До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последствия..
Модератор: bum_bum
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Има две групи хора-на които когато компютъра им стане слаб си купуват нов процесор и хора ,които овърклокват старият ако го позволява.Ефекта е един и същ.Същото е при Е34, 525 TDS.Предимството пред чипосването е ,че можеш да си нагласиш колата точно така както искаш да върви.Всеки си решава сам. Като резултата изобщо не е съмнителен и е доста категоричен ако знаеш какво правиш. Освен това чип за 180 лв. ми звучи недобре.
zvetiko написа:Има две групи хора-на които когато компютъра им стане слаб си купуват нов процесор и хора ,които овърклокват старият ако го позволява.Ефекта е един и същ.Същото е при Е34, 525 TDS.Предимството пред чипосването е ,че можеш да си нагласиш колата точно така както искаш да върви.Всеки си решава сам. Като резултата изобщо не е съмнителен и е доста категоричен ако знаеш какво правиш. Освен това чип за 180 лв. ми звучи недобре.
Е ти как овърклокваш компа-със жичка и 10 или софтуерно Са ако кажеш 4е ръчно натяга6 4естотата ще те призная
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Айде нека да спрат всякакви спорове:
Откачих байпасният маркуч от турбото и затапих щуцера.Подкарах колата и изпълних манометъра до 1.6 бара.Колата нито заби,нито почна да се мъчи.Тръгна още по-добре и ме хвана страх за двигателя.За всеобщо успокоение го повторих 10 -на пъти
Така ,че твърденията на колегата МАЧКАТОР поне за Е34, 525 TDS не са вярни и спокойно може да се натегне турбото до 1.6 бара без това да накара колата да спре-очевидно и софтуера и МАР сенсора го позволяват.Както вече казах колата почва да върви невероятно и после не ми се връщаше във фабричните параметри.
Откачих байпасният маркуч от турбото и затапих щуцера.Подкарах колата и изпълних манометъра до 1.6 бара.Колата нито заби,нито почна да се мъчи.Тръгна още по-добре и ме хвана страх за двигателя.За всеобщо успокоение го повторих 10 -на пъти
Така ,че твърденията на колегата МАЧКАТОР поне за Е34, 525 TDS не са вярни и спокойно може да се натегне турбото до 1.6 бара без това да накара колата да спре-очевидно и софтуера и МАР сенсора го позволяват.Както вече казах колата почва да върви невероятно и после не ми се връщаше във фабричните параметри.
Явно става с трънски тунинг при Е34 Язък, аз се кълнах в софтуераzvetiko написа:Айде нека да спрат всякакви спорове:
Откачих байпасният маркуч от турбото и затапих щуцера.Подкарах колата и изпълних манометъра до 1.6 бара.Колата нито заби,нито почна да се мъчи.Тръгна още по-добре и ме хвана страх за двигателя.За всеобщо успокоение го повторих 10 -на пъти
Така ,че твърденията на колегата МАЧКАТОР поне за Е34, 525 TDS не са вярни и спокойно може да се натегне турбото до 1.6 бара без това да накара колата да спре-очевидно и софтуера и МАР сенсора го позволяват.Както вече казах колата почва да върви невероятно и после не ми се връщаше във фабричните параметри.
Предавам се
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
zvetiko написа:Айде нека да спрат всякакви спорове:
Откачих байпасният маркуч от турбото и затапих щуцера.Подкарах колата и изпълних манометъра до 1.6 бара.Колата нито заби,нито почна да се мъчи.Тръгна още по-добре и ме хвана страх за двигателя.За всеобщо успокоение го повторих 10 -на пъти
Така ,че твърденията на колегата МАЧКАТОР поне за Е34, 525 TDS не са вярни и спокойно може да се натегне турбото до 1.6 бара без това да накара колата да спре-очевидно и софтуера и МАР сенсора го позволяват.Както вече казах колата почва да върви невероятно и после не ми се връщаше във фабричните параметри.
най-накрая прочетох един смислен пост поздравления
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
bawareca написа:zvetiko написа:Има две групи хора-на които когато компютъра им стане слаб си купуват нов процесор и хора ,които овърклокват старият ако го позволява.Ефекта е един и същ.Същото е при Е34, 525 TDS.Предимството пред чипосването е ,че можеш да си нагласиш колата точно така както искаш да върви.Всеки си решава сам. Като резултата изобщо не е съмнителен и е доста категоричен ако знаеш какво правиш. Освен това чип за 180 лв. ми звучи недобре.
Е ти как овърклокваш компа-със жичка и 10 или софтуерно Са ако кажеш 4е ръчно натяга6 4естотата ще те призная
Овърклокването се правни точно като се среже или запои някоя жичка и така се отключва фабрично заключената по-висока честота.Съжалявам ,че те разочаровах.
Добре сега последно...........това с 1.6бара как го постигна, с оригиналните настройки на помпата-гориво и аванс, илиzvetiko написа:bawareca написа:zvetiko написа:Има две групи хора-на които когато компютъра им стане слаб си купуват нов процесор и хора ,които овърклокват старият ако го позволява.Ефекта е един и същ.Същото е при Е34, 525 TDS.Предимството пред чипосването е ,че можеш да си нагласиш колата точно така както искаш да върви.Всеки си решава сам. Като резултата изобщо не е съмнителен и е доста категоричен ако знаеш какво правиш. Освен това чип за 180 лв. ми звучи недобре.
Е ти как овърклокваш компа-със жичка и 10 или софтуерно Са ако кажеш 4е ръчно натяга6 4естотата ще те призная
Овърклокването се правни точно като се среже или запои някоя жичка и така се отключва фабрично заключената по-висока честота.Съжалявам ,че те разочаровах.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
МАЧКАТОР написа:Добре сега последно...........това с 1.6бара как го постигна, с оригиналните настройки на помпата-гориво и аванс, илиzvetiko написа:bawareca написа:zvetiko написа:Има две групи хора-на които когато компютъра им стане слаб си купуват нов процесор и хора ,които овърклокват старият ако го позволява.Ефекта е един и същ.Същото е при Е34, 525 TDS.Предимството пред чипосването е ,че можеш да си нагласиш колата точно така както искаш да върви.Всеки си решава сам. Като резултата изобщо не е съмнителен и е доста категоричен ако знаеш какво правиш. Освен това чип за 180 лв. ми звучи недобре.
Е ти как овърклокваш компа-със жичка и 10 или софтуерно Са ако кажеш 4е ръчно натяга6 4естотата ще те призная
Овърклокването се правни точно като се среже или запои някоя жичка и така се отключва фабрично заключената по-висока честота.Съжалявам ,че те разочаровах.
Не съм пипал помпата,днес-само вадих и затапвах и отпушвах.Преди време и бях правил някакви настройки на милимоловете,така ,че да ми харесва как върви колата .Ъгъла на впръскване също не съм го пипал.
Ето ти някои други неща които забелязах-бях ги писал на личен на Иван:
Значи правих го номера с елеминиране на байпасният клапан, при отпушен и запушен АГР.
Когато е запушен стрелката върви бързо и плавно до 1.6
Когато е отпушен стрелката върви на степени и по-бавно.
Същото се отнася и при нормална работа на турбото до 1бар
Когато АГР е запушен турбото прави налягане по-бързо,но колата ускорява по-зле,когато не съм елеминирал байпасният клапан-може би сместа се обеднява.Без байпасен клапан като ,че ли не усетих разлика при запушен и отпушен АГР.
С една дума при градско каране по-добре АГР да си е отпушен.Не знам на дълъг път ,при постоянни по-високи обороти ,дали сместа няма да се обеднява и колата да е по-мудна.
Според теб до колко бара може да се натегне турбото ,без опасност за двигателя.
Поста ми наистина е констатация и всички мнения са изключително ценни за повишаване на познанията ни в теорията и практиката на ДВГ. Лично аз ,благодарение на колегата МАЧКАТОР и ИВАН научих много неща.
То хубаво, че разбрахме опитно, ама надали ще имам Е34 Както и да е, излиза, че новата електроника не е същата, или пък има общо и дали колата е автоматик, макар че не виждам логична връзка де За клапана за рециркулация е сигурно, че играе роля, тъй като все пак си е в колектора. Хубаво е , че си държиш на думата и намери време да пробваш, поздравления
Така на края се включи деканът- изказа мнение, написа тройките, скъса няколко негодника и си излезе от аулатаbawareca написа:МАЧКАТОР написа:Кое е безсмислено в тая тема На мен тоя пост ми звучи като констатация, не като смислено нещоludiagsm написа:
най-накрая прочетох един смислен пост поздравления
Не смей да спориш с ТУНЕРА
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
zvetiko написа:Айде нека да спрат всякакви спорове:
Откачих байпасният маркуч от турбото и затапих щуцера.Подкарах колата и изпълних манометъра до 1.6 бара.Колата нито заби,нито почна да се мъчи.Тръгна още по-добре и ме хвана страх за двигателя.За всеобщо успокоение го повторих 10 -на пъти
Така ,че твърденията на колегата МАЧКАТОР поне за Е34, 525 TDS не са вярни и спокойно може да се натегне турбото до 1.6 бара без това да накара колата да спре-очевидно и софтуера и МАР сенсора го позволяват.Както вече казах колата почва да върви невероятно и после не ми се връщаше във фабричните параметри.
Поздравления, сега може да пуснеш тема в раздел КУПУВА "Търся глава за ТДС", ако го караш често на 1.6 определено ще ти се наложи
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани