въпрос за турбото и LPG

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

въпрос за турбото и LPG

Мнение от tonkata » 15 Окт 2007, 7:54

накратко -
мисля да слажа една турбина на suzuki vitara
сега като се разрових из нете забелязах че на мойта
която е 1.6 8клапана , та степента на сгъстяване сток и е
8.9 : 1 , което мисля че е подходящо за някъкъв надув от
порядъка на 0.5-0.6 , така тва го говоря наизуст щото нямам опит с тия работи ;) четох и някъкви форуми че буталата от тия витари
се ползват за некви тунинг проекти за 250-300 коня,
говоря за сток :arrow: от тва мисля че за малкия надув няма да има нужда от промени в мотора.
Понеже сам ограничен в средствата не мога да дам пари за електроника , а и джипа се кара основно на газ , та си мисля да мина
само с един испарител за турбо коли и колата да се настрои да работи на газ.между другото витарата не е пълна инжекция е е моно :idea:
какво мислите по въпроса :?:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: въпрос за турбото и LPG

Мнение от TOM » 15 Окт 2007, 8:02

tonkata написа:..............
какво мислите по въпроса :?:
Ще стане ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 15 Окт 2007, 22:59

целта е не много високо покачване на мощноста , но за сметка на
това , трябва да идва още в ниските да кажеме че ще се кара предимно в 3-5000 оборота ( все пак тва е джип и се кара на оффроуд) , доколкото сам запознат за да се развърта от ниски трябва по малка турбина :arrow: за проекта съм приготвил една от PEUGEOT 1.9 tdi , кажете какво мислите по мярка ли ще му дойде?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 16 Окт 2007, 10:45

Що си мисля, че е по-разумно да се мине на чарджър?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 16 Окт 2007, 11:41

Представи си по средата на неква кал ти да търсиш обороти за турбината :confused:
И според мене е по логично чарджър или по голям атмосферен мотор :roll:
Изображение

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 16 Окт 2007, 17:38

turbo , заеби ги тия чарджари много скъпи, а и кво по средата на калта даваш газ на 1ва бавна и започва да откача :twisted:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook