хидравликата на управлението

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

хидравликата на управлението

Мнение от ивчо3 » 12 Окт 2007, 9:21

Маслото на хидравликата сменя ли се? Днес както си карах колата на път за офиса изведнъж волана се втвърди , хидравликата зави и ,като отворих капачката на казанчето за маслото видях, че има въздушни мехурчета на повърхността. Само за уточнение: В моя случай явно е за смяна хидравличната помпа, защото се чува едно леко виене на ниски обороти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 10.02.2003
Местоположение: София

Мнение от Bilbo » 12 Окт 2007, 9:58

При моята имаше теч от рейката. Маслото става на мехурчета, когато не е достатъчно. Има шанс помпата още да не си я повредил, но веднага доливай масло и търси откъде е теча. Виенето също е защото няма достатъчно масло

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 12 Окт 2007, 10:02

Bilbo написа:При моята имаше теч от рейката. Маслото става на мехурчета, когато не е достатъчно. Има шанс помпата още да не си я повредил, но веднага доливай масло и търси откъде е теча. Виенето също е защото няма достатъчно масло

Благодаря за съвета. В моя случай е омаслен маркуча, който излиза от казанчето на маслото. Нямам теч от рейката. Предполагам, че омасляването се дължи на маслените изпарения.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 12 Окт 2007, 20:22

ивчо3 написа:
Bilbo написа:При моята имаше теч от рейката. Маслото става на мехурчета, когато не е достатъчно. Има шанс помпата още да не си я повредил, но веднага доливай масло и търси откъде е теча. Виенето също е защото няма достатъчно масло

Благодаря за съвета. В моя случай е омаслен маркуча, който излиза от казанчето на маслото. Нямам теч от рейката. Предполагам, че омасляването се дължи на маслените изпарения.


Маслото на хидравликата не достига температури и не работи в условия като двигателното,та чак да се изпарява..
Билбо ти е написъл верни неща , които трябва да спазиш!
Спасението за този вид теч(под казанчето) е подмяна на скобите, ако разбира се маркучите не са пред разпад!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook