написа:Определено и с 500-600 коня могат да се вдигнат 430км/ч.
... можеш да забравиш със една нормална аеродинамика (цд около 0.3 и драг повърхност около 8 кв.фута) да вдигнеш повече от 380...
а ваг-а вдига 407км със такава мъка и на такъв овърбууст (колата прави около 900 коня на гумите което е около 1200 на вала) че... не ми го давай за пример. виж - макларена със 600те коня и 380км вмакс е максимално близо до перфектноста. но от 380 до 430 разликата е огромна- дори на асфалт. вярвай ми.
За пример М6 507 коня и неможе да вдигне повече от 320-30 поправетеме ако греша.Макларана е перфекна кола, имаше много хубава тема за него преди не много време и се изписа доста помните я.
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
alx написа:... можеш да забравиш със една нормална аеродинамика (цд около 0.3 и драг повърхност около 8 кв.фута) да вдигнеш повече от 380...
а ваг-а вдига 407км със такава мъка и на такъв овърбууст (колата прави около 900 коня на гумите което е около 1200 на вала) че... не ми го давай за пример. виж - макларена със 600те коня и 380км вмакс е максимално близо до перфектноста. но от 380 до 430 разликата е огромна- дори на асфалт. вярвай ми.
Искам да те попитам нещо с чиста образователна цел защото не ми я всно.Тази загубя на колелата от 300 коня не е ли прекалено голяма.Съпротивлението на кола 500 коня и на кола 1000 коня не е ли едно и също или сходно докато стигнат конете до колелата

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
аз ще ти отговоря ... нищо, че се излагам
500 коня - 20% загуби = 400 коня на колелата (-100)
1000 коня - 20% загуби = 800 коня на колелата (-200)

500 коня - 20% загуби = 400 коня на колелата (-100)
1000 коня - 20% загуби = 800 коня на колелата (-200)

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
... можеш да забравиш със една нормална аеродинамика (цд около 0.3 и драг повърхност около 8 кв.фута) да вдигнеш повече от 380...
Никой не спори за това,въпроса е че 600 коня стигат,поне са стигали 39година.Относно Фага-всичко е правено с цел и тя е достигната.Обикновен Вейрон е ниски 10ки,Pur Sang е в 9ките,всичко което е наблизо като времена е много далече като време на писта(изключвам шведите щото тяхното творение е много чупливо).Колата според ФАГ е 1020-1040 метрични коня на 500м надморска,около 880-900 коня на гумите и има теоритична максимална 414.За мен е автомобилна история на фамилията Порше,едно припомняне на германската инжинерна мисъл на Ауто Юнион,скрито зад логото на Бугати.Каквото да говорим -това е най-великатото семейство в световното автомобилостроене,скоро и камионостроене
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
vicho написа:аз ще ти отговоря ... нищо, че се излагам
500 коня - 20% загуби = 400 коня на колелата (-100)
1000 коня - 20% загуби = 800 коня на колелата (-200)
Да има логика, но защо да се променя съпротивлението на триещите се части при различните коне.Дефакто една кола 600 коня е почти същата като кола 1200 коня в смисъл основните елементи.
Обобщено искам да кажа, че колата 1200 коня няма нищо удвоено освен конете, няма две скоростни кутии и тн затова ми е чудно.Не е срамно да питаш и да незнаеш, срамно е да твърдиш, че знаеш когато не е така, не ме е срам да питам...
_BoBI_ написа:alx написа:OPASNO LUD написа:Определено и с 500-600 коня могат да се вдигнат 430км/ч.
... можеш да забравиш със една нормална аеродинамика (цд около 0.3 и драг повърхност около 8 кв.фута) да вдигнеш повече от 380...
а ваг-а вдига 407км със такава мъка и на такъв овърбууст (колата прави около 900 коня на гумите което е около 1200 на вала) че... не ми го давай за пример. виж - макларена със 600те коня и 380км вмакс е максимално близо до перфектноста. но от 380 до 430 разликата е огромна- дори на асфалт. вярвай ми.
За пример М6 507 коня и неможе да вдигне повече от 320-30 поправетеме ако греша.Макларана е перфекна кола, имаше много хубава тема за него преди не много време и се изписа доста помните я.
Ама колко тежи едно М5 с неговите 507 коня

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: St.Trinity