М30B30 в е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
По-добре един М42 уеко моднат
... ще бяга повече от М30-ката
...и ще гори 2 пъти по-малко.
М30 вс М50 ... залагам на М50-ката ... освен ако М30 не е Б35.


М30 вс М50 ... залагам на М50-ката ... освен ако М30 не е Б35.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
AlibiTu написа:По-добре един М42 уеко моднат... ще бяга повече от М30-ката
...и ще гори 2 пъти по-малко.
М30 вс М50 ... залагам на М50-ката ... освен ако М30 не е Б35.
Пак е спорно


Казвам го защото съм се дърпал из софия с Е30 двуврато със М30Б35 и от Малък Градски Театър (при канала) до бул.България при ШЕЛ-а не видях да вземе преднина пред Е30 комби със М20 мотор


За това казвам че зависи от състоянието на моторите! Аз в тоя М20 в комбито мога да се закълна че вървеше на зла гад и е отремонтиран ОТ - ДО!
Ако ми сложите некой М30Б35 от некоя бабичка и е седял 5 години на едно место или е каран яката работа с мотул 4100 и сменян от време на време, и още куп консумативи дето влияят много на вървежа, свещи, кабели, палци, капачки!
Както сглобя мотора в комбито очаквайте включване, да видите М20 колко гаден мотор може да бъде


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Аре не са ибавайте със старите баракуди бре. Ония моднат, тоя моднат
Ми то има и М30 Халпинизирани по най-различни начини
Ша ви питам тогава с тия кафемелачки


Ми то има и М30 Халпинизирани по най-различни начини


Ша ви питам тогава с тия кафемелачки








Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Ама М20-ката беше тогава Б25 и на всичките години без да е пипана
Когато се бягахме с това момче с М30-ката беше вече след всичкото налято в него
Виж сега М30-ката е повече коне и повече нютони, но е фактор колко са останали, а и на 1 км може да ме мине но на 400 метра е спорно...мойто мое да е комби ама на старта си бие якия шут 




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Обаче и ти Дилянски правиш халташка грешка. Що сравнявате пипани мотори със сток. Вадиш М20Б25 сток и М30 от Б30 нагоре сток. Вадиш барано М20, вадиш и барано М30. Тогава е редно да ес равняват. Дефакто, единствения + при е30 с М20 мотора, спрямо е30 с М30, е спирането, М30ката тежи повечко и следоветлно и е малко по-трудно да спре. И другото, което се отнася за двете коли е подходящите кутия и диф, нямаш ли ги тях, сери се в цялата трансплантация. А за М50, може да говориме, ама от Б25 нагоре, щото М50Б20 е с некви си 20к.с., 20Nm и 20кг нагоре, конете и нютоните ги печелиш с един чип и малко гърнета, а килограмите са ясно, говора за справка с М20. Така, че когато един човек с некво 4 цилиндрово моторче за чистачки в коша, тръгне да си слага голем дзвер, тогав си прави сметката, за какво го иска, за какво ще го ползва и как ще го поддържа. Щото палец и капачка, се отнасят за всички мотори, тома е консуматив и е редно всеки нормален човек да си го оправи.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
AlibiTu написа:По-добре един М42 уеко моднат... ще бяга повече от М30-ката
...и ще гори 2 пъти по-малко.
М30 вс М50 ... залагам на М50-ката ... освен ако М30 не е Б35.
Ей рейсър, ти виждал ли си М30 Б30 или Б35


Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Виждал съм ... даже го пипнах
... ама колата беше тотал
Иначе поразгледах из е30.де ... бая ускорение му дават на дъртия шестак ... а поднат м20б25 към 2.7 го дават по-бърз от сток м50б25 в е30 ... тука вече Дилян и Явор да споделят как стоят нещата


Иначе поразгледах из е30.де ... бая ускорение му дават на дъртия шестак ... а поднат м20б25 към 2.7 го дават по-бърз от сток м50б25 в е30 ... тука вече Дилян и Явор да споделят как стоят нещата

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Както виждаш аз не говоря за сток двигателиsonny написа:....


То е ясно че в зависимост от резултата после ще има: ама ти си със сликове, ама ти си със правен мотор, ама твоя е отремонтиран...говориме за конкретните коли със моторите в тях


Ще поживеем, ще видим


А относно старта м/у М50Б25 и М20Б27 не може да се каже с точност щото сме правили със Явор 3 старта и то винаги е имало нещо което да пречи или на едната кола или на другата... важното е че и трите пъти ме е бил


След като си оправих карета, вицящи лагери и всичко не сме правили старт със Явор

Пусках се със едно Е30 със М50Б25 в Дружба, едно двойно стопче бая вървежно...пускахме се на бая дълги отсечки, аз си бях със нормални гуми (галов) както и тои




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
нещо почна да минава по-често от преди 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Човек, извинявай, ама ти си частен случай! М20Б25 е със 171к.с. и 226Nm въртящ момент, а М30Б30 е със 188к.с. (при катализаторно и 196 при некатализаторно). и некви си там 260Nm, ай са му кажи на Ники да почете малко за коне и за въртящ момент и тогава па да пита за глупости.
ПС А забравих и килограмите, разликата в тях е 117 за М20 и 143 за М30. Тогава пр 1120кг 320ка като я разделиш на 171к.с. получаваш 6,54кг/к.с., а при варианта с М30 получаваш, от кола тежаща 1150кг 6,11кг/к.с. Към всичко това прибавете и + от въртящия момент и ми кажете, коя вариация ще върви повече
ПС А забравих и килограмите, разликата в тях е 117 за М20 и 143 за М30. Тогава пр 1120кг 320ка като я разделиш на 171к.с. получаваш 6,54кг/к.с., а при варианта с М30 получаваш, от кола тежаща 1150кг 6,11кг/к.с. Към всичко това прибавете и + от въртящия момент и ми кажете, коя вариация ще върви повече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

!!
Така и така сте почнали хубава тема, сложете и s14b20 в сметките и времената
п.с Хубаво би било да се спомене и как стой въпроса с консубативите за тези двигатели

п.с Хубаво би било да се спомене и как стой въпроса с консубативите за тези двигатели

47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани