Електронно впръскване на гориво и нагреватели за М51
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Електронно впръскване на гориво и нагреватели за М51
Здравейте
днеска колата не иска да запали и постоянно ми светят лампичките за електронното впръскване и нагряване. Имам едно у-во нещо допълнително(може да е някакъв МАП сензор) и когато го бях исключвал преди ми светваше електронното впръскване, преди малко се загледах и от него забелязах че има висящ кабел и вероятно е опрял на маса. Дали има някъв предпазител за тази част на автомобила(иначе предпазители те ги погледнах в кутийката и всичко си е наред) или някое реле което да съм гръмнал.
Поздрави
днеска колата не иска да запали и постоянно ми светят лампичките за електронното впръскване и нагряване. Имам едно у-во нещо допълнително(може да е някакъв МАП сензор) и когато го бях исключвал преди ми светваше електронното впръскване, преди малко се загледах и от него забелязах че има висящ кабел и вероятно е опрял на маса. Дали има някъв предпазител за тази част на автомобила(иначе предпазители те ги погледнах в кутийката и всичко си е наред) или някое реле което да съм гръмнал.
Поздрави
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Аз не знам да има предпазител,но най вероятно този прекъснат кабел е от снопа който влиза в помпата.Щом не пали значи изобщо не подава гориво.Ако пали и работи кофти значи е за дюзата.
А каква е тая кутийка допълнителната?
До сега не съм виждал такава
Колега относно подписа ти,я си погледни табелката на Дифа да видиш с какво предавателно число е?
А каква е тая кутийка допълнителната?
До сега не съм виждал такава

Колега относно подписа ти,я си погледни табелката на Дифа да видиш с какво предавателно число е?

не пали, и лапичките не изгасват въобще.
у-во е това, някаква платка обляна със смола, на нея разчитам нещо като DELTA ENGINE..., с три кабела и един въздуховод, черния кабел е маса, червения явно е захранване и от него стърчеше свободен кабел, зеления идва от кабелите на помпата която влиза в двигателя(незнам да ли обясних точно).
Преди малко свалих и ЕКУ то да го разгледам но и там не видях нещо нередно.
(почерняло или изгоряло). Някакви други идеи да имате от какво може да е, пък и лампичката за нагряване защо може да свети?
п.п. Дифа ще го погледна колега и ще ти кажа но в момента нямам място да направя това действие
От къде ЕКУ то получава данни да ли е наред системата за електронното впръскване и нагревателите?
ЕКУ то има ли някаква защита?
Поздрави


у-во е това, някаква платка обляна със смола, на нея разчитам нещо като DELTA ENGINE..., с три кабела и един въздуховод, черния кабел е маса, червения явно е захранване и от него стърчеше свободен кабел, зеления идва от кабелите на помпата която влиза в двигателя(незнам да ли обясних точно).
Преди малко свалих и ЕКУ то да го разгледам но и там не видях нещо нередно.

п.п. Дифа ще го погледна колега и ще ти кажа но в момента нямам място да направя това действие
От къде ЕКУ то получава данни да ли е наред системата за електронното впръскване и нагревателите?
ЕКУ то има ли някаква защита?
Поздрави
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега до сега не съм виждал такова
Това да не е допълнително слагано да е нещо като външен чип за повече гориво в смисъл тия дето са добавяли интеркулера да са го добавили и това.
Моя съвет е да си погледнеш кабелите този дето е към помпата и този който отива на дюзата на 4-ти цилиндър.
Ако я закачите на комп би трябвало да покаже какъв му е проблема.
Лампата за реотаните по принцип няма връзка и нама защо да не свети.
Освен ако компа не получава инфо че колата е топла.
Другата свети при няколко различни симптома и е трудно да се определи от какво може да е.

Това да не е допълнително слагано да е нещо като външен чип за повече гориво в смисъл тия дето са добавяли интеркулера да са го добавили и това.
Моя съвет е да си погледнеш кабелите този дето е към помпата и този който отива на дюзата на 4-ти цилиндър.
Ако я закачите на комп би трябвало да покаже какъв му е проблема.
Лампата за реотаните по принцип няма връзка и нама защо да не свети.
Освен ако компа не получава инфо че колата е топла.
Другата свети при няколко различни симптома и е трудно да се определи от какво може да е.

грешно се изразих,
Лапичката за подгряване си свети постоянно заедно с електронното впръскване. Погледнах релетата наред са си. Като проследих кабела от това устройство си идва +(плюса) директно от ECU'то което в момента е някакви съмнителни 2.5 волта. Притесняваме някъде по ECU'то нещо да е гръмнало че не видях някакви защити. Иначе на око не се вижда нещо да е почерняло или развалено, премерихме тук там някои елементи изглеждаха си наред. Плюса след като излиза от ECU'то значи някъде където се връща минуса май е заминало. Утре ще я влача до един сервиз да я прегледат, май така няма да се справя.
колега vld какви може да са причините да свети лампичката на електронно връскване?
Лапичката за подгряване си свети постоянно заедно с електронното впръскване. Погледнах релетата наред са си. Като проследих кабела от това устройство си идва +(плюса) директно от ECU'то което в момента е някакви съмнителни 2.5 волта. Притесняваме някъде по ECU'то нещо да е гръмнало че не видях някакви защити. Иначе на око не се вижда нещо да е почерняло или развалено, премерихме тук там някои елементи изглеждаха си наред. Плюса след като излиза от ECU'то значи някъде където се връща минуса май е заминало. Утре ще я влача до един сервиз да я прегледат, май така няма да се справя.
колега vld какви може да са причините да свети лампичката на електронно връскване?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани