КУПИХ СИ БМВ-316i искам помощ !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Окт 2007, 17:41

jorryy написа:Искам да ви попитам още нещо. Нормално ли е като запаля колата студена да започне веднага да върти перката отпреде. аз мисля че трябва да загрее на определен градус и чак тогава да започне да върти към 90 градуса. :help: :help:

Ей ,нали е закачена на водната помпа бре,как нема да върти ;)
Друг е въпроса със какви обороти се върти.
Поразгледай форума да се образоваш малко да не задаваш такива въпроси.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 24 Окт 2007, 20:50

За пръв път му е да има БМВ, не го винете. Погледни зад перката и ще разбереш защо се върти постоянно :lol: Най-добре обърни внимание рано сутрин когато е студено за колко време достига двигателя работна температура и кога започва да духа топло парното!!!
B M W и всички останали!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 24 Окт 2007, 21:28

Ако перката не ти е електрическа,то тя е закачена на оста на водната
помпа и няма как да не се завърти веднага.Друг е въпроса,че като загрее
колата,перката перката започва да се върти по-бързо(освен ако не е заминал
силиконовия вискосъединител) ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook