До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последствия..
Модератор: bum_bum
именно за пренаситането на сместа,което се полу4ава при местенето на пло4ки писах в е34 е хубаво да се компенсира с малко корегиране на ъгала на впраскване,но турбината ми си видя по добрия вариант ,то затова пуснах темата.Вярвам на колегата с е39,но при е 34 е доста разли4но-нищо 4е мотора е един-гнп,ваздухопровод и неговото се4ение са разли4ни,общо взето разликата е 20нм.
Общо взето нито електрониката, нито дебитомерът, или датчика за дебит, нито всмукателните колектори, нито интеркулерът, нито ГНП-то...........абе всичко си се различава, реално погледнато
И въпреки всичко вадиш 180лева и хич не му мислиш за плочки, ключе десет, таванене на мап, на дебитомер......за въздух, за пренасищане, за обратно налягане, за пре-налягане.......За цапане на ръце
Доста по-лесно ми се вижда, а и 180лева са нищо, нали караме БМВ 



ако тия 180лева са за 4ип-никога няма да ги дам.карал сам 4ипосана и моето мнение е 4е е по-зле,моята е само с корекции по гнп-пове4е гориво с по-малак ъгал на впраскване.От разхода сам доволен,но 4овек винаги иска пове4е.За мене 4ип при тдс е напално излишен.То ако си виждал предлагат ваншни 4ипове,които се сварзват на кабела на пло4ката,дори са по скъпи.А по темата- колега даде светлина в тунела 4е при е39тдс турбината да не се пипа,а при е34тдс маи никои не е пробвалМАЧКАТОР написа:Общо взето нито електрониката, нито дебитомерът, или датчика за дебит, нито всмукателните колектори, нито интеркулерът, нито ГНП-то...........абе всичко си се различава, реално погледнатоИ въпреки всичко вадиш 180лева и хич не му мислиш за плочки, ключе десет, таванене на мап, на дебитомер......за въздух, за пренасищане, за обратно налягане, за пре-налягане.......За цапане на ръце
Доста по-лесно ми се вижда, а и 180лева са нищо, нали караме БМВ

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ще взема утре да го махна маркуча на байпасният клапан,ще надуя до 1.5 и ще видя какво ще стане-очевидно аз ще съм първият.Ще го напхравя няколко пъти за да е доволен и колегата МАЧКАТОР.
Като се има в предвид ,че с местене на плочката съм подал повече гориво от заводското,съм оптимистично насроен. 


zvetiko написа:Ще взема утре да го махна маркуча на байпасният клапан,ще надуя до 1.5 и ще видя какво ще стане-очевидно аз ще съм първият.Ще го напхравя няколко пъти за да е доволен и колегата МАЧКАТОР.Като се има в предвид ,че с местене на плочката съм подал повече гориво от заводското,съм оптимистично насроен.

zvetiko написа:Ще взема утре да го махна маркуча на байпасният клапан,ще надуя до 1.5 и ще видя какво ще стане-очевидно аз ще съм първият.Ще го напхравя няколко пъти за да е доволен и колегата МАЧКАТОР.Като се има в предвид ,че с местене на плочката съм подал повече гориво от заводското,съм оптимистично насроен.



Външните чипове са гола вода, говоря да презапишеш оригиналния софтуер и да го мапнеш на новоivan. написа:ако тия 180лева са за 4ип-никога няма да ги дам.карал сам 4ипосана и моето мнение е 4е е по-зле,моята е само с корекции по гнп-пове4е гориво с по-малак ъгал на впраскване.От разхода сам доволен,но 4овек винаги иска пове4е.За мене 4ип при тдс е напално излишен.То ако си виждал предлагат ваншни 4ипове,които се сварзват на кабела на пло4ката,дори са по скъпи.А по темата- колега даде светлина в тунела 4е при е39тдс турбината да не се пипа,а при е34тдс маи никои не е пробвалМАЧКАТОР написа:Общо взето нито електрониката, нито дебитомерът, или датчика за дебит, нито всмукателните колектори, нито интеркулерът, нито ГНП-то...........абе всичко си се различава, реално погледнатоИ въпреки всичко вадиш 180лева и хич не му мислиш за плочки, ключе десет, таванене на мап, на дебитомер......за въздух, за пренасищане, за обратно налягане, за пре-налягане.......За цапане на ръце
Доста по-лесно ми се вижда, а и 180лева са нищо, нали караме БМВ



зна4и пора4вам си 4ип(разбирам те кои имаш предвид),заси4ам на една отсе4ка с и без 4ип-а и или ще запея друга песен или ще ти споря баяМАЧКАТОР написа:Външните чипове са гола вода, говоря да презапишеш оригиналния софтуер и да го мапнеш на новоivan. написа:ако тия 180лева са за 4ип-никога няма да ги дам.карал сам 4ипосана и моето мнение е 4е е по-зле,моята е само с корекции по гнп-пове4е гориво с по-малак ъгал на впраскване.От разхода сам доволен,но 4овек винаги иска пове4е.За мене 4ип при тдс е напално излишен.То ако си виждал предлагат ваншни 4ипове,които се сварзват на кабела на пло4ката,дори са по скъпи.А по темата- колега даде светлина в тунела 4е при е39тдс турбината да не се пипа,а при е34тдс маи никои не е пробвалМАЧКАТОР написа:Общо взето нито електрониката, нито дебитомерът, или датчика за дебит, нито всмукателните колектори, нито интеркулерът, нито ГНП-то...........абе всичко си се различава, реално погледнатоИ въпреки всичко вадиш 180лева и хич не му мислиш за плочки, ключе десет, таванене на мап, на дебитомер......за въздух, за пренасищане, за обратно налягане, за пре-налягане.......За цапане на ръце
Доста по-лесно ми се вижда, а и 180лева са нищо, нали караме БМВ
Иначе явно си карал кола с чип от 2.50рева от фрии сайтове
С тая корекция на помпата ми звучите много страшно


Последна промяна ivan. на 02 Окт 2007, 23:26, променена общо 2 пъти
гарците не вярвам да пазаруват за 25стотинки,ина4е на динометара не струваше.А бе махни ги тия 4ипове,не ми се слуша пове4е-порнография-4ип-тдсМАЧКАТОР написа:Външните чипове са гола вода, говоря да презапишеш оригиналния софтуер и да го мапнеш на новоivan. написа:ако тия 180лева са за 4ип-никога няма да ги дам.карал сам 4ипосана и моето мнение е 4е е по-зле,моята е само с корекции по гнп-пове4е гориво с по-малак ъгал на впраскване.От разхода сам доволен,но 4овек винаги иска пове4е.За мене 4ип при тдс е напално излишен.То ако си виждал предлагат ваншни 4ипове,които се сварзват на кабела на пло4ката,дори са по скъпи.А по темата- колега даде светлина в тунела 4е при е39тдс турбината да не се пипа,а при е34тдс маи никои не е пробвалМАЧКАТОР написа:Общо взето нито електрониката, нито дебитомерът, или датчика за дебит, нито всмукателните колектори, нито интеркулерът, нито ГНП-то...........абе всичко си се различава, реално погледнатоИ въпреки всичко вадиш 180лева и хич не му мислиш за плочки, ключе десет, таванене на мап, на дебитомер......за въздух, за пренасищане, за обратно налягане, за пре-налягане.......За цапане на ръце
Доста по-лесно ми се вижда, а и 180лева са нищо, нали караме БМВ
Иначе явно си карал кола с чип от 2.50рева от фрии сайтове
С тая корекция на помпата ми звучите много страшно
няма да си парвия,но никои не пишеzvetiko написа:Ще взема утре да го махна маркуча на байпасният клапан,ще надуя до 1.5 и ще видя какво ще стане-очевидно аз ще съм първият.Ще го напхравя няколко пъти за да е доволен и колегата МАЧКАТОР.Като се има в предвид ,че с местене на плочката съм подал повече гориво от заводското,съм оптимистично насроен.
ivan. написа:щом мап сензора заводско е нагласен да е адекватен при такова налягане зна4и тези инженери са го задали и на еку да го обработва.По-твоята логика на мапсензора трябва да отива постоянно налягане ина4е ком-а от4ита грешкиbawareca написа:Да бе, става и с телче също![]()
Помисли при ниските обороти колко е налягането в колектора,а от там при мап.то ако си прав трябва постоянно да сме в авариен режим,поради ''грешки''
.......
Аве ти си голям специалист бе.Разбира се че МАП-сензора получава стойност НАЛЯГАНЕ във всеки един момент.Ако забеляза той е 2.5 бара,за него 0 е абсолютната нула,и всичко по-нагоре е налягане.Това което за тебе е ПОДНАЛЯГАНЕ/ВАКУУМ за мап-сензора е НАЛЯГАНЕ

Иначе сигурно се постигат някакви съмнителни резултати като въртиш туй и онуй, и ако случайно излъжеш електрониката,то природните закони не мош излъга

Ей така е малко срамотно да си си купил една високотехнологична(за времето си) каляска и да се опитваш да й въздействш с ключе 10,отвертка кръстачка и керпедени и тесла

ХХхаХахахах, ебати кратуните значи, софтуерът не струвал дето чичко с голема глава като за трима и 25-килограмови очила го прай, по-правилното е да се мести помпата на лево и десно-от багажника в коша и обратно, и да въртиш тоя ми ти уестгейт
Да не забравите и трънския мап за управляващата дюза, както и още няколко "специфични" тунинг-аксесоари за ТДС
Излагате се, ама моля ви се-малко-по сериозно
Разбирам някой да каже , че по цел ден се чуди какво да прави и си експериментира върху турбината за 1500лева и помпата за 2000лева, ама да ми обяснявате точно на мен как хардуерният подход е по-манияшки от софтуерния.........няма как да се съглася
За некакъв умрел кон ТДС ще ровя по помпи, мапове, турбота........със супер съмнителен краен резултат, естествено 





Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани