Демонитране на дюзите на инжекциона
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Демонитране на дюзите на инжекциона
Здравейте,
Интересува ме как се демонтират дюзите за впръскване на горивото лесно ли е трудно ли е как става номера, ако има някъде нещо със снимчици ще е още по-добре че бая търсих ама нищо не можах да намеря по темата.
Интересува ме как се демонтират дюзите за впръскване на горивото лесно ли е трудно ли е как става номера, ако има някъде нещо със снимчици ще е още по-добре че бая търсих ама нищо не можах да намеря по темата.
SGV
- GUFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 14.02.2005
- Местоположение: London, UK
- Пол: Мъж
Няколко теми по-надоло има една от колегата mladfen, кадето накрая на поста разгледах линка: http://lz4gv.my.contact.bg :lol:
Ето някои от темите разгледани там, които може да са ти в помощ:
За автомобила:
40. Ремонт на двигател 20 6 S 3 (M52) използващ се в BMW320i (94-99) и BMW520i (96-01).
41. Специални инструменти за ремонт на двигатели BMW.
42. LPG газов инжекцион вложен в 6 цилиндрова версия на BMW.
43. Диагностициране на бензинови инжектори.*
44. Диагностика на BMW.
45. Промяна показанието на километража.
46. Замяна на λ-сонда.
Болднатите теми мисля, че ти трябват...дано съм ти помогнал, и евала на човека постарал се да опише всичко това
Ето някои от темите разгледани там, които може да са ти в помощ:
За автомобила:
40. Ремонт на двигател 20 6 S 3 (M52) използващ се в BMW320i (94-99) и BMW520i (96-01).
41. Специални инструменти за ремонт на двигатели BMW.
42. LPG газов инжекцион вложен в 6 цилиндрова версия на BMW.
43. Диагностициране на бензинови инжектори.*
44. Диагностика на BMW.
45. Промяна показанието на километража.
46. Замяна на λ-сонда.
Болднатите теми мисля, че ти трябват...дано съм ти помогнал, и евала на човека постарал се да опише всичко това

- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Няма нищо сложно. Сваляш пластмасовият капак над колекторите, 2 болтчета 6-ца + 2 гайки 6-ца. Отвиваш лентовите скоби в двата края на бензиновата релса, съответно за пълнене в предният край и за изпускане в задният край при регулатора за гориво. Регулатора за гориво не се сваля, сваляш само маркучите + един тъник за вакуум към регулатора. Дърпаш ВНИМАТЕЛНО релсата нагоре и тя излиза заедно с дюзите. В двата края на всяка дюза има гумички, които уплътняват. След като си откачил дюзите, барабар с релсата, с отверка освобождаваш телчето което държи дюзата към буксата за кабела + скобите, дето държат дюзата за релсата и леко ги вадиш една по една. 

AcoTo®
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани