Демонитране на дюзите на инжекциона

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Демонитране на дюзите на инжекциона

Мнение от Tender » 17 Окт 2007, 13:26

Здравейте,
Интересува ме как се демонтират дюзите за впръскване на горивото лесно ли е трудно ли е как става номера, ако има някъде нещо със снимчици ще е още по-добре че бая търсих ама нищо не можах да намеря по темата.
SGV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 14.02.2005
Местоположение: London, UK
Пол: Мъж

Мнение от GUFF » 17 Окт 2007, 13:38

Няколко теми по-надоло има една от колегата mladfen, кадето накрая на поста разгледах линка: http://lz4gv.my.contact.bg :lol:

Ето някои от темите разгледани там, които може да са ти в помощ:

За автомобила:

40. Ремонт на двигател 20 6 S 3 (M52) използващ се в BMW320i (94-99) и BMW520i (96-01).

41. Специални инструменти за ремонт на двигатели BMW.

42. LPG газов инжекцион вложен в 6 цилиндрова версия на BMW.

43. Диагностициране на бензинови инжектори.*

44. Диагностика на BMW.

45. Промяна показанието на километража.

46. Замяна на λ-сонда.


Болднатите теми мисля, че ти трябват...дано съм ти помогнал, и евала на човека постарал се да опише всичко това :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 17 Окт 2007, 13:38

Нищо трудно но много разглобяване има.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 17 Окт 2007, 15:11

Няма нищо сложно. Сваляш пластмасовият капак над колекторите, 2 болтчета 6-ца + 2 гайки 6-ца. Отвиваш лентовите скоби в двата края на бензиновата релса, съответно за пълнене в предният край и за изпускане в задният край при регулатора за гориво. Регулатора за гориво не се сваля, сваляш само маркучите + един тъник за вакуум към регулатора. Дърпаш ВНИМАТЕЛНО релсата нагоре и тя излиза заедно с дюзите. В двата края на всяка дюза има гумички, които уплътняват. След като си откачил дюзите, барабар с релсата, с отверка освобождаваш телчето което държи дюзата към буксата за кабела + скобите, дето държат дюзата за релсата и леко ги вадиш една по една. :lol:
AcoTo®

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook