Какво стана с преноса на номерата на GSM-те

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 03 Окт 2007, 20:49

Аз от лични наблюдения съм стигнал до следния извод:
В М-тел дават някви мизерливи офертички нищо че сме корпоративна група...и дойде един момент в който отидохме в Мтел центъра и казахме: След **** месеца изтича последния договор от групата ни, от глобул ни предлагат по-добра оферта и най-вероятно ще се преместим! След което служителката провери, каза че ще направи справка какво може да ни се предостави като преференция и след няколко дена: хоп офертичка :mhihi:

приехме я, разбира се със договори от по 1 година... изтече и тая година и ние станахме още повече и сметките набъбнаха... хоп обаждане на търговския представител със молба да направят някаква оферта за нови преференциални цени след което вече търговския представител си представя как губи голяма група клиенти и веднага ХОП нова офертичка :mhihi:

Аз си купих за личен телефон един към Глобул и съм доволен! Смарт 500 груп и съм си добавил там 10 келеша да си бъбря с тях без пари и сметката ми на Мобилтела падна на 50% а на глобула не правя почти никва сметка щото пък Мтел-а ми е супер евтин и го ползвам и към Вивател ;)

Не знам точно кви са ми таксите щото не ги плащам :lol: Служебен е, ама знам че имам 300 минути беплатни към Мтел, говоря във групата без пари, има няква бизнес общност в която говоря също много тънко, ползвам отстъпки за пренос на данни и имам някви мегабайти без пари и на всичкото отгоре подаряват от време на време по некой ГСМ... е верно дават ти някъф лимит в който да се побереш...ако искаш взимай 10 телефона, ако искаш 1 ;)

ОБАЧЕ...според мен качеството на услугата на "Глобул" е по-добра :idea: Абонат съм на Мтел от 2000 година и доста често ми се случва да си късам нервите и да ми трябва спешно телефон и да не мога да свърша работа, докато със Глобула не ми се с случвало почти никога ;)

Много често Мтел се бангира и като звъня и не мога от първия път да проведа нормален разговор...почват да бръмчат некви неща в слушалката и се набиваш, затваряш, пак звъниш и т.н. От апарата не е щото съм го подменял ;)
До сега при глобул не ми се е случвало ;)

Ами това е моя скромен опит, па не знам за Вивател как е :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 03 Окт 2007, 22:52

Факт е обаче, че поне един от операторите досега се е обявил официално ЗА такса и за клиентите.
Точно как, на другите оператори или на клиентите ще я налага, как ще я кръщава и на кое гише ще се плаща не е тема на разговор, но явно има желание да я има.
Друг факт: всички оператори са се допитали до КРС за възможността да въведат собствена такава такса.
За целта КРС им е предложила следния принцип напреговорите между тях:
Ако искат да има такава такса, тя да е РАЗХОДООРИЕНТИРАНА. Т.е. клиентът да не бъде административно натоварен с пари, а да си плати само личните разходи по прехвърлянето.
КРС НЕ МОЖЕ да наложи размер на такса на операторите.
Дали, каква и колко ще разберем като подпишат договора. Не и по - рано. Така че гаданията са излишни...

Между другото от допирът ми с операторите мога да се закълна в един общ за всички наши оператори принцип:
Нищо пазарно. Чиста далавера. Докато може.
Когато вече не може, пазарни принципи. Уж.
Така че ми се иска да повярвам в енциклопедичния ти принцип... Но за съжаление не мога.
Иначе и аз съм магистър по икономика. Чел съм ги тея принципи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 04 Окт 2007, 0:37

абе ко спорите се пак сме в БГ докато може ше се цица а после пак ше може нема кои да ги спре не ЕС ами и НЛО да слезе и да ги глобява :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 04 Окт 2007, 11:37

D3BEP написа:Факт е обаче, че поне един от операторите досега се е обявил официално ЗА такса и за клиентите.
...
Нищо пазарно. Чиста далавера. Докато може.
Когато вече не може, пазарни принципи. Уж.
Така че ми се иска да повярвам в енциклопедичния ти принцип... Но за съжаление не мога.
Иначе и аз съм магистър по икономика. Чел съм ги тея принципи.


добре де, ти си вивател и знаеш че имаш да точиш много клиенти от мтел примерно. Не би ли поел таксата, за да ти кацнат 200 000 потребителя примерно? та дори да е 50 лв и да се ръснеш 10 милиона, според теб за колко време 200 000 клиента ще ти върнат парите? два месеца или един? :)

все още не те разбирам защо да е далавера да има такса, която да не поемеш ако клиента идва към теб.... ?!

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 04 Окт 2007, 12:04

Дилян Пенчев написа:............

благодаря за съветите
започнах изнудването и аз, защото разбрах, че договора е изтекъл :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 04 Окт 2007, 12:44

Аз пък съм супер доволен от услугите на Мтел. Ползвам ги от 1997ма и мисля, че са най-добрите в България, като качество на предлаганите услуги. Друг е въпроса вече с цените, защото те товарят при всеки удобен случай, а и лъжат в сметките доста често. Това, което Дилян каза по-скоро мога да го кажа за Глобул. Аз съм с впечатление, че в тяхната мрежа пращи и не се чува, но явно и при Мтел го има това. :roll: Аз проблеми с обхвата и качеството на разговорите не съм имал с Мтел ...
_!_

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana

Последни теми
Facebook