Консумация на ток от климатроника при заключена кола
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
Консумация на ток от климатроника при заключена кола
Вече на три Е39-ки срещнах този проблем.
При изгасена и заключена кола консумацията на ток от акумулатора е около 0,8А и след около час спада на 0,4 и така си остава. Обаче при изключено захранване на Управляващия панел на климатроника консумацията изчезва.
Сблъсквал ли се е някой с този проблем?
При изгасена и заключена кола консумацията на ток от акумулатора е около 0,8А и след около час спада на 0,4 и така си остава. Обаче при изключено захранване на Управляващия панел на климатроника консумацията изчезва.
Сблъсквал ли се е някой с този проблем?
- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
Е да , но нормално ли е и след 10 часа пак да има 0,4А консумация. По дълго не съм оставял мултицета.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Колега предполагам че зимата ще имаш проблеми сутрин. Виж тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%ED%E8%EA
някъде се споменаваше лампата на плафона и вентилаторчетата които дърпат въздух от двете зони за да разбере климатроника каква е темепратурата в купето - имаше някъде в темата писано че при проблем с крушката на плафона (по-слаба май) електрониката на вентилаторчетата се шашка и не ги изключва след като минат там някакъв определен брой минути.
дано помогна
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%ED%E8%EA
някъде се споменаваше лампата на плафона и вентилаторчетата които дърпат въздух от двете зони за да разбере климатроника каква е темепратурата в купето - имаше някъде в темата писано че при проблем с крушката на плафона (по-слаба май) електрониката на вентилаторчетата се шашка и не ги изключва след като минат там някакъв определен брой минути.
дано помогна

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Виж и тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%ED%E8%EA
Последния отговор е от ICE сравни дали е така при теб, ако не е ..... значи е.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%ED%E8%EA
Последния отговор е от ICE сравни дали е така при теб, ако не е ..... значи е.

- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
При мен също го има този проблем, с малката разлика че си стои на 0.8 - 1.0 А консумацията и за 2-3 дни заминава акумулатора.
Номер 10 или 11 е предпазителя - махаш го и не я мислиш.
Номер 10 или 11 е предпазителя - махаш го и не я мислиш.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани