Ниска работна температура при тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Моя е сменен наскоро ~година някъде и след смяната работи така - рядко стига средното положение на работна температура. В повечето случай седи на предната бяла черта. Харчи добре - около 10-11, не повече в София. Не смятам да пипам нищо за момента
ICE е прав за работа на мотора на място - това се отнася за всяка една турбо кола, независимо дали е печка или бензин - преди тръгване сутрин и след като приключите с шофирането за деня трябва задължително мотора да работи на място на свободни обороти минимум 3-5 минути, независимо от сезона.

ICE е прав за работа на мотора на място - това се отнася за всяка една турбо кола, независимо дали е печка или бензин - преди тръгване сутрин и след като приключите с шофирането за деня трябва задължително мотора да работи на място на свободни обороти минимум 3-5 минути, независимо от сезона.

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
ivan. написа:маи на фалшификат си попадналkagebista написа:Моя е сменен наскоро ~година някъде и след смяната работи така - рядко стига средното положение на работна температура. В повечето случай седи на предната бяла черта. Харчи добре - около 10-11, не повече в София. Не смятам да пипам нищо за момента![]()
Със сигурност!!!
Принципа "Не съм толкова богат, че да купувам евтини неща" работи на 100% в полза на сигурността и надеждността.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kagebista написа:Моя е сменен наскоро ~година някъде и след смяната работи така - рядко стига средното положение на работна температура. В повечето случай седи на предната бяла черта. Харчи добре - около 10-11, не повече в София. Не смятам да пипам нищо за момента![]()
ICE е прав за работа на мотора на място - това се отнася за всяка една турбо кола, независимо дали е печка или бензин - преди тръгване сутрин и след като приключите с шофирането за деня трябва задължително мотора да работи на място на свободни обороти минимум 3-5 минути, независимо от сезона.
Сутрин 5 минути са много-колегата го е описал много добре режима на подгряване на колата.Вечер пък е напълно безсмислено.Важно е да не изключваме двигателя когато сме го форсирали -маслената помпа ще е спряла ,но турбото,поради високите си обороти,

И да се държи двигател в ненормално ниска за него температура,заради слуховете ,че tds-ските прегрявали ми се струва странно.Ниската температура води до лошо мазане и от там до повишено износване на двигателя-всеки знае ,че двигателя се износва най-много докато е студен,затова и режима на подгряване трябва да го докара възможно най-бързо до работна температура.

- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
ICE написа:1'000% термостат!!!![]()
Не карайте така колата, това че двигателя не достига раб. температура не е добре за него!
Съвет:
С термостата, сменете водната помпа.

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
колега Еno сподели след смяната на термостата имали оправия по нашият проблеп при мен както казах тем. пада от средно положиние до пьрвата бяла черта след синия сектор при скорост 80 -100 и каране грацко а вдигна ли над 110 веднага застава по средата по повот разхода на гориво сьм доволен повече карам извьн грацко не минава над 7л.
Колеги сменете си ТЕРМОСТАТИТЕ!!!
Аз моя днес го смених и всичко се оправи с температурата
Преди температурата се вдигаше много бавно,без значение от времето дали беше топло или студено а сега за 5 мин. почти е до средата
Остава само да видя дали разхода на гориво ще ппадне ...
Аз моя днес го смених и всичко се оправи с температурата

Преди температурата се вдигаше много бавно,без значение от времето дали беше топло или студено а сега за 5 мин. почти е до средата

Остава само да видя дали разхода на гориво ще ппадне ...
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


Вече мога да потвърдя и разхода на гориво,който доста се намали,днес много карах из София и ми харчеше 11-12.3л и много рядко 13л. задръстването беше нормално,но вечерта имаше някакво невероятно задръстване като всяка вечер и разхода ми стигна до 14.6л ,не повече,от центъра до нас за 45мин., а по принцип при нормално задръстване го правя за 10мин. 

Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани