До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последствия..

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Окт 2007, 19:52

именно за пренаситането на сместа,което се полу4ава при местенето на пло4ки писах в е34 е хубаво да се компенсира с малко корегиране на ъгала на впраскване,но турбината ми си видя по добрия вариант ,то затова пуснах темата.Вярвам на колегата с е39,но при е 34 е доста разли4но-нищо 4е мотора е един-гнп,ваздухопровод и неговото се4ение са разли4ни,общо взето разликата е 20нм.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 02 Окт 2007, 20:02

Общо взето нито електрониката, нито дебитомерът, или датчика за дебит, нито всмукателните колектори, нито интеркулерът, нито ГНП-то...........абе всичко си се различава, реално погледнато :D И въпреки всичко вадиш 180лева и хич не му мислиш за плочки, ключе десет, таванене на мап, на дебитомер......за въздух, за пренасищане, за обратно налягане, за пре-налягане.......За цапане на ръце :D Доста по-лесно ми се вижда, а и 180лева са нищо, нали караме БМВ :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Окт 2007, 20:46

МАЧКАТОР написа:Общо взето нито електрониката, нито дебитомерът, или датчика за дебит, нито всмукателните колектори, нито интеркулерът, нито ГНП-то...........абе всичко си се различава, реално погледнато :D И въпреки всичко вадиш 180лева и хич не му мислиш за плочки, ключе десет, таванене на мап, на дебитомер......за въздух, за пренасищане, за обратно налягане, за пре-налягане.......За цапане на ръце :D Доста по-лесно ми се вижда, а и 180лева са нищо, нали караме БМВ :mhihi:
ако тия 180лева са за 4ип-никога няма да ги дам.карал сам 4ипосана и моето мнение е 4е е по-зле,моята е само с корекции по гнп-пове4е гориво с по-малак ъгал на впраскване.От разхода сам доволен,но 4овек винаги иска пове4е.За мене 4ип при тдс е напално излишен.То ако си виждал предлагат ваншни 4ипове,които се сварзват на кабела на пло4ката,дори са по скъпи.А по темата- колега даде светлина в тунела 4е при е39тдс турбината да не се пипа,а при е34тдс маи никои не е пробвал :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 02 Окт 2007, 21:23

Ще взема утре да го махна маркуча на байпасният клапан,ще надуя до 1.5 и ще видя какво ще стане-очевидно аз ще съм първият.Ще го напхравя няколко пъти за да е доволен и колегата МАЧКАТОР. ;) Като се има в предвид ,че с местене на плочката съм подал повече гориво от заводското,съм оптимистично насроен. ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Окт 2007, 21:31

zvetiko написа:Ще взема утре да го махна маркуча на байпасният клапан,ще надуя до 1.5 и ще видя какво ще стане-очевидно аз ще съм първият.Ще го напхравя няколко пъти за да е доволен и колегата МАЧКАТОР. ;) Като се има в предвид ,че с местене на плочката съм подал повече гориво от заводското,съм оптимистично насроен. ;)
:roll: ама по4ни да овели4аваш в по-малки диапазони-1.1;1.2;1.3 -то маи половин оборорот е достата4ен,за по то4но утре ще пиша като пробвам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 02 Окт 2007, 21:38

zvetiko написа:Ще взема утре да го махна маркуча на байпасният клапан,ще надуя до 1.5 и ще видя какво ще стане-очевидно аз ще съм първият.Ще го напхравя няколко пъти за да е доволен и колегата МАЧКАТОР. ;) Като се има в предвид ,че с местене на плочката съм подал повече гориво от заводското,съм оптимистично насроен. ;)
:mhihi: Как няма да си оптимист :mhihi: Нали вече си коригирал помпата :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 02 Окт 2007, 21:42

ivan. написа:
МАЧКАТОР написа:Общо взето нито електрониката, нито дебитомерът, или датчика за дебит, нито всмукателните колектори, нито интеркулерът, нито ГНП-то...........абе всичко си се различава, реално погледнато :D И въпреки всичко вадиш 180лева и хич не му мислиш за плочки, ключе десет, таванене на мап, на дебитомер......за въздух, за пренасищане, за обратно налягане, за пре-налягане.......За цапане на ръце :D Доста по-лесно ми се вижда, а и 180лева са нищо, нали караме БМВ :mhihi:
ако тия 180лева са за 4ип-никога няма да ги дам.карал сам 4ипосана и моето мнение е 4е е по-зле,моята е само с корекции по гнп-пове4е гориво с по-малак ъгал на впраскване.От разхода сам доволен,но 4овек винаги иска пове4е.За мене 4ип при тдс е напално излишен.То ако си виждал предлагат ваншни 4ипове,които се сварзват на кабела на пло4ката,дори са по скъпи.А по темата- колега даде светлина в тунела 4е при е39тдс турбината да не се пипа,а при е34тдс маи никои не е пробвал :roll:
Външните чипове са гола вода, говоря да презапишеш оригиналния софтуер и да го мапнеш на ново :idea: Иначе явно си карал кола с чип от 2.50рева от фрии сайтове :D С тая корекция на помпата ми звучите много страшно :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Окт 2007, 21:46

МАЧКАТОР написа:
ivan. написа:
МАЧКАТОР написа:Общо взето нито електрониката, нито дебитомерът, или датчика за дебит, нито всмукателните колектори, нито интеркулерът, нито ГНП-то...........абе всичко си се различава, реално погледнато :D И въпреки всичко вадиш 180лева и хич не му мислиш за плочки, ключе десет, таванене на мап, на дебитомер......за въздух, за пренасищане, за обратно налягане, за пре-налягане.......За цапане на ръце :D Доста по-лесно ми се вижда, а и 180лева са нищо, нали караме БМВ :mhihi:
ако тия 180лева са за 4ип-никога няма да ги дам.карал сам 4ипосана и моето мнение е 4е е по-зле,моята е само с корекции по гнп-пове4е гориво с по-малак ъгал на впраскване.От разхода сам доволен,но 4овек винаги иска пове4е.За мене 4ип при тдс е напално излишен.То ако си виждал предлагат ваншни 4ипове,които се сварзват на кабела на пло4ката,дори са по скъпи.А по темата- колега даде светлина в тунела 4е при е39тдс турбината да не се пипа,а при е34тдс маи никои не е пробвал :roll:
Външните чипове са гола вода, говоря да презапишеш оригиналния софтуер и да го мапнеш на ново :idea: Иначе явно си карал кола с чип от 2.50рева от фрии сайтове :D С тая корекция на помпата ми звучите много страшно :mhihi:
зна4и пора4вам си 4ип(разбирам те кои имаш предвид),заси4ам на една отсе4ка с и без 4ип-а и или ще запея друга песен или ще ти споря бая :mhihi:аиде стига кажи нещо за гарета при е34,4е японските турбини са доказан боклук :bchug:за ваншните сме на едно мнение,но кажи го на производителите .Песимист сам за 4ип,но ината е голямо нещо.ТА и 4ип да е не струва пове4е
Последна промяна ivan. на 02 Окт 2007, 23:26, променена общо 2 пъти


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Окт 2007, 23:02

МАЧКАТОР написа:
ivan. написа:
МАЧКАТОР написа:Общо взето нито електрониката, нито дебитомерът, или датчика за дебит, нито всмукателните колектори, нито интеркулерът, нито ГНП-то...........абе всичко си се различава, реално погледнато :D И въпреки всичко вадиш 180лева и хич не му мислиш за плочки, ключе десет, таванене на мап, на дебитомер......за въздух, за пренасищане, за обратно налягане, за пре-налягане.......За цапане на ръце :D Доста по-лесно ми се вижда, а и 180лева са нищо, нали караме БМВ :mhihi:
ако тия 180лева са за 4ип-никога няма да ги дам.карал сам 4ипосана и моето мнение е 4е е по-зле,моята е само с корекции по гнп-пове4е гориво с по-малак ъгал на впраскване.От разхода сам доволен,но 4овек винаги иска пове4е.За мене 4ип при тдс е напално излишен.То ако си виждал предлагат ваншни 4ипове,които се сварзват на кабела на пло4ката,дори са по скъпи.А по темата- колега даде светлина в тунела 4е при е39тдс турбината да не се пипа,а при е34тдс маи никои не е пробвал :roll:
Външните чипове са гола вода, говоря да презапишеш оригиналния софтуер и да го мапнеш на ново :idea: Иначе явно си карал кола с чип от 2.50рева от фрии сайтове :D С тая корекция на помпата ми звучите много страшно :mhihi:
гарците не вярвам да пазаруват за 25стотинки,ина4е на динометара не струваше.А бе махни ги тия 4ипове,не ми се слуша пове4е-порнография-4ип-тдс


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Окт 2007, 23:24

zvetiko написа:Ще взема утре да го махна маркуча на байпасният клапан,ще надуя до 1.5 и ще видя какво ще стане-очевидно аз ще съм първият.Ще го напхравя няколко пъти за да е доволен и колегата МАЧКАТОР. ;) Като се има в предвид ,че с местене на плочката съм подал повече гориво от заводското,съм оптимистично насроен. ;)
няма да си парвия,но никои не пише

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 03 Окт 2007, 4:26

ivan. написа:
bawareca написа:Да бе, става и с телче също :mhihi: :mhihi:
щом мап сензора заводско е нагласен да е адекватен при такова налягане зна4и тези инженери са го задали и на еку да го обработва.По-твоята логика на мапсензора трябва да отива постоянно налягане ина4е ком-а от4ита грешки :roll: Помисли при ниските обороти колко е налягането в колектора,а от там при мап.то ако си прав трябва постоянно да сме в авариен режим,поради ''грешки'' :roll: .......

Аве ти си голям специалист бе.Разбира се че МАП-сензора получава стойност НАЛЯГАНЕ във всеки един момент.Ако забеляза той е 2.5 бара,за него 0 е абсолютната нула,и всичко по-нагоре е налягане.Това което за тебе е ПОДНАЛЯГАНЕ/ВАКУУМ за мап-сензора е НАЛЯГАНЕ :P Затуй грешки нема.
Иначе сигурно се постигат някакви съмнителни резултати като въртиш туй и онуй, и ако случайно излъжеш електрониката,то природните закони не мош излъга :mhihi:
Ей така е малко срамотно да си си купил една високотехнологична(за времето си) каляска и да се опитваш да й въздействш с ключе 10,отвертка кръстачка и керпедени и тесла :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 03 Окт 2007, 7:52

ХХхаХахахах, ебати кратуните значи, софтуерът не струвал дето чичко с голема глава като за трима и 25-килограмови очила го прай, по-правилното е да се мести помпата на лево и десно-от багажника в коша и обратно, и да въртиш тоя ми ти уестгейт :mhihi: Да не забравите и трънския мап за управляващата дюза, както и още няколко "специфични" тунинг-аксесоари за ТДС :mhihi: Излагате се, ама моля ви се-малко-по сериозно :mhihi: Разбирам някой да каже , че по цел ден се чуди какво да прави и си експериментира върху турбината за 1500лева и помпата за 2000лева, ама да ми обяснявате точно на мен как хардуерният подход е по-манияшки от софтуерния.........няма как да се съглася :mhihi: За некакъв умрел кон ТДС ще ровя по помпи, мапове, турбота........със супер съмнителен краен резултат, естествено :winky:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 03 Окт 2007, 8:11

МАЧКАТОР написа:.............За некакъв умрел кон ТДС ще ровя по помпи, мапове, турбота........със супер съмнителен краен резултат, естествено :winky:

Ааааа,резултата винаги е ясен :arrow: законите на физиката винаги побеждават здравината на метала :mhihi: Винаги :P

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 03 Окт 2007, 8:24

ivan. написа:...аиде стига кажи нещо за гарета при е34,4е японските турбини са доказан боклук ...
Яко глупости се изписаха тук.....ама това за японските турбини направо ме потресе :shock: Явно колегата си води статистика в световен мащаб :lol:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 03 Окт 2007, 8:39

TOM написа: Яко глупости се изписаха тук.....ама това за японските турбини направо ме потресе :shock: Явно колегата си води статистика в световен мащаб :lol:

Аре бе откога те 4акаме,къде одиш :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook