сложих МЕТАН на мойто BMW
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
извинявам се за израза "неделен пенсионер" - имах впредвид дори с неособено голямо каране.. пак ще се избие сумата за 1-2 г.
а и като е ефтинко, както някой спомена ще се кара колата 2-3 пъти повече
за критерия за поставяне - малко не съм съгласен с предното. мисля че никой не би си сложил уредба ако смята да я смени след година две.
малко съм от консервативните и плановите ми са поне за 5 г. (стига разбира се,тя да не ме остави по технически причини)
а да.. а лично аз за поставяне ще се ориентирам може би след зимата.
всъщност, който е с метан, как се държи на студено метана, и как му е разхода ? като пропан-бутана ли е или няма разлика сезоните ?
а и като е ефтинко, както някой спомена ще се кара колата 2-3 пъти повече

за критерия за поставяне - малко не съм съгласен с предното. мисля че никой не би си сложил уредба ако смята да я смени след година две.
малко съм от консервативните и плановите ми са поне за 5 г. (стига разбира се,тя да не ме остави по технически причини)
а да.. а лично аз за поставяне ще се ориентирам може би след зимата.
всъщност, който е с метан, как се държи на студено метана, и как му е разхода ? като пропан-бутана ли е или няма разлика сезоните ?
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
не каза нищо за това, колко тежи едната бутилка примерно. и дали си си смятал разходите по пружини и амортесьори, за сервизни прегледи на метановата уредба, за по-честа смяна свещи и такива, и тогава да кажеш всъщност колко по-евтино ти излиза.
специално за теглото ме интересува конкретна цифра, 1 бутилка колко кила е точно
специално за теглото ме интересува конкретна цифра, 1 бутилка колко кила е точно
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: сложих МЕТАН на мойто BMW
Ми той колегата си е написал...На колко километра мислиш се сменят свещите на метанvladuicho написа:Сложих Метанова уредба на моята 318 и искам да споделя с вас за какво иде речЗначи,сложих и 2 малки бутилки по 20кг една до друга,като общо сабират 6кг метан ,малко багажника отиде ама карай...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
написал съм 20кг едната,общо 40кг.Мислиш ли че от 40 кг ще клекне бмв то,ами ако напълня 60 кг резервоар ами ако бях 120 кг човек.....за толко кекаво ли го мислиш
,колкото често мислиш че ще сменям свещите,ми аз ако си бях на бенз точно с две пълнения и съм си ги купил
пичове не Ви убеждавам да си сложите МЕТАН ,само споделям....ИМА ЛИ ЧОВЕК КОЙТО ДА Е КАЗАЛ,ПРЕЕБА МИ СЕ ДВИГАТЕЛА ОТ МЕТАНА
сега си карам бмв то без пари и ако ще 1000000 минуси да има 




- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
vladuicho написа:сега си карам бмв то без пари и ако ще 1000000 минуси да има
Такъф филм не се прожектира никъде


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
kriso85 написа:vladuicho написа:сега си карам бмв то без пари и ако ще 1000000 минуси да има
Такъф филм не се прожектира никъдеДано да не разбереш защо
Напълно си прав. Не само, че няма такъв филм, но и лично се убедих в това. Тези, които си карат колите на бутан-пропан, или на метан, може да изчислят какви разходи ще им костват газовите уредби. Първо от газта се съсипват цялата инжекционна система- дебитомер, гофриран маншон, дюзи, клапани, особено тези, които са сложили плочка пред дебитомера. По този начин освен, че се намалява проходното сечение на въздуха /плочката се поставя, за да раздели въздуха, когато двигателя работи на бензин, или на газ/. Двигателя не развива оптимална, или максимална мощност, работи с прекъсване особено на бензин, което означава и повишен разход, както на газ, така и на бензин. Второ: от физиката знаем, че течностите при изпарението им отнемат топлина от камерата, в която се разпръскат. Бензина има голяма изпаряемост и при всеки сгъстителен такт отнема топлина от клапаните, защото при автомобилите bmw горивната камера е в цилиндровата глава. Газта е сухо гориво, което причинява прегряване на клапаните и изобщо всичко, което е в горивната камера. Трето: сметнете си допълнителните разходи за поддържане на газовата уредба, да не говорим за честите настройки, които съпътстват експлоатацията на тези уредби.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
ивчо3 написа:kriso85 написа:vladuicho написа:сега си карам бмв то без пари и ако ще 1000000 минуси да има
Такъф филм не се прожектира никъдеДано да не разбереш защо
Напълно си прав. Не само, че няма такъв филм, но и лично се убедих в това. Тези, които си карат колите на бутан-пропан, или на метан, може да изчислят какви разходи ще им костват газовите уредби. Първо от газта се съсипват цялата инжекционна система- дебитомер, гофриран маншон, дюзи, клапани, особено тези, които са сложили плочка пред дебитомера. По този начин освен, че се намалява проходното сечение на въздуха /плочката се поставя, за да раздели въздуха, когато двигателя работи на бензин, или на газ/. Двигателя не развива оптимална, или максимална мощност, работи с прекъсване особено на бензин, което означава и повишен разход, както на газ, така и на бензин. Второ: от физиката знаем, че течностите при изпарението им отнемат топлина от камерата, в която се разпръскат. Бензина има голяма изпаряемост и при всеки сгъстителен такт отнема топлина от клапаните, защото при автомобилите bmw горивната камера е в цилиндровата глава. Газта е сухо гориво, което причинява прегряване на клапаните и изобщо всичко, което е в горивната камера. Трето: сметнете си допълнителните разходи за поддържане на газовата уредба, да не говорим за честите настройки, които съпътстват експлоатацията на тези уредби.
само не разбрах бензиностанция ли имаш та ти е паднал оборота от мноото газаджии



сладури такива

това било онова било а масово колите са на газ .. като гледам по пътя постояно има закъсали или гръмнали двигатели ... айде стига сте плували по хората които сами си праят кинтите и е безмислено да дава 2 лв за бенз освен ако тате и мама не му пълнят резервоара .. па и ние имаме голф които карах 3 години на газ и още е жив нито е гръмнал нещо да кажеш умнико ?
а колко от форума имат газови инжекции .. не говорим за газовите за по 200 лв там не ме брига .. та нека некои от тех да напише колко двигатела е сменил според твойта теория па може и да излезеш прав че са много разходи .. да ако си земеш некоя кочина е21 е30 на 48 години тя не да гръмне ами ше се разпадне

тфа за центровката ше се напрая че не сам го прочел и другите глупости ... айде поживо поздраво карайте си изтребителите на бенз само че вече почвам да ви пиша минусчета като не доидете на ЕКото .. ся знам че бенз-а е скъп ама поне 1 път седмично може да си го позволите


bam-bam написа:ивчо3 написа:kriso85 написа:vladuicho написа:сега си карам бмв то без пари и ако ще 1000000 минуси да има
Такъф филм не се прожектира никъдеДано да не разбереш защо
Напълно си прав. Не само, че няма такъв филм, но и лично се убедих в това. Тези, които си карат колите на бутан-пропан, или на метан, може да изчислят какви разходи ще им костват газовите уредби. Първо от газта се съсипват цялата инжекционна система- дебитомер, гофриран маншон, дюзи, клапани, особено тези, които са сложили плочка пред дебитомера. По този начин освен, че се намалява проходното сечение на въздуха /плочката се поставя, за да раздели въздуха, когато двигателя работи на бензин, или на газ/. Двигателя не развива оптимална, или максимална мощност, работи с прекъсване особено на бензин, което означава и повишен разход, както на газ, така и на бензин. Второ: от физиката знаем, че течностите при изпарението им отнемат топлина от камерата, в която се разпръскат. Бензина има голяма изпаряемост и при всеки сгъстителен такт отнема топлина от клапаните, защото при автомобилите bmw горивната камера е в цилиндровата глава. Газта е сухо гориво, което причинява прегряване на клапаните и изобщо всичко, което е в горивната камера. Трето: сметнете си допълнителните разходи за поддържане на газовата уредба, да не говорим за честите настройки, които съпътстват експлоатацията на тези уредби.
само не разбрах бензиностанция ли имаш та ти е паднал оборота от мноото газаджии![]()
![]()
![]()
сладури такива![]()
това било онова било а масово колите са на газ .. като гледам по пътя постояно има закъсали или гръмнали двигатели ... айде стига сте плували по хората които сами си праят кинтите и е безмислено да дава 2 лв за бенз освен ако тате и мама не му пълнят резервоара .. па и ние имаме голф които карах 3 години на газ и още е жив нито е гръмнал нещо да кажеш умнико ?
а колко от форума имат газови инжекции .. не говорим за газовите за по 200 лв там не ме брига .. та нека некои от тех да напише колко двигатела е сменил според твойта теория па може и да излезеш прав че са много разходи .. да ако си земеш некоя кочина е21 е30 на 48 години тя не да гръмне ами ше се разпадне
тфа за центровката ше се напрая че не сам го прочел и другите глупости ... айде поживо поздраво карайте си изтребителите на бенз само че вече почвам да ви пиша минусчета като не доидете на ЕКото .. ся знам че бенз-а е скъп ама поне 1 път седмично може да си го позволите
Такааа...някой беше казал,че не горят колите много,а ние малко взимаме

Бих искал някой да направи 5 годишен паралел между инжекционни двигатели като разходи и безпроблемност


One passion,one car,one life...
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Такааа...някой беше казал,че не горят колите много,а ние малко взимаме![]()
Бих искал някой да направи 5 годишен паралел между инжекционни двигатели като разходи и безпроблемностЗа динамични показатели не говорим,че лично съм виждал как 2.3 мотор (каран дълго на газ), върви точно колкото 1.8
искаш да кажеш че има разлика между 1.8 и 2.3 ли ... точно колко 1.6 и 2.0 разлика въобразяема на доста превъзбудени ентусиасти и 2те вървят точно толко колко на секи светофар да те късат голфове и астри и тръгват от 3-4к оборота и след малко на 5+ са свършили

така че далеч ми е от представата че колите които караме са некакви яки бегачки освен ако не искаш да ме убедиш в противното че са мноу бръзи

а за 5 години не знам голфа ни кара 6та и е жив .. ся ако БМВтата са по проблемни ко да кажа .. лошо лошо язък уж тфа беше наи здравата марка (според една друга тема за преки контакти между бМВ и гоф) ама явно не е така ... пък и 5 години са мноооого време да караш 1 кола без да я смениш ... се пак за тфа бачкаме да се глезим .. или то нормално пак ако нямаш грам пари да я смениш що тогава я караш на бенз като си с скъсани джобове .. или фатката е да я караш на бенз 20 години ама да е на бенз и да се фалиш на тоя ония ама да не си земеш нова кола щот си скъсан .. е тфа е гъзария

а иначе може да питаш такситата колко и проблеми да имат вервам след като те не са на бенз винаги се избива ако говорим за 5-10-15 години


такситата са все пак малко по друга тема... на тях дет се вика двигателя им не успява да изстине от юркане (само ако влезе за профилактика нещо у сервиз)
и уредбите им се избиват за месеци.
а и на тях не им трябва скоростно каране , единствено да вози от т.А до т.Б
хубаво е да се чуят впечатления, но не и спорове. що трябва да се обръща темата в убеждаване - не карайте на друго освен бензин ?
за всеки влак си има пътници, и не вярвам че са толкова големи минусите на газовите и метан уредби.
след като и европата (където повечето нямат такива финансови проблеми за бензина) се ориентират към алтернативни горива.
пп
бих се радвал да се чуе тук не какво се скапва по бензина , а примерно кой какви проблеми има или няма при поддръжката на метановата си уредба. регулировки, цени и подобни.
и уредбите им се избиват за месеци.
а и на тях не им трябва скоростно каране , единствено да вози от т.А до т.Б
хубаво е да се чуят впечатления, но не и спорове. що трябва да се обръща темата в убеждаване - не карайте на друго освен бензин ?
за всеки влак си има пътници, и не вярвам че са толкова големи минусите на газовите и метан уредби.
след като и европата (където повечето нямат такива финансови проблеми за бензина) се ориентират към алтернативни горива.
пп
бих се радвал да се чуе тук не какво се скапва по бензина , а примерно кой какви проблеми има или няма при поддръжката на метановата си уредба. регулировки, цени и подобни.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
само не разбрах бензиностанция ли имаш та ти е паднал оборота от мноото газаджии
сладури такива
това било онова било а масово колите са на газ .. като гледам по пътя постояно има закъсали или гръмнали двигатели...
Нито имам бензиностанция, нито ме интересува, че имаш голф и те кефи да караш на газ. Парите за бензин си ги изкарвам лично и отдавна не разчитам на мама и тате. Тате бог да го прости караше на времето полски фиат 125р. ако му излезеше по-евтино и урина би му сипал, за да го кара. След, като почина разбрах в каква кочина беше превърнал двигателя на иначе издръжливите за времето си полски фиати. Беше слошил въздушни жигльори от "лада", които са с по-малък отвор, уж да му гори по-малко. Някои "умници", като тебе явно явно го бяха "посъветвали" да разкачи маркуча от вакуумния регулатор, който отваря дроселовата клапа на втора степен. Честно без да ви лъжа тая кочина едва успяваше да поддържа скорост на равен терен. След, като подмених жигльорите, сминих вакуумния регулатор не можех да си позная колата. Вярно, че гълташе с 2 на сто повече, но не ми се опираше никоя лада на пътя.
сладури такива
това било онова било а масово колите са на газ .. като гледам по пътя постояно има закъсали или гръмнали двигатели...
Нито имам бензиностанция, нито ме интересува, че имаш голф и те кефи да караш на газ. Парите за бензин си ги изкарвам лично и отдавна не разчитам на мама и тате. Тате бог да го прости караше на времето полски фиат 125р. ако му излезеше по-евтино и урина би му сипал, за да го кара. След, като почина разбрах в каква кочина беше превърнал двигателя на иначе издръжливите за времето си полски фиати. Беше слошил въздушни жигльори от "лада", които са с по-малък отвор, уж да му гори по-малко. Някои "умници", като тебе явно явно го бяха "посъветвали" да разкачи маркуча от вакуумния регулатор, който отваря дроселовата клапа на втора степен. Честно без да ви лъжа тая кочина едва успяваше да поддържа скорост на равен терен. След, като подмених жигльорите, сминих вакуумния регулатор не можех да си позная колата. Вярно, че гълташе с 2 на сто повече, но не ми се опираше никоя лада на пътя.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
ивчо3 написа:само не разбрах бензиностанция ли имаш та ти е паднал оборота от мноото газаджии
сладури такива
това било онова било а масово колите са на газ .. като гледам по пътя постояно има закъсали или гръмнали двигатели...
Нито имам бензиностанция, нито ме интересува, че имаш голф и те кефи да караш на газ. Парите за бензин си ги изкарвам лично и отдавна не разчитам на мама и тате. Тате бог да го прости караше на времето полски фиат 125р. ако му излезеше по-евтино и урина би му сипал, за да го кара. След, като почина разбрах в каква кочина беше превърнал двигателя на иначе издръжливите за времето си полски фиати. Беше слошил въздушни жигльори от "лада", които са с по-малък отвор, уж да му гори по-малко. Някои "умници", като тебе явно явно го бяха "посъветвали" да разкачи маркуча от вакуумния регулатор, който отваря дроселовата клапа на втора степен. Честно без да ви лъжа тая кочина едва успяваше да поддържа скорост на равен терен. След, като подмених жигльорите, сминих вакуумния регулатор не можех да си позная колата. Вярно, че гълташе с 2 на сто повече, но не ми се опираше никоя лада на пътя.
само не разбрах що сравняваш коли с разлика от 3 века ?
едно време може да са били гадни само че днес е 2007 говорим за днес

едно време бензина беше 50 стинки и аз си карах нон стоп на него ама едно време си е едно време

пък и сега си говорим за БМВта .. най коравия автомобил и здрав на всички времена .. какво толко една газова/метанова уредба ще му навреди ?
а за вървежа ... тфа ще се направя че не съм го видел .. като гледам и ти караш от тея бръзите Иски .. джиткаи си я на воля и си мисли че имаш вървеж


ивчо3 не говорим за голфове нито за фиати нито за жигули,а за BMW.....ако ходиш само в събота с нея до кварталното кафе с нея може да я караш и с ракия ако искаш
ама аз навъртам чукаси километри и кво да се бия в гърдите че карам на бенз,аиде покажете едно бмв да се е прецакало от метана
има ли ? ми няма
bam-bam добре ти отговори



bam-bam добре ти отговори

37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани