Пичове, защо паднаха толкова цените на е36-ците ???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 05 Окт 2007, 12:12

t0sh написа:с колегата Андронофф съм напълно съгласен, а набързо - с Дзвера далеч не съм :)


къде видя обърудвано е90/е92 за 50 000 лв, айде да ти ги дам а ти ми го купи а :) вземи се поинтересувай малко по-подробно :) да не се окаже че нова обурудвана примерно 320-ка отлита на над 90 да не кажа 100 бона ;)


а

С какво точно не си съгласен?
Доводи - общо взето си преповторил моите, с изключение това за възглавниците. Не мисля, че някой купува кола заради две възглавници повече, но това си е твое мнение. Моето виждане: че даже клиенти на коли за няколкостотин хилки не са склонни да добавят две за въздушни възглавници - завеса или таквиа за пасажерите, даже и ако отзад ще возят децата си. Такава е психиката на българина.
А на работата на възглавниците на 12 годишна кола, вероятно тоталка, едва ли много хора са готови да заложат живота си. Вярно, добре да ги има, но мисля, че не е водещото. Даже ми се струва, че климата е по - търсената екстра.

Сега за другото.
За 50 000 лв- 318-ка.
Искаш ли номер на банкова сметка?
Пращаш и я получаваш. На мое име де :) Няма как да я купя на чуждо.
Навитак?
Или ти под тройка разбираш само 393ДЗИ М пакет?
Не ми се влиза в спорове дали е 50,000, 55,400 или 53,200 точната цена на 320 ка. Но и тя не е 100 000 лв, а вече с напъване може и за 200 да я направиш, ако не вярваш, можем да опитаме заедно.
Какво значи необорудвана?
Че има прости 17-ки, а не 19-ки ли?
Думата ми е за сравняване на оборудването. Оборудвнето на една трошка от 93, където климатът с клавиши е ебати екстрата, не може на малкия пръст да се сравнява на НЕОБОРУДВАНАТА(според теб) тройка последен модел, където дигиталният климатроник последен модел и със N зони е стандарт. Не ми пука какво наричат и какво са нарчали от БМВ стандарт и какво екстра, аз сравнявам това, което има като оборудване в едната и в другата кола.

Така че, за мен е обичайно това което се случва и даже БМВ държи цена. Рабирайте: даже цената му е висока, макар че всеки би искал да лашне старата си барака за 10 бона.
И е наистина на една цена с разните ланчи и Алфи.
Даже ако трябва да бъдем точни:
БМВ 3 - та серия, 318, ис и 320 от 95-та година са горе долу около алфа 156 двойка двигател 97-98г.
И може би малко под Ланча Капа двулитров двигател, 99-00 година.
Сами открийте разликите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 05 Окт 2007, 12:26

Само с едно не сам сагласен във горния пост,моята старата 94-та е36 беше с два аирбега и спасиха живота на пасежера и са безотказни така са направени нищто че са стари!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 05 Окт 2007, 14:13

Nukem написа:Само с едно не сам сагласен във горния пост,моята старата 94-та е36 беше с два аирбега и спасиха живота на пасежера и са безотказни така са направени нищто че са стари!

Въобще не казвам лоша дума за Еърбега.
Казвам ,че това са доста стари коли, вероятно много от тях удряни или тоталки и с гърмяли и подменяни еърбеци, или пък зле ремонтирани и поддържани от предишни собственици, та нищо не се знае... Ти си имал късмет, жалко, че ти се е наложило да опираш до помощта на еърбега, радвам се, че сте се разминали с лошото. Но аз не бих се обзаложил, че беците на Е36-ците в България даже в 80 % от случаите ще имат нормално поведение при катастрофа.....
За еърбеците и новите коли, са мои лични наблюдения. Може и да не важи навсякъде и за всички клиенти... В луксозните коли това е предлагана, но не много търсена екстра...
Всъщност, то си личи и по нашите барачки. Вероятно навремето е била предлагана опция възглавници и за пасажерите(или странични), но колко от тях имат?
Последна промяна D3BEP на 05 Окт 2007, 14:17, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.07.2007
Местоположение: Велико Търново
Кара: Х5, ама друг път!

Мнение от BMW318i-Матин » 05 Окт 2007, 14:16

Не съм чел всички страници, само първата прегледах и искам да се намеся за "боклуците".
Много ме е яд на тези наще продавачи... вкарват ама наистина коли които не стават за нищо.
Пример: Моята:
Когато ходих да я купувам много добре изглеждаше, наистина двигателя няма проблеми. Обаче ме блъснаха отзад. Кофти, водя е на лекар да я лекува и какво се оказва: колата е имала МНОГО як удар отзад и е направена толкова ЗЛЕ, само кит, в багажника едната тръба е толкова огъната, че като се изправи става по дълга от другата... абе кво да ви кажа...
Затова нова... =)

Мисля да я сменям с нещо друго но няма да се купува от БГ ОПРЕДЕЛЕНО...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 05 Окт 2007, 14:45

BMW318i-Матин написа:...Мисля да я сменям с нещо друго но няма да се купува от БГ ОПРЕДЕЛЕНО...


поне тие дощъл акъла :)

дзвер: моля ти се виж първо БАЗОВАТА цена, па дори 318 седан да е, след това изтегли от бмв.бг пдф-а където е посочено всичко включено и невключено и виж дали би карал такава кола. аз лично - НЕ. За да я направя да ми е кеф, определено отлитам над 90 бона, и говоря за 320д автоматик. за 318 вероятно ще е над 80. Иначе ако ми кажеш че ти трябва нова кола, но без климатроник а само климатик, и като почна да изреждам се оказва че има по-малко кестри от моята е36 едва ли не - не ми се занимава, чети пдф-а. Явно никога не си се замислял дали би си взел е90/е92 и да разгледаш колко би ти излязло с нужните екстри за да дадеш такива пари ;)


като цяло заключението е че като сравняваш трябва да вземеш нова за 50 бона със стара за 2-3 бона, и новата за над 100 със е36 за над 10. не е все тая.

п.с.
1. климатик се добавя, ама еърбег ми се струва значително по-трудно
2. странични еърбеци ако съм осведомен добре има в е36 след 97-ма

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от McClane » 05 Окт 2007, 14:55

Явно никога не си се замислял дали би си взел е90/е92 и да разгледаш колко би ти излязло с нужните екстри за да дадеш такива пари


Напълно съм съгласен с колегата.
А на който не му се вярва колко бързо скача базовата цена според екстрите,да си поиграе малко с Car Configuratorа тук- http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html

Само дето цените са в € ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 05 Окт 2007, 15:21

Здравеите колеги,прочетох всички мнения и съм съгласен,че проблема с обезценяването се дължи основно на годините и екстрите поради новия внос ,който наводни с е36 България.Наскоро продадох моята детска мечта за 4600 91набор без клима, част от вас може и да са видели обявата ми "Черната перла". Като я взех беше дарак пребоядисаха ми я с нов металик лъсна, сложих и лети джанти смених още сума ти неща малко над 8000хил лв ми излезе това удоволствие,но мисля ,че всеки лев си е струвал все пак това ми беше мечта дори преди да я продам като се прибирах в блока още се обръщах и си я гледах,важно е любовта към колата и сбъдването на мечтите всичко друго е мимолетно, така че карайте си колите поддаржаите си ги и като ги продавате на цени наложени от пазара знайте, че го правите за да си вземете нещо по добро, но кето ще ви носи същата радост като със старата ви Е36-ца,защото ние не караме просто кола, а караме любимото си БМВ-колата на нашите мечти!!!и знаем , че всичко друго би било компромис с нас самите просто за придвижване от точка А до точка В.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от McClane » 05 Окт 2007, 17:14

spower написа:Здравеите колеги,прочетох всички мнения и съм съгласен,че проблема с обезценяването се дължи основно на годините и екстрите поради новия внос ,който наводни с е36 България.Наскоро продадох моята детска мечта за 4600 91набор без клима, част от вас може и да са видели обявата ми "Черната перла". Като я взех беше дарак пребоядисаха ми я с нов металик лъсна, сложих и лети джанти смених още сума ти неща малко над 8000хил лв ми излезе това удоволствие,но мисля ,че всеки лев си е струвал все пак това ми беше мечта дори преди да я продам като се прибирах в блока още се обръщах и си я гледах,важно е любовта към колата и сбъдването на мечтите всичко друго е мимолетно, така че карайте си колите поддаржаите си ги и като ги продавате на цени наложени от пазара знайте, че го правите за да си вземете нещо по добро, но кето ще ви носи същата радост като със старата ви Е36-ца,защото ние не караме просто кола, а караме любимото си БМВ-колата на нашите мечти!!!и знаем , че всичко друго би било компромис с нас самите просто за придвижване от точка А до точка В.



Много добре казано.
:clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 05 Окт 2007, 17:39

Аз написах написа:възглавниците на 12 годишна кола

t0sh написа:странични еърбеци ако съм осведомен добре има в е36 след 97-ма

Направо ма разстреля с тоя довод. Ок. Не бил 12 годишен еърбега, 11 бил. ПИчелиш. ПрИдавам са!

t0sh написа:
дзвер: моля ти се виж първо БАЗОВАТА цена, па дори 318 седан да е, след това изтегли от бмв.бг пдф-а където е посочено всичко включено и невключено и виж дали би карал такава кола. аз лично - НЕ. За да я направя да ми е кеф, определено отлитам над 90 бона, и говоря за 320д автоматик. за 318 вероятно ще е над 80. Иначе ако ми кажеш че ти трябва нова кола, но без климатроник а само климатик, и като почна да изреждам се оказва че има по-малко кестри от моята е36 едва ли не - не ми се занимава, чети пдф-а. Явно никога не си се замислял дали би си взел е90/е92 и да разгледаш колко би ти излязло с нужните екстри за да дадеш такива пари ;)

Ах, гледам, но не виждам.
Защо пак с тебе Тошка същият гениален спор за дреболии и работи, които са факт, като с Джиесемите?
Екстрите(Разбирай оборудването на т.нар. базисен модел) на новата 318-ка(преводът - мой):


2 Еърбега опред.
Еърбег за главата опред и отзад.
Два странични еърбега.
АБС
Динамичен контрол на стаблността
Тракшън Модул
Спирачен Асистент
Изофикс за деца
Подглавници отпред и отзад
Индикатор за налягането в гумите
Защита от страничен удар
Дискови спирачки, вентилирани отпред
Защита на акумулатора някаква си
Триточкови предпазни колани отзад и отпред
Волан с подсигуряване- каквото и да е то
Парктроник в цвета на купето
Пълен комплект за път - инструменти, многоъгълници, алабала
Индикатор за напускане на пътя/лентата
6 стерпенна скоростна
Функция за автоматично стартиране/спиране
Система за оползотворяване на част от изхабената спирачна енергия
Сервоуправление
Сервотроник
Хром
Всичко в цвета на купето
Завески, щорички, бленда на джамовете
16 инчови стоманени джанти с някакво боядисване, сега не ми се рови.
Регулируеми навсякъде седалки
Климатична инсталация с микрофилтър
Отоплемние на стъклата с автоматично изключване
Циркулация на въздуха
Изолационно покритие срещу температурни разлики на всякъде
(между другото стандартната климатизация е една за всички тройки)
Асистент на шофьора - не знам що за простотия е това, но са описани и бутоните му
Асферични огледала
Отопляеми огледала
Бели мигачи
Регулируема амбиентна светлина
Некв Scheibenwischer, не ми се превежда
Подлакътник отпред
Пълен ел пакет
Отдалечено задействане на централното със собствен ключ за сигурност
Заключване на радиото и още нещо си там
Регулируем волан
Огледало на водача и пътника
Памет за функции - вероятно седалки, радио и т.н.
Някаква щора в багажника, или нещо такова
6 високоговорителя, радио, СД, антена отзад.
AUX
Бордови компютър с датчик за външна температура
Чек Контрол
Оборотомер с енергиен контрол
Зумер
Сервизен/маслен индикатор.


Източник от даденият от теб сайт:

Значи, викаш твойта Е36 далеч го бие тва оборудване, а такава кола само с такива системи не става за каране, трябва 3 пъти повече пари да налееш?
Я има едно - две неща, по които да се сравниш с тази кола, я няма и те сигурно са допълнително слагани. Да кажем СД чейнджър...
Ама разкажи, ти си човека. Кажи сега с какво твоята люта бегачка е по - велика от тая нещастна колица отгоре.
И това не е всчко, сигурен съм, че мога да намеря и още ако се поровя. Това са потребителските екстри. Технологичните решения са другаде.

Цена? 51 хиляди лева при неактуализиран от няколко месеца лист. С включено ДДС... А аз доколкото си спомням в Германия сделки с ДДС почти няма. Те при нас са малко де. Но това е друг филм.

Какво точно си помисли?
а) че ще ме изплашиш с немски
б) че и аз като някои други не чета, а само гледам да съм прав
в) че като видя източник, ще се изплаша и ще избягам?

Човек, защо при тебе.... Ай да не говоря сега, следващият път.
Айде спри да пишеш глупости и да ми даваш доводи, коиот сам не си чел.

За да има мир след всичките ни писания:
С нищо новата тройка не превъзхожда старата отпреди 15 години.
Старата трябва да е по - скъпа от новата. Обявявайте си колите на 60 хиляди лева.
Има ли мир вече?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: МЛАДОСТ

Мнение от sin_fen » 05 Окт 2007, 18:44

D3BEP написа:
Аз написах написа:възглавниците на 12 годишна кола

t0sh написа:странични еърбеци ако съм осведомен добре има в е36 след 97-ма

Направо ма разстреля с тоя довод. Ок. Не бил 12 годишен еърбега, 11 бил. ПИчелиш. ПрИдавам са!

t0sh написа:
дзвер: моля ти се виж първо БАЗОВАТА цена, па дори 318 седан да е, след това изтегли от бмв.бг пдф-а където е посочено всичко включено и невключено и виж дали би карал такава кола. аз лично - НЕ. За да я направя да ми е кеф, определено отлитам над 90 бона, и говоря за 320д автоматик. за 318 вероятно ще е над 80. Иначе ако ми кажеш че ти трябва нова кола, но без климатроник а само климатик, и като почна да изреждам се оказва че има по-малко кестри от моята е36 едва ли не - не ми се занимава, чети пдф-а. Явно никога не си се замислял дали би си взел е90/е92 и да разгледаш колко би ти излязло с нужните екстри за да дадеш такива пари ;)

Ах, гледам, но не виждам.
Защо пак с тебе Тошка същият гениален спор за дреболии и работи, които са факт, като с Джиесемите?
Екстрите(Разбирай оборудването на т.нар. базисен модел) на новата 318-ка(преводът - мой):


2 Еърбега опред.
Еърбег за главата опред и отзад.
Два странични еърбега.
АБС
Динамичен контрол на стаблността
Тракшън Модул
Спирачен Асистент
Изофикс за деца
Подглавници отпред и отзад
Индикатор за налягането в гумите
Защита от страничен удар
Дискови спирачки, вентилирани отпред
Защита на акумулатора някаква си
Триточкови предпазни колани отзад и отпред
Волан с подсигуряване- каквото и да е то
Парктроник в цвета на купето
Пълен комплект за път - инструменти, многоъгълници, алабала
Индикатор за напускане на пътя/лентата
6 стерпенна скоростна
Функция за автоматично стартиране/спиране
Система за оползотворяване на част от изхабената спирачна енергия
Сервоуправление
Сервотроник
Хром
Всичко в цвета на купето
Завески, щорички, бленда на джамовете
16 инчови стоманени джанти с някакво боядисване, сега не ми се рови.
Регулируеми навсякъде седалки
Климатична инсталация с микрофилтър
Отоплемние на стъклата с автоматично изключване
Циркулация на въздуха
Изолационно покритие срещу температурни разлики на всякъде
(между другото стандартната климатизация е една за всички тройки)
Асистент на шофьора - не знам що за простотия е това, но са описани и бутоните му
Асферични огледала
Отопляеми огледала
Бели мигачи
Регулируема амбиентна светлина
Некв Scheibenwischer, не ми се превежда
Подлакътник отпред
Пълен ел пакет
Отдалечено задействане на централното със собствен ключ за сигурност
Заключване на радиото и още нещо си там
Регулируем волан
Огледало на водача и пътника
Памет за функции - вероятно седалки, радио и т.н.
Някаква щора в багажника, или нещо такова
6 високоговорителя, радио, СД, антена отзад.
AUX
Бордови компютър с датчик за външна температура
Чек Контрол
Оборотомер с енергиен контрол
Зумер
Сервизен/маслен индикатор.


Източник от даденият от теб сайт:

Значи, викаш твойта Е36 далеч го бие тва оборудване, а такава кола само с такива системи не става за каране, трябва 3 пъти повече пари да налееш?
Я има едно - две неща, по които да се сравниш с тази кола, я няма и те сигурно са допълнително слагани. Да кажем СД чейнджър...
Ама разкажи, ти си човека. Кажи сега с какво твоята люта бегачка е по - велика от тая нещастна колица отгоре.
И това не е всчко, сигурен съм, че мога да намеря и още ако се поровя. Това са потребителските екстри. Технологичните решения са другаде.

Цена? 51 хиляди лева при неактуализиран от няколко месеца лист. С включено ДДС... А аз доколкото си спомням в Германия сделки с ДДС почти няма. Те при нас са малко де. Но това е друг филм.

Какво точно си помисли?
а) че ще ме изплашиш с немски
б) че и аз като някои други не чета, а само гледам да съм прав
в) че като видя източник, ще се изплаша и ще избягам?

Човек, защо при тебе.... Ай да не говоря сега, следващият път.
Айде спри да пишеш глупости и да ми даваш доводи, коиот сам не си чел.

За да има мир след всичките ни писания:
С нищо новата тройка не превъзхожда старата отпреди 15 години.
Старата трябва да е по - скъпа от новата. Обявявайте си колите на 60 хиляди лева.
Има ли мир вече?



ходи в камор ауто и си вземи новата троика за 50000лв. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Окт 2007, 18:50

До колкото знам, Е90 базов модел (дори клима и радио няма) е над 50к... поне до преди няколко месеца беше така, лесно можеше да се провери през Car Configurator-а.. ма сега нещо го махнаха (в BG сайта говоря)... едва с Advantage пакета идва клима, подлакътник, халогени и там още нещо, но е около 3500лв отгоре...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 05 Окт 2007, 18:58

Е махнаха го заради обновяване на цени и модели най - вероятно.
Няма такова без клима и радио, Моллов. Вярвам, че таблиците на производителя са достатъчно доказателство, едва ли Камор произвеждат собствени БМВ-та. Вариант има, само ако потребител е пожелал така, моделът е по - стар, да кажем преди фейслифт или ти грешиш нещо.
С "новата тройка", син фен вероятно имаш предвид 320, 325 и нагоре, а аз говоря за 318, така че е излишно да се включваш неподготвен, още повече че в цитирания от мен линк има и ценова листа.
После, добре ми е известно какви коли се държат на сток. Задължително с разни пакети, алуминиви джанти, кожени салони, ама не като на Е36. Така че е глупаво да говорим. Естествено, че всеки дилър ще гледа да предлага това, което върви най - много и е най - скъпо. Дилърите на автомобили са на процент, не ти ли е известно?
(откъдето може и да им смъкнем цената)
Всъщност, колегата Тош ме размаза.
Вече кото и да влезе в темата ,няма да схване логиката в моите постове, защото трябва да прочете 3 листа от до, а повечето поетители не го правят. Иначе 5 теми биха им отнели цял ден.

Цялата уйдурма е заради твърдението ми, че нашите Е36 поевтиняват от:
- годинките си
- новите поколения автомобили
- фактът, че в новите автомобили даже стандартното оборудване е по - висок клас , неща, които в нашата кола даже ги няма тук си излизат по подразбиране с колата. Оттук и процентът на овехтяване на нашият автомобил се вдига от наречения от мен показател "морална амортизация".
И всъщност точно за това спорим.
Последна промяна D3BEP на 05 Окт 2007, 19:03, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 05 Окт 2007, 20:51

BMW318i-Матин написа:
Мисля да я сменям с нещо друго но няма да се купува от БГ ОПРЕДЕЛЕНО...

Ай на батко сладура.Имаш ли представа колко тоталки сеправят и там.Примернов Италия,почти нямаморга в която да не работи българин,в повечето случаи от Дупница :mhihi: .Та колата се лапа още преди да влезе в моргата,защото за нас изглеждаш не го лям удар за тях е голем ,ремонта ще е колкото колата/говорим за е36/.после схемата е ясна,части в моргите бол.
В по предишни теми бях писал и за колите от Германия и Италия и там какви изненади има :banghead: :banghead: :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 05 Окт 2007, 23:57

То всъщност нашите джамбази работят предимно с някое студио за красота в Бг.
Казано с други думи: те рядко взимат тоталка в насипно състояние. Риск си е за тях, а и големи транспортни разходи. Всъщност сервизирането от-до на една кола може да излезе по скъпо от цената й нова! И те си пазят интерес. Не знам имате ли познати на митницата, но определено не минават хиляди автовози с разбити коли.
Взимат вече пооправени тоталки. После ги карат тук, китосват дреболиите, боядисват, крушка, гума, джанта, тасче, но нищо съществено и продават.
И мен ми се иска да вярвам, че скоро мъжете ще почнат да раждат в Бг. Все пак сме в Европа, а съм чувал, че там вече отдавна е възможно!
Но за колите и тук, и там се иска обострено внмание и късмет. Всеки иска за своята стока да вземе най - много пари.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 06 Окт 2007, 0:32

Nukem написа:Ами да се запитаме какво значи ''паднаха цените на е36-те'',моята си я харесах от autoscout24 приятел ми я купи от Германия с докарването ми излезна 9200лв,вече сам над 10к,и какав в извода,предния месец гледах копие на моята при явор се продаде за 7500 и къкъв е извода ,ами просто бласкани,смазани,обрани каквото има по тях,усукани боклуци се продават,просто тези бмв-та и в германия са скъпи!Той германеца не е прост да ги дава без пари!


Не знам, като гледам твоята почти няма нищо общо с тая където беше при Явор, но както и да е(рядко има читави Италянки - няма спор, но въпрос на късмет е като купиваш кола на 10-11 години бъркаш в торбата с късметите) за качество не знам твоята как е, но този ИС където беше при него се оказа читав - и аз не вярвах, но факт е(с малко жабарски мизерийки, но те са поправими).Та вече няколко човека ми предлагат сериозни оферти на добра цена да я вземат, но хубавото си е хубаво :mhihi: :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook