Warning! Внимание! БТК ADSL - некоректност и капани
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- damianov.GK
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.10.2007
Warning! Внимание! БТК ADSL - некоректност и капани
Здравейте
Нека модераторите решат дали тук е правилното място на тази тема.
Наскоро се сблъсках с едно доста голямо некоректно и непочтено поведение на БТК като реших да НЕ СЕ СЪГЛАСЯ с едностранно променените от тях Общи условия на техния сайт. Моето решение беше да прекратя договора си като клиент, ползващ услуга.та БТК АДСЛ. През какви неволи и перипетии минах всеки може да прочете като изтегли http://rapidshare.com/files/62804881/BT ... I.zip.html
(файла е архив на документи и сканирани страници). Началото е описано във файла odisea_Dupnica.doc в който са описани и различните приложения като факти.
Отварям тази тема с образователна цел и с надеждата, че ако има случаи идентични на моя, то опита ми ще е полезен за всеки тръгнал по този трънлив и труден път - прекратяване на АДСЛ Услугата. Всеки който реши и има време може да се запознае с подробното описание на "Дупнишката одисея" и да ползва приложените документи като подкрепа.
Надявам се, че поне с опита си ще мога да вдъхна вяра на хората, които като мен са заплашвани и манипулирани от БТК.
Желая успех и късмет на всички.
15.10.2007 г.
Никола Дамянов
Нека модераторите решат дали тук е правилното място на тази тема.
Наскоро се сблъсках с едно доста голямо некоректно и непочтено поведение на БТК като реших да НЕ СЕ СЪГЛАСЯ с едностранно променените от тях Общи условия на техния сайт. Моето решение беше да прекратя договора си като клиент, ползващ услуга.та БТК АДСЛ. През какви неволи и перипетии минах всеки може да прочете като изтегли http://rapidshare.com/files/62804881/BT ... I.zip.html
(файла е архив на документи и сканирани страници). Началото е описано във файла odisea_Dupnica.doc в който са описани и различните приложения като факти.
Отварям тази тема с образователна цел и с надеждата, че ако има случаи идентични на моя, то опита ми ще е полезен за всеки тръгнал по този трънлив и труден път - прекратяване на АДСЛ Услугата. Всеки който реши и има време може да се запознае с подробното описание на "Дупнишката одисея" и да ползва приложените документи като подкрепа.
Надявам се, че поне с опита си ще мога да вдъхна вяра на хората, които като мен са заплашвани и манипулирани от БТК.
Желая успех и късмет на всички.
15.10.2007 г.
Никола Дамянов
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Браво, постарал си се и доста нерви си потрошил. Дано повече хора го прочетат.
А по темата - комунизма е жив, другари

А по темата - комунизма е жив, другари




- damianov.GK
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.10.2007
Постарах се заради налаганата цензура и платените журналисти ...
Виждаш и тук какво става ,а в други форуми дори изтриха темата !
Е няма проблем !
Който чел ...чел .След 22.102007г. всички АДСЛ потребители са в капана и спасение няма !
Все пак има и съвестни хора ,които подеха идеята и ограмотяват народа.
Успех но всички !
Виждаш и тук какво става ,а в други форуми дори изтриха темата !

Е няма проблем !
Който чел ...чел .След 22.102007г. всички АДСЛ потребители са в капана и спасение няма !

Все пак има и съвестни хора ,които подеха идеята и ограмотяват народа.
Успех но всички !
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
- exvitermini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: Михайловград
- Кара: '96 Е34 tds touring Individual
- Мечтае да кара: E34 M5 Touring
БТК да го духат единствено монопола ги държи най-отгоре
А ако някой иска да прекрати договор с тях нека направи следната гяволия
... отива в БТК ( баси, тамън се кънектнах) и пуска молба за преместване на друг адрес !!! А новият адрес е село Горно нанадолно или там където неможе да стане преместването и след като немогат да осъществят преместването договора се прекратява ( това го знам от вътрешен човек и е от миналата година информацията с което незнам дали е актуална ) 

А ако някой иска да прекрати договор с тях нека направи следната гяволия


- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
damianov.GK написа:Постарах се заради налаганата цензура и платените журналисти ...
Виждаш и тук какво става ,а в други форуми дори изтриха темата !![]()
Е няма проблем !
Който чел ...чел .След 22.102007г. всички АДСЛ потребители са в капана и спасение няма !![]()
Все пак има и съвестни хора ,които подеха идеята и ограмотяват народа.
Успех но всички !
Ще споделиш ли набързо за кво иде рече от 22.10.2007 ?
- Гост
-
- Гост
-
- damianov.GK
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.10.2007
Icco® написа:....
Ще споделиш ли набързо за кво иде рече от 22.10.2007 ?
Здравей!
Ще пусна две копита и лягам ,а утре ще отговоря пак ,ако не е ясно...
"Такаааа ... Накратко !
Всеки ползуващ услугата АДСЛ се е вързал с договор с БТК и се е съгласил с техните общи условия публикувани но сайта им!
Капани колкото щеш /приложение7/,но кой ти чете като ти трябва нет и си на зор ,а рекламите се бълват по ТВ-то?
В заявлението–договор на клиента пише ,че ако БТК ЕДНОСТРАННО промени общите си условия тя няма да ви уведомява ,а ВИЕ трябва да възразите в едномесечен срок ! ОК?
Значи ,ако не приемете общ.условия в срок договора между вас отпада и няма неустойки ! Smile
СРОКА ВЕЧЕ ТЕЧЕ И КРАЯТ Е 22.10.2007Г. !!! След това потребителите са приели безусловно всичко и са влезли в капана "доброволно".
Аз реших и откачих моят АДСЛ ,но искам да помогна с опита си на други ...
Жалко е само ,че има много платени журналисти и сайтове ,които крият истината за едностранно променените ОУ но БТК !
Досещате се защо ! Реклами ....пари ....
За сега проблема ми е с гласността !!! Smile
Но няма да се откажа ...има още малко време и дано повече хора да отърват кожицата си ...
Поздрави !"
===========
приложение 7
ВНИМАНИЕ ! WARNING ! AHTUNG ...
"Вратичките" и "капаните" в Общите условия на БТК и придружаващите ги заявления ,за които трябва да внимава потребителя на АДСЛ-услугата!!!
1.Интернет скоростите в договорите са поделени за фирми 1/20, а за физически лица 1/50, което значи, че ако интернета Ви е слаб и мижав, Те /БТК/ не са виновни..., просто Вие сте приели това условие!
Пример: При скорост 1024 Kbps доунлоуд и 128 Kbps ъплоуд, имайки предвид т.1 и някакво СРЕДНО натоварване на трасетата на БТК, Вие ще получавате скорост от по няколко Kbps (около 20), което значи, че едвам-едвам ще можете да разглеждате страници /браузвате/, а всякакъв вид друга комуникация ще бъде блокирана!
2. Навсякъде в договорите скоростта се определя с параметъра "ДО...", а никъде не се споменава за някакъв гарантиран минимум! Това нещо ще ви се изтъкне и от поддръжката на 070017111, ако имате проблем с намалена скорост или бавен интернет.
Коментар: Със съчетанието на т.1 и т.2 господата от БТК "двойно връзват гащите си"

3.Точки от ОУ, при които БТК не носи отговорност :
"5.4.1. Планирани профилактични ремонти или мероприятия с цел оптимизиране на качествени параметри на Услугата и аварийни ремонти;
5.4.2. Повреда или смущения в телефонните линии до отстраняване на повредата или смущението и/или спиране на електрическото захранване на регионалната или национална електрическа мрежа до възстановяване на захранването;
5.4.3. Когато Потребителят използва алтернативно оборудване - до отстраняване на това оборудване и замяната му с подходящо оборудване, както и при самоуправно отстраняване на повреди в оборудването, предоставено от БТК от страна на Потребителя;
5.4.4. При настъпване на обстоятелства от непреодолима сила до отпадането им;
5.4.5. Когато Потребителят ползва Услугата по начин, който затруднява или пречи на нормалната работа на други потребители на БТК или им причинява щети;
5.4.6. Когато Интернет не е достъпен от мрежата на БТК до осигуряване на такъв достъп;
5.4.7. Когато Потребителят забавя плащането на Услугата повече от 10 (десет) дни след определената крайна дата на плащане (падежа);
5.4.8. Когато Потребителят използва Услугата на повече клиентски потребителски станции, отколкото е посочено в Спецификацията на БТК АДСЛ услугите и ценовата листа за съответната АДСЛ Услуга."
Извод: При проблеми на БТК с доставката на интернет можете да останете без връзка с дни или седмици, но в крайна сметка Вие не може да ги смените като Ваш доставчик... В най добрият случай ще Ви бъде приспадната някаква сума от месечният абонамент, а "привилегията" да си плащате редовно до края на договора си остава желязна и непоклатима!
4. Никога не подписвайте договор с включена "Промоция"!!! Ако имате такова упоменаване при подаване на заявлението си, Вие губите автоматично правото си да не приемате ново едностранно променяне на ОУ от страна БТК.
Коментар: За в бъдеще съм сигурен, че всички абонати на БТК ще са само от промоции... Разбираемо е защо, когато четете горното!

Към днешна дата е жалко за всички потребители на АДСЛ, които са ползували "промоции"! Те нямат право да НЕ приемат новите ОУ влезли в сила от 22.09.2007 г.! /това ми го разясни една от служителките/

5. За новите абонати: Внимавайте с нововъведените вече "специални условия" във Вашите заявления! Там "уловката" е следната - Ако евентуално забравите да предупредите БТК в едномесечен срок преди изтичане на договора за прекратяването му, то Вие удължавате договора си с 12 месеца и спасение през този период НЯМА!

Много хитро е това !

Прави са хората когато казват, че всяко невнимание се наказва!!!
6. Промяна на цените!
"6.8. Промяна на цените
Цените, посочени в настоящите Общи условия, могат да бъдат променяни едностранно от БТК при следните условия:
6.8.1. БТК ще уведоми Потребителя като публикува промяната на цените в един ежедневник и/или на уеб страницата си в срок от 1 (един) месец преди влизането им в сила като:
6.8.1.1. В този случай Потребителят има право да изпрати писмено предизвестие за прекратяване ползването на Услугата преди новите цени да влязат в сила;
6.8.1.2. Ако в гореспоменатия срок Потребителят не изпрати предизвестие до БТК, че не е съгласен с промяната на цените, тази промяна автоматично влиза в сила след изтичането на срока посочен в точка 6.8.1."
Коментар: "За бога братя не купувайте "


Размисли: Как ли ще е с хората с "промоциите" ? Те нали май нямат "право на глас" ???
7.Препоръка : Ежемесечно четете редовно сайта на БТК и по-точно ОУ на БТК! Те винаги имат право едностранно да променят условията си, които ако не оспорите в срок, то безусловно приемате.
Отговорността си е изцяло Ваша!!!
Просто да сте си отваряли очите.
п.п. Предложените коментари и факти в този документ не претендират за изчерпателност. Те са съставени на "прима виста" без детайлна и правна аргументация. Всеки има право да ги допълва и коригира.
Но скоро професионалисти по право и адвокати ще се произнесат компетентно върху тяхната "тежест" и ще се отговори на въпроса: "Има ли такова чудо у Европата, или само у нас (в България) капиталистите-монополисти имат право да правят каквото си поискат с клиентите?"
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Защо ми се струва, че закона за защита на потребителя трябва да вземе отношение!?
Това което ясно се вижда от условията е: доставят ти някаква услуга, но си запазват и правото да не я доставят (поради каквито и да е причини); услугата има някакви параметри, но те варират от няма Интернет до 1024 kb/s
И извод лично за мен - нямаме изграден навик да четем условията на договорите които подписваме и често се получават ексцесии
Аз ако бях клиент на БТК и ползвах ADSL щях да пропусна този момент 100%... По-лошото е, че доста фирми разчитат именно на това 
Това което ясно се вижда от условията е: доставят ти някаква услуга, но си запазват и правото да не я доставят (поради каквито и да е причини); услугата има някакви параметри, но те варират от няма Интернет до 1024 kb/s

И извод лично за мен - нямаме изграден навик да четем условията на договорите които подписваме и често се получават ексцесии


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Да колега прав си всичко дето си написал по горе е така.
Само не знам защо споделянето чак сега са го обявили,то съществува от самото излизане на услугата.Още първия ми договор за бизнес потребител е със условие за максимална за тогава 384кб/с и споделяне 20/1.
Факт е че никога не съм имал проблем да достигна максималната скорост,а по важното в случая е че скоростта не е най важната в слуйчая. При бизнес потребителите специално АДСЛ е по добър от домашните абонати.Имам Един бизнес в момента и два домашни.
При БТК най хубавото е,че никога ама буквално никога няма проблеми когато има гръмотевини бури .
Второто най важно нещо е ,че пропускливостта на пакети е 100% и няма ЛАГ понеже аз ползвам интернета им в Клуб мога да заявя,че от както съм им клиен се родих и нямам проблеми със батълнет сървърите и играта във който и да е официален интернет съвър на всяка една игра.Общо взето на мен ми върши чудна работа.
Не ми се пише кои доставчици съм ползвал,само ще кажа,че за качеството което получавам сега от АДСЛ-а преди съм плаща 5 пъти повече и никога не е било толкова постоянно винаги нещо ставаше.
Нека всеки сам направи извода за себе си,но е факт ,че има и доволни клиенти като мен.
Преди два месеца ми изгоря компа от светкавица на Красно село ,където ползвам нет от Голяма софийска фирма която гарантира ,че кабелите са под земята и няма грижи,да ама не.
Поне ми пуснаха един месец нет без пари евала повечето ЛНАН-доставчици и това не правят
Само не знам защо споделянето чак сега са го обявили,то съществува от самото излизане на услугата.Още първия ми договор за бизнес потребител е със условие за максимална за тогава 384кб/с и споделяне 20/1.
Факт е че никога не съм имал проблем да достигна максималната скорост,а по важното в случая е че скоростта не е най важната в слуйчая. При бизнес потребителите специално АДСЛ е по добър от домашните абонати.Имам Един бизнес в момента и два домашни.
При БТК най хубавото е,че никога ама буквално никога няма проблеми когато има гръмотевини бури .
Второто най важно нещо е ,че пропускливостта на пакети е 100% и няма ЛАГ понеже аз ползвам интернета им в Клуб мога да заявя,че от както съм им клиен се родих и нямам проблеми със батълнет сървърите и играта във който и да е официален интернет съвър на всяка една игра.Общо взето на мен ми върши чудна работа.
Не ми се пише кои доставчици съм ползвал,само ще кажа,че за качеството което получавам сега от АДСЛ-а преди съм плаща 5 пъти повече и никога не е било толкова постоянно винаги нещо ставаше.
Нека всеки сам направи извода за себе си,но е факт ,че има и доволни клиенти като мен.
Преди два месеца ми изгоря компа от светкавица на Красно село ,където ползвам нет от Голяма софийска фирма която гарантира ,че кабелите са под земята и няма грижи,да ама не.
Поне ми пуснаха един месец нет без пари евала повечето ЛНАН-доставчици и това не правят


- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Аз също им сърбам попарата на господата от БТК и мога да кажа че услугата им е големи ла....йна
техниката по специялно въпросния ДСЛ рутер който ти дават е толкова урязан ама си нямате и на идея
и всичко това заради някой $$ които са платили по малко за бройка и сега потребителите го духат
забива по не знам си колко пъти на ден и има моменти в които просто ти спират кранчето и тва е и после ти казват ама то много сесии това или онова аз даже 100 сесии нямам!! Работи добре когато ползвам само около 4-5 мегабита понагоре ако се отпусна глей кво става
като Гюро Михайлов дежуря на ДСЛ-а
добре че не разчитам само на БТК и не съм напълно зависим от тях иначе мисля че темата можеби щях да я почна аз !
техниката по специялно въпросния ДСЛ рутер който ти дават е толкова урязан ама си нямате и на идея
и всичко това заради някой $$ които са платили по малко за бройка и сега потребителите го духат
забива по не знам си колко пъти на ден и има моменти в които просто ти спират кранчето и тва е и после ти казват ама то много сесии това или онова аз даже 100 сесии нямам!! Работи добре когато ползвам само около 4-5 мегабита понагоре ако се отпусна глей кво става

добре че не разчитам само на БТК и не съм напълно зависим от тях иначе мисля че темата можеби щях да я почна аз !
- damianov.GK
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 16.10.2007
Здравейте !
влд аз не казвам с постовете си "хора хвърлете АДСЛ на боклука" ,а искам всеки да се замисли ...изгодно ли му е или НЕ ?!?
Аз мога да ти дам хиляди примери в отговор на твоите ,но това са частни случаи.
Въпроса е там ,че БТК ако се натоварят малко ще има много недоволни ,но не и отказали се ...
Повечето са с договори по 2год. ,а на кой му се плаща неустойки ?
Няма значение !
Аз се нервирам заради некоректно поведение на монополист ,който с договори и шашми/реклами/ извива врата на потребителя !
Накрая : ИНФОРМИРАЙТЕ ВАШИ БЛИЗКИ И ПОЗНАТИ ,ЧЕ ИМАТ ТАЗИ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СМЕНЯТ АДСЛ-а БЕЗ НЕУСТОЙКИ ,А ПЪК ВСЕКИ ДА СИ РЕШАВА САМ И ДА СИ НОСИ КРЪСТА ПОСЛЕ !
Поздрави и успех на всички !
влд аз не казвам с постовете си "хора хвърлете АДСЛ на боклука" ,а искам всеки да се замисли ...изгодно ли му е или НЕ ?!?
Аз мога да ти дам хиляди примери в отговор на твоите ,но това са частни случаи.
Въпроса е там ,че БТК ако се натоварят малко ще има много недоволни ,но не и отказали се ...

Няма значение !
Аз се нервирам заради некоректно поведение на монополист ,който с договори и шашми/реклами/ извива врата на потребителя !
Накрая : ИНФОРМИРАЙТЕ ВАШИ БЛИЗКИ И ПОЗНАТИ ,ЧЕ ИМАТ ТАЗИ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СМЕНЯТ АДСЛ-а БЕЗ НЕУСТОЙКИ ,А ПЪК ВСЕКИ ДА СИ РЕШАВА САМ И ДА СИ НОСИ КРЪСТА ПОСЛЕ !
Поздрави и успех на всички !
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]