Проблем с оборотите на празен ход...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Проблем с оборотите на празен ход...
Мога да предположа само, че е от моторчето за празен ход, но нека някой сблъсквал се с подобен проблем да ми помогне. Та карам и примерно спра на сфетофар, колата си от една страна че държи поне така ми се струва ниски обороти към 700-800, а от друга страна почва стрелката да си варира от време на време падне до 600 и се качи пак на нормалните и се поклати 2-3-4 пати примерно и се стабилизират. Като спра примерно и я оставя на обороти си върви добре да речем 30-40 сек. и след това леко паднат оборотите дугнат се, това в много кратък период от време в смисъл не тръгва да гасне или нещо такова. Като паднат да речем и се осеща вече вибрирането на двигателя на седалката, което е неприятното. Някой път това го прави и докато карам и пусна на свободна и оборотите си поиграято до 600 - 800 и се стабилизират след няколко сек. Какво да правя, казаха ми, че имало начини това моторче по някакъв начин да се почиства с бензин, но не се е налаголо до там да се стига та да разпитам подробно. Айде някой да помага
Благодаря предварително...

- Liceto''X''
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 27.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Аз на мойта го миех с обезмаслител и след това го плакна с WD-40
и няма проблеми, а ако искаш го носи на ултразвук
Пробай сигорно ще е от него
и няма проблеми, а ако искаш го носи на ултразвук
Пробай сигорно ще е от него
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Трудно ли става това миене и дали има някакъв ефект от него. Ако има ефект съм съгласен и по-често да го мия, стига да помага. Сега идва и най-интерестното, как става цялата процедура? Ако може някакви снимки или наистена добро обяснение, стъпка по стъпка. Съжелявам, че мрънкам за такива неща, но от няколко месеца я имам колата и все още ме е страх да барам. Моторчето го знам, кое е. Знам също и как се сваля мисля, че не беше, кой знае каква философия, но от там нататака
Благодаря!!!

над двигателя в задната част откъм стъклото минава едно маркуче.. та при мен се беше понакъсало от маслените и др там изпарения.. и поемаше въздух. като го уплътнихме.. се оправи работата, двигателя не гасне и си стабилизира и оборотите и паленето
та... погледни и него в какво състояние е .
двиг. ми е М43

та... погледни и него в какво състояние е .

двиг. ми е М43
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
miro20, ще се опитам да го намеря, но нещо по-конкретно или снимчица да покажеш. Или пък кажи къде влиза това маркуче, понеже минават доста маркучи. Еисега ще опитам да го намеря, но чакам и ти малко пояснение да дадеш, за кое точно става дума...? Благодаря предварително...
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
miro20 написа:над двигателя в задната част откъм стъклото минава едно маркуче.. та при мен се беше понакъсало от маслените и др там изпарения.. и поемаше въздух. като го уплътнихме.. се оправи работата, двигателя не гасне и си стабилизира и оборотите и паленето
та... погледни и него в какво състояние е .
двиг. ми е М43
Това е

При Е46 (за Е36не съм сигурен) има и една клапа до дебитомера, която също прави тази мизерия - може и това да е

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

ми ето къде е , със червени стррелки съм посочил от къде и докъде върви и влиза.. а с жълта - къде се беше прекъснало напукали при мен.
може при теб и да не е от това.. не знам. някой по разбиращ също да каже
но при мен се оправи
а ето от реалоем детайл 3 трябва да е :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
може при теб и да не е от това.. не знам. някой по разбиращ също да каже
но при мен се оправи


а ето от реалоем детайл 3 трябва да е :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Последна промяна miro20 на 12 Окт 2007, 22:16, променена общо 1 път
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
мерси, че се занимава заради мен. Утре сигурно ще пробвам ако ми остане време да предлегам маркучуте, а и ми обясниха как да си промия моторчето за оборотите. И това с Божия помощ ще направя и уж трябва да се оправи
Благодаря ви за помоща на всички!!!
Безаварийно шофиране момчета...!

Безаварийно шофиране момчета...!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Ozir1S написа:Не бързайте да ми отговаряте
Това под номер 7 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 ти е моторчето за празен ход,намира се под смукателните колектори,самото наименование говори много, т.е. това е системата за празен ход на баварката, просто казано когато "не си на педала", дроселовата клапа е затворена, необходимият за работата на мотора въздух постъпва и се регулира от моторчето.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
от една друга тема за "съвети при покупка" имаше да се гледа при отворена капачка за маслото дали духа и хвърля и т.н... някой каза че гасне двиг., друг казва че не трябва да се променя...
та за горното маркуче за което говорех... понеже и то влиза отгоре в капака , един уточняващ въпрос - трябва ли да гасне мотора когато е скъсано (извадено и гълта въздух) или не ??
щото при мен направо си гаснеше ако го дръпна. (вече е сменено със здраво де)
та за горното маркуче за което говорех... понеже и то влиза отгоре в капака , един уточняващ въпрос - трябва ли да гасне мотора когато е скъсано (извадено и гълта въздух) или не ??
щото при мен направо си гаснеше ако го дръпна. (вече е сменено със здраво де)
- bawarka
- Красива и екстремна
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 14.12.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: bmw 328
miro20 написа:...та за горното маркуче за което говорех... понеже и то влиза отгоре в капака , един уточняващ въпрос - трябва ли да гасне мотора когато е скъсано (извадено и гълта въздух) или не ??....
моето също беше накъсано , но когато го вадих не гаснеше мотора ....пропадаха оборотите рязко.
Смених го , но проблема остана .
След това чистих стъпково моторче , оправиха се оборотите, но тресенето остана...смених мембраната за картерните газове и всичко се оправи.
Друг проблем може да се окажат и дюзите....
мерси за отговора.
ами.. при мен всъщност наистина рязко падаха оборотите и отиваше на гаснене... ама не съм експериментирал много дали наистина угасва. щото хептен прихълцваше...
та... при мен си работи сега нормално.. не знам дали трябва да проверявам моторчето и менбрана... всъщност сложна ли е тая процедура с мембраната и за какво става въпрос?
пп
а за дюзите се подсетих.. с приставка някаква - примерно "хелиос 12Б" (за 20л бензин се вкарва) дали ще се почистят ?
ами.. при мен всъщност наистина рязко падаха оборотите и отиваше на гаснене... ама не съм експериментирал много дали наистина угасва. щото хептен прихълцваше...
та... при мен си работи сега нормално.. не знам дали трябва да проверявам моторчето и менбрана... всъщност сложна ли е тая процедура с мембраната и за какво става въпрос?
пп
а за дюзите се подсетих.. с приставка някаква - примерно "хелиос 12Б" (за 20л бензин се вкарва) дали ще се почистят ?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани