От каде се изхвърля?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

От каде се изхвърля?

Мнение от PIPERKOV » 01 Окт 2007, 19:53

От каде се изхвърля изли6ното коли4ество антифриз,примерно си препълнил казан4ето?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

:)

Мнение от shengi » 01 Окт 2007, 20:05

От лявата страна на капачката има една малка пробка. Тя служи за обезвъздушаване. След като обезвъздушиш /наливаш вода/антифриз/ докато спрат да излизат мехурчета от въпросната пробка и почне само вода/антифриз/ да излиза/ и ако си налял много вода/антифриз/ влез в колата и вдигни малко оборотите на 1500 някаде и то си иззхъврля. Незнам дали е вредно за колата, но тогава водната помпа помпи повече вода и се създава налягане и изхвърля едно количество вода. И гледай хубаво да обезвъздушиш, че да не ти грее колицата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 01 Окт 2007, 20:18

Колега охладителната система на колата за която говориш няма разширителен съд (т.е място където да се излива излишното количество)
При нормално загрял двигател системата е под налягане и за това НЕ наливай повече от мярката. Ако след обезвъздушаването (както описа shengi) при студен двигател течността е над мярката отстрани излишното количество (с по-голяма спринцовка и маркуч или като натопиш чиста дълга лента плат и изцедиш нужното количество)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 01 Окт 2007, 21:07

Работата е там 4е колкото и да наливам винаги антифриза пада до едно и съ6то ниво и пове4е не мърда.Така е и с двете БМВта които имам.Интересува ме каде отива долятия антифриз,каде из4езва.Като казвам из4езва не озна4ава 4е казан4ето се изпразва,а просто стига до определено ниво и така си седи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 01 Окт 2007, 21:11

И при мен е така (520i и 318iS)

Каквото и да правя нивото е 1-2 см под мярката и го зарязах така :mhihi:

Гледай да не е в повече

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 02 Окт 2007, 0:53

При студен двигател нивото трябва да бъде до чертата COLD (студен)на изравнителния пезервоар

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 02 Окт 2007, 7:49

Зна4и си остава загатка каде отива антифиза,който доливаме

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 02 Окт 2007, 8:45

tsb_bg написа:
Каквото и да правя нивото е 1-2 см под мярката и го зарязах така :mhihi:



И при мен е така!
Е*ати мистерията :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: sofia ,varna

Мнение от oktan » 02 Окт 2007, 9:24

Капачката на радиатора е клапан,от там излиза което е в повече.При мен на318 на радиатора,най-долу вдясно,до големият маркуч,има синя врътка,от там се източва радиатора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 02 Окт 2007, 9:53

Прав си за капачката че е клапан, но той пуска течност (като се сазшири) единствено към акзанчето от страни на радиатора, а не и навън. Отдолу радиатора е свързан с казанчето и течността се връща обратно в системата.

Пробката (долу в дясно) е само за източване

Обезвъздушаването става през тапа до капачката (както написа shengi)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 8.01.2007
Местоположение: София

Мнение от speedmaniac » 02 Окт 2007, 10:20

И при мен винаги нивото е 1-2 см. под надписа Cold/Kalt... Явно това е нормално щом и при други коли е така... :roll:
...E36 Rulzzz... ;)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103218 - Help!
Издирвам откраднат лаптоп Compaq Presario с МАК адрес 00:1B:24:CF:6C:8E

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Сф Бс

Мнение от boro » 02 Окт 2007, 16:50

Аз пък нещо нямам означения на казанчето Cold/Kalt, стрелки или квото и да било. Що така!?
Или съм толко кьорав че не мога да ги видя, а уж се пулих.. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 02 Окт 2007, 17:46

Малко си се пулил :mhihi: от вътрешната страна

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 02 Окт 2007, 17:50

Странно и при мене беше така. Обаче долях малко вода и стегнах здраво капачката. Вече си кове линията Cold/Kalt винаги. Може би се изпарява малко, нз, ама вече не го гледам, седи си на колкото долях. Май се е стреснало и сега не смее да слиза надолу, че ме дразнеше и щеше да има почупени радиатори :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Мнение от arkadas » 07 Окт 2007, 17:21

И при мен е същата работа! Заковава на малко под чертата.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook