бучене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
бучене
колеги! при по-висока скорост - над 110-120 в купето започва едно бучене. прави го само на скорост - по инерция го няма. преди да ме овикате че вече има подобни теми да си кажа че ги четох и от прочетенето останах с убеждението че е или диференциала или първичен вал на скоростите. дайте някакви предложения къде да я закарам да я видят в София, че то майстори много ама не искам само да си плащам а и да ми оправят колата- мерси предварително
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Имах същия проблем като теб, тотони.
Даже при мен спираше да бучи като натисна съединителя.
Оказа се лагер на задна главина. Странно поведение наистина, усещаше се като давам газ над определени километри без горна граница - при мен почваше от около 80, утихваше като не давам газ, замлъкваше при инерция и натиснат съединител.
Всички ми казваха "диф", някои говореха и за скоростна.
Изглежда че лагерът изпадаше в някакъв резонанс или нещо такова с трептенията и шума на двигателя. Беше няистина неприятно боботене, не и вой.
Хванахме го с майстора на бързо каране и завои. Установихме, че в еданта посока шуми повече като се завива, в другата "мълчи". Дифа се оказа пушка. Лагерът на главината се оказа леш. Смених го и оттогава 3 месеца - да чукна на дърво - шум няма.
Така че не бързай да отхвърляш "невероятната" версия.
Даже при мен спираше да бучи като натисна съединителя.
Оказа се лагер на задна главина. Странно поведение наистина, усещаше се като давам газ над определени километри без горна граница - при мен почваше от около 80, утихваше като не давам газ, замлъкваше при инерция и натиснат съединител.
Всички ми казваха "диф", някои говореха и за скоростна.
Изглежда че лагерът изпадаше в някакъв резонанс или нещо такова с трептенията и шума на двигателя. Беше няистина неприятно боботене, не и вой.
Хванахме го с майстора на бързо каране и завои. Установихме, че в еданта посока шуми повече като се завива, в другата "мълчи". Дифа се оказа пушка. Лагерът на главината се оказа леш. Смених го и оттогава 3 месеца - да чукна на дърво - шум няма.
Така че не бързай да отхвърляш "невероятната" версия.
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Като става дума за лагери, днес сменям двата задни (на главината) в камор и само за да подготвя колегата, оригинален е 110лв + 4-5дена чакане за доставка от Германия. Довечера ще ви напиша в "части е36" колко ми е излязло всичко, дано не е много болезнена цената 

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
BFM написа:Като става дума за лагери, днес сменям двата задни (на главината) в камор и само за да подготвя колегата, оригинален е 110лв + 4-5дена чакане за доставка от Германия. Довечера ще ви напиша в "части е36" колко ми е излязло всичко, дано не е много болезнена цената
Добре, че не са предни лагери.Там щеше да те втресе



20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани