някой карал ли е Сааб 9-3
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
ре
Под пласмаса разбирайте и така наречените "дървени" апликации, които всъщност са боядисана пласмаса. Отврат!!! Все едно си във Форд Мондео Джиа! Лукс за масите - дрън, дрън - ярина. Това съществува колкото Дядо Коледа и Велигденския заяк
Единственото яко нещо в колата е недразнещото "нощно" осветление на уредите! Наистина е супер измислено, но ми е интересно защо не е намерило приложение във всички автомобили. Като цяло колата е скапана и адски скъпа (струва колкото Е90 със същите екстри и мотор) за това, което предлага 


///M Club Member
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Escape написа:speedmaster написа:hещо по нея е по-добре нея да я смениш
тва се сещам сега ,ако има нещо конкретно питай ...
Мерси колегаако стане работата със Саабчето ще черпя
П.С. във форума на Сааб намерих доста неща които ми трябваха
Ония са малоумни сектанти, които мислят, че коляновия вал на 6 цилиндрото БМВ се чупи, щото е много дълъг
- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
sonny написа:
Ония са малоумни сектанти, които мислят, че коляновия вал на 6 цилиндрото БМВ се чупи, щото е много дълъг

" когато иде баир,нахалниците с трошливите 6цилиндрови бмв-та
не случайно изостават !
защото турбото на самолета разбира ,че мотора се нуждае от цялата мощ
и му я дава "
иначе са мноо пичове ама нещо мноо са си повервали
а и технически са доста неграмотни
"валовете на бмв се трошали "-бухахаха
"60 години турбо мислене " -

ре
speedmaster написа:sonny написа:
Ония са малоумни сектанти, които мислят, че коляновия вал на 6 цилиндрото БМВ се чупи, щото е много дълъг
![]()
" когато иде баир,нахалниците с трошливите 6цилиндрови бмв-та
не случайно изостават !
защото турбото на самолета разбира ,че мотора се нуждае от цялата мощ
и му я дава "
иначе са мноо пичове ама нещо мноо са си повервали
а и технически са доста неграмотни
"валовете на бмв се трошали "-бухахаха
"60 години турбо мислене " -
"60 години турбо мислене" и BMW извади 3.0 би-турбо и изби рибата




///M Club Member
Леки корекции
1.
Да ама не -Сааб ползват само истински орехов и дъбов фурнир с няколко слоя лак залепен върху пластмасова основа ,с ръчно лакирани ръбове.
Едно ново дървено табло е към 5-600 Евро.
Тези които са си с обикновенни пластмасови табла са сиви и не имитират нищо.
Сааб въвеждат и използват пластмасови табла с "памет" на материалите-меки са и след деформация постепенно си възстановяват формата.
Подобно твърдение значи само,че някой не е виждал и пипал 9-3ка.
2.
Амиии първия който вадеше 305 коня беше 2.3литра-спортната версия 9-5 Трол през 1999-2001год.Стандартното Аеро е между 230 и 260 кончета.
Само с едно турбо и 4 цилиндъра
.
Така че топлата вода е вече открита.
Знам че е стара тема,но все пак трябва да сме обективни.
БМВ са чудесни коли,но не се вживявайте чак толкова.
Динамиката на един 2.3 Турбо Сааб е на нивото на 6 цилиндров атмосферен мотор над 3 литра.
Концепцията на 2те марки е напълно противоположна-задно,редови 6так,голям обем,седан VS предно ,напречен ,турбо и хечбек,това не прави някоя от тях лоша.
В добрите си времена СААБ нямаше модел без турбо....
БМВ е с несравнимо по-широка моделна гама и топ моделите са страхотни коли,но 9-3 Т сравнено с 318,320 и 325 е по-луксозно,и с много добра динамика.
Това за частите и сервизите е като това за кривите колянови валове.
Под пласмаса разбирайте и така наречените "дървени" апликации, които всъщност са боядисана пласмаса.
Да ама не -Сааб ползват само истински орехов и дъбов фурнир с няколко слоя лак залепен върху пластмасова основа ,с ръчно лакирани ръбове.
Едно ново дървено табло е към 5-600 Евро.
Тези които са си с обикновенни пластмасови табла са сиви и не имитират нищо.
Сааб въвеждат и използват пластмасови табла с "памет" на материалите-меки са и след деформация постепенно си възстановяват формата.
Подобно твърдение значи само,че някой не е виждал и пипал 9-3ка.
2.
Някой да каже дали има Сааб, който да вади 306 к.с. от 3 литра!
Амиии първия който вадеше 305 коня беше 2.3литра-спортната версия 9-5 Трол през 1999-2001год.Стандартното Аеро е между 230 и 260 кончета.
Само с едно турбо и 4 цилиндъра

Така че топлата вода е вече открита.
Знам че е стара тема,но все пак трябва да сме обективни.
БМВ са чудесни коли,но не се вживявайте чак толкова.
Динамиката на един 2.3 Турбо Сааб е на нивото на 6 цилиндров атмосферен мотор над 3 литра.
Концепцията на 2те марки е напълно противоположна-задно,редови 6так,голям обем,седан VS предно ,напречен ,турбо и хечбек,това не прави някоя от тях лоша.
В добрите си времена СААБ нямаше модел без турбо....
БМВ е с несравнимо по-широка моделна гама и топ моделите са страхотни коли,но 9-3 Т сравнено с 318,320 и 325 е по-луксозно,и с много добра динамика.
Това за частите и сервизите е като това за кривите колянови валове.

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани