Ядове с 525 тдс, помогнете моля ви

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Варна

Ядове с 525 тдс, помогнете моля ви

Мнение от kaprimar » 07 Окт 2007, 22:44

Здравейте аз съм наи-новичкият и отскоро притежаващ 98' 525 тдс. Моля за съвет или препратка към тема за проблема ми. За съжаление струва ми се че се наредих професионално с този модел(така си мисля), защото досега смених почти всичко по окачването без амортисьори-около 1000лв., и управляващия блок на гнп-то(забиваше и гаснеше яко) - 1100лв. Сега следва другия кеф-при празен ход и ниски обороти на ход има зверско тресенеи вибрации на двг-то, което навежда на мисълта че е маховик пак ще да е към 1200лв. Помежду другото тече 4-та дюза и разходът е 14 средно, а аз на съм от "бързите и яростни" шофери, чатка ми вратата и е счупен механизмът за регулировка на фара. Та въпросите ми са:
1. Голяма ли е вероятността тези вибрации да са от маховика и какво друго може да е причината?
2. Маховика от 93'325 тдс същият ли е като моя, защото един пич твърди че има добър от 3-ка.
3. Някой има ли читава 4-та дюза?
4. Докога ще продължава този кошмар,при положение че кочинката е на 95% около 250 000км., което не е нищо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 08 Окт 2007, 7:03

Извинявай, ама след като колата има толкова проблеми защо си я купил? А колата ако не се поддържа и на 100к км може да стане кочина. Аз съм с бензиново Е39 и не съм много наясно с дизелите, но виж в търсачката. Сигурен съм че има теми по тия проблеми.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 08 Окт 2007, 8:28

Ако си я взел за 5000лв я прави, ама иначе по-добре я продай недей да набиваш повече пари в нея, купи си друга петица!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 08 Окт 2007, 9:43

Лоши думи за дизела. :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 08 Окт 2007, 13:00

Проблема не е в печката, просто явно не му е била подържана колата и за това му ги дава тия ядове.
ПП. Сори за офтопика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Мнение от KARAIVANOV » 08 Окт 2007, 13:34

колегите са прави,попронцип колата е страшна,ама май не си случил на поддържана кола,ако можеш я продай и си вземи някоя читава и ще видиш че няма да сменяш нищо освен необходимите компоненти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 08 Окт 2007, 16:44

Точно така :yes:
Следващия път я закарай на сервиз преди да я купиш, ако оправиш тези неща, ще ти излезе доста скъпо, но от друга страна ако имаш пари и колата МНОГО ти харесва, действай по въпроса и я стегни. ;)
Нали знаеш, много малко хора продават колите, защото искат да купят по-нова ... точно на такива коли трябва да попаднеш. :mhihi:
И най-важното, намери си майстори, които разбират много от BMW и не такива които почват да гадаят... ;)
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Ядове с 525 тдс, помогнете моля ви

Мнение от ivan. » 08 Окт 2007, 21:02

kaprimar написа:Здравейте аз съм наи-новичкият и отскоро притежаващ 98' 525 тдс. Моля за съвет или препратка към тема за проблема ми. За съжаление струва ми се че се наредих професионално с този модел(така си мисля), защото досега смених почти всичко по окачването без амортисьори-около 1000лв., и управляващия блок на гнп-то(забиваше и гаснеше яко) - 1100лв. Сега следва другия кеф-при празен ход и ниски обороти на ход има зверско тресенеи вибрации на двг-то, което навежда на мисълта че е маховик пак ще да е към 1200лв. Помежду другото тече 4-та дюза и разходът е 14 средно, а аз на съм от "бързите и яростни" шофери, чатка ми вратата и е счупен механизмът за регулировка на фара. Та въпросите ми са:
1. Голяма ли е вероятността тези вибрации да са от маховика и какво друго може да е причината?
2. Маховика от 93'325 тдс същият ли е като моя, защото един пич твърди че има добър от 3-ка.
3. Някой има ли читава 4-та дюза?
4. Докога ще продължава този кошмар,при положение че кочинката е на 95% около 250 000км., което не е нищо?
не го изключвам,но най-малко е от маховика. Дори от запушен колер може да ти тресе на тихи. От всичко може да е, най-сериозната причина ти си я сменил (пло4ката на ГНП). За умната дюза - тя се пряви, моята прекасна отвориха я пренавиха бобината ватре и запе4атаха с епоксидна смола никакви проблеми от тогава с нея, преди това купих друга(втора рака) и тя спря-касмета ми е такав. Твоята щом само тече няма проблем. Има хора, които ги оплътняват вече и то мн. надежно. Аз сам с тдс на Е34 и от мотора сам доволен. Разхода ти е висок, направи и една профилактика - изчисти колера, виж
AGR клапана да не е зацапан, главата на ГНП-то дали е центрована хубаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 08 Окт 2007, 21:23

За тресенето : маховик+тампони двигател+тампони скоростна кутия и гасител на вибрациите под тях. Ако тресе и на място + проблем в горивната система, по-вероятно дюза/и, щом си сменил вече плочката.
Провери си демпферната шайба и съединителя в какво състояние са.
Дай още малко инфо, двигателя на място как работи, тресе ли, трака ли?
За разхода. Вероятно причината е износена верига и аванса ти е регулиран между 2 и 4 за да компенсира загубата на мощност от изместване на центровката. Ако припушва като я настъпиш по-здраво, най-вероятно е така.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 08 Окт 2007, 21:25

Ходи в хубав сервиз!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Окт 2007, 22:25

pazokolarov написа:За тресенето : маховик+тампони двигател+тампони скоростна кутия и гасител на вибрациите под тях. Ако тресе и на място + проблем в горивната система, по-вероятно дюза/и, щом си сменил вече плочката.
Провери си демпферната шайба и съединителя в какво състояние са.
Дай още малко инфо, двигателя на място как работи, тресе ли, трака ли?
За разхода. Вероятно причината е износена верига и аванса ти е регулиран между 2 и 4 за да компенсира загубата на мощност от изместване на центровката. Ако припушва като я настъпиш по-здраво, най-вероятно е така.
Tо кой дизел не изпушва с мръсна газ, номера е веднага да изчисти.Колега какво е това 2и4 :uups: :roll: ъгъла на впраскване ли ?динами4на центровка или някакав сбор м-у тях :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 09 Окт 2007, 1:27

ivan. написа:Tо кой дизел не изпушва с мръсна газ, номера е веднага да изчисти.


Моя. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 09 Окт 2007, 14:25

ivan. написа:Колега какво е това 2и4 :uups: :roll: ъгъла на впраскване ли ?динами4на центровка или някакав сбор м-у тях :roll:

Виж тази тема. По-принцип числото показва разход на гориво през инжектора за единица време. Доста има написано.
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Окт 2007, 17:41

За темата-колегата изглежда е объркал стойноста на милимоловете с ъгъла на впръскване.Искал е да каже ,че когато ъгъла е бил увеличен за да се компенсира разтягането на веригата ,стойноста на милимоловете е била намалена-не знам защо,но колко е по-малка стойноста им,толкова количеството на подаваното гориво е по-голямо,може би това е време за което минава определено количество гориво,фабричната стойност е 7.5,моята беше на 5,за да стане бегачка колата се слага на 2.От подаването на повишено количество гориво колата почвала да пуши и да харчи.И аз мисля като теб ,че е нормално при рязка газ колата да изпуши за момент,лошото е ако продължи и след това.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Варна

Мнение от kaprimar » 09 Окт 2007, 20:11

Благодаря ви много за инфото, утре отново влиза във бокса- ще видим как е маховика, съединителя и тампоните. Между другото когато гасне двг-то се чува металическо изчаткване, което май пак е в подкрепа за маховика. Тресенето по-принцип почва когато двигателят позагрее и се усеща не само на пазен ход, а и на ниски обороти на скорост когато съм отпуснал педала на газта.
Искам да споделя за разхода. Преди да сменя плочката средният разход според компа беше 11-12 градско(реалният с 2-3 лт. повече, може би защото тече от четвъртата). След смяната при спокойно каране в града е 8-9, а реалният не съм засичал още, но като гледам стрелката на нивомера пак е с 2-3 лт. повече.
Ще пиша какво става по-нататък.
Благодаря още веднъж.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook