До колегите с 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

До колегите с 520i

Мнение от El Diablo » 02 Окт 2007, 20:20

Колеги накратко имам няколко бързи въпроса :
1. Как мога да разбера дали всички 150 коня са под капака ,да не би да има нещо което може да спъва колата (болни коне :mhihi: ) ? казаха ми че не вървяла за 150 к.с. (обяснявам си го ако е така наистина, нещо настроики по ванос или нямам идея за др )
пък не вярвам едни 18' джанти да спъват колата 225/40 :?:

2. Смених каквото трябваше още началото (филтри ремаци масло свещи, после дюзите на ултразвук щото си мислех че има бензин в двигатела, но ми казаха че нямало :confused: ) и имам едно аверче с 525 ТДС абе по-добре дърпа на старт от моето (верно е с 15' 205 гумета) що така :?:
В дарукар ми казаха че маи ми е сменяна едната бубина и нещо давала малки грешки на компютъра ама сигорно щото била сменяна :?: Може ли това да я спъва ..

3. Под капака до маслото има една пружинка, маи тва е некво жило на газта, казаха ми да не го питам, че давало грешки на компют. Но и с дърпане все едно няма никой, газ може да се подаде само от педала ? Нормално ли е ?

4. Задните дискоте имат каналчета, може ли да мина само през стругара + нови накладки ?

5. Общо взето не ме интересуваше толкова мн да върви колата докато един голф 3-ка ТДИ ме направи смешен :evil: говориме за малка друпка от 2-ра до 4-та . Кофти се почуствах, заради красавицата до мен. :confused:

6. Имам да сменям неща по задницата , може ли това да спъва колата? (некви втулки тикива неща казаха в ДаруК)?

Общо взето съм МН доволен от колата но да видим вие какво ще кажете :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е60 LCI 530 xd MT

Мнение от sikar » 02 Окт 2007, 20:33

Махни си катализатора, трябва малко да се отпуши.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 10.07.2007

Re: До колегите с 520 i

Мнение от neno » 02 Окт 2007, 20:42

BMW-E39 написа:...
Според мен единят проблем ти е от джантите, други те са че TDS е с турбо и се ускорява доста добре и е с малки джанти и това му е предимствотвото,а пък Голф 3 TDI върви доста добре 90кс. е малко по слаб, ама 110кс. върви уникално аз имам една 110 която варви страхотно и затова неми се продава защото няма цена, затова да си седи, много е лек и турбото го изтрелва тя е с променлива геометрия и го прави доста пъргав. А твоята кола е доста по тежка. Така че не се чуди.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 02 Окт 2007, 21:04

sikar в дару казаха че си е на 160 реални, не му ли е рано на катализатора ?
neno еми значи да не се чуда а ..

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 02 Окт 2007, 22:36

Много зависи с какъв бензин е карана колата и от къде е внесена. Принципно катализатора се "запушва" от оловото в горивото..
В БГ уж всички бензини са безоловни вече но дали реално е така е друг въпрос. Ако е внесена от Италия може ина 160 да е заминал ..
Нищо не ти пречи да го смениш, пък си го дръж в мазето, ако няма разлика след време ако се наложи ще го сложиш пак... принципно махането му няма да навреди, още повече на бензинова кола ;)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Re: До колегите с 520 i

Мнение от Feanor » 03 Окт 2007, 8:00

Абе точно с 520 да тръгнеш да се дърпаш, и то с много по-леки коли... и то на ниски скорости... мда, можеш да не се чудиш. :mhihi:
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 03 Окт 2007, 8:36

Аз съм с 520,ама не се дърпам,това е кола за удоволствие, ако искаш ди си ГОЛФАДЖИЯ си купи М5 :mhihi:
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 03 Окт 2007, 11:09

Конете можеш да ги замериш в сервиза на Ники Златков има дино стенд тъкмо ще сравниме с мойта графика. Мойте коне на гумите бяха 131 броя. Ако имаш скапана дюза това ще се усеща по неравномерна работа на мотора. Изхвърли катализатора или си поръчай от Magnaflow нов. Джантите спъват доста осезаемо аз като се кача от 15" на 16" все едно някой ме дърпа отзад а за 18" сигурно е още по зле. Придържай се към размери на гумите дадени от производителя.
По принцип ако ти е много крива геометрията може да затормозява вървенето но това ще търка много яко гуми и не вярвам това да е случая при тебе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: До колегите с 520 i

Мнение от pazokolarov » 03 Окт 2007, 11:52

BMW-E39 написа:...
4.задните дискоте имат каналчета, може ли да мина само през стругара + нови накладки ?
...

Моя съвет е не си прави експерименти със спирачната система. Минимално допустимата дебелина на дисковете е 22/8 мм (предни/задни). Ако решиш да ги стържеш, най-малкото няма гаранция, че няма да започнат дабият. А на нашите коли им се налага да спират интезивно доста по-често от другите :mhihi: , така че компромиси тук точно не са желателни.
Вземай едни нови. Дори и оригиналните на са голяма сума!
Изображение
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 03 Окт 2007, 12:10

cable написа:Аз съм с 520,ама не се дърпам,това е кола за удоволствие, ако искаш ди си ГОЛФАДЖИЯ си купи М5 :mhihi:

Е тука вече се изказа... :mhihi:

П.П. Подкрепям мнението за спирачките. Никакви компромиси там. :!:
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 03 Окт 2007, 12:22

Мерси за мненията колеги, общо взето тези 18" джанти май доста я правят по-тромава :confused:
но за сметка на това и по-стабилна (ако не се лъжа .. гуметата 1-во са с некфи камери и нема пукане; 2-ро са за мокра настилка и е доста важно особено за нашите коли със задно и 3-то високоскоростни 240 к/ч ако не се лъжа. :mhihi: )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 03 Окт 2007, 15:57

И главно - стоят по-добре. :mhihi:
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 03 Окт 2007, 18:02

Е, за стойката на колата няма какво да говорим, седи се едно е от Визаж. :mhihi:
Други колеги има ли с 520 :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 10.07.2007

Мнение от neno » 03 Окт 2007, 21:03

cable написа:Аз съм с 520,ама не се дърпам,това е кола за удоволствие, ако искаш ди си ГОЛФАДЖИЯ си купи М5 :mhihi:
Какво общо има между голф и М5 че нещо не се сещам?Все едно твоята кола и една ладичка

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 1.02.2007

Здравей колега.

Мнение от dian_car » 03 Окт 2007, 22:56

Скоро и аз се сдобих с 520 Е39 и съм доволен (за сега).
Вярно не може да ускорява бързо но тази кола нее за дърпане. Минал съм през този етап, и аз съм се дърпал с този и оня със старото си возило.
Колата ме впечатлява с това че когато ти потрябва мощност, като и слезеш предавка на долу си дърпа доста задоволяващо. Доста пъти в движението в София съп го пробвал и успешно успява да ускори с това тежичко купе и да мина бързо. Малко имам проблем с 1-ва скорост но ще го оправя.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook