Въпрос към titikaka и bobolink !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 01 Окт 2007, 22:33

Турбината разсвири ли се или се е обезмаслила или е на свършване!Доста турбини съм преебал на мойто Рено.Като съм я свалял мотора за ремонт и турбината е седяла без масло после свири 1-2 дни!Но ти не си я свалял така,че най-вероятно луфта на оста е станал много голям и за това свири.Почвай да отделяш пари за друга да не се окажеш неподготвен!Имаш още някой друг месец на разположение! Успех колега! ;)
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 02 Окт 2007, 8:22

ТУРБО написа:Като съм я свалял мотора за ремонт и турбината е седяла без масло после свири 1-2 дни!

ся правихме на една каппа тапа на блока и сваляхме генерацията заедно с турбината , човека си търъгна свирейки , но още не се е върнал де :confused: имаме още една - същата TD петак дето си чака главата , да я пълниме преди да я събереме маслената магистрала с масло ли - що ли , да не свири както казваш 2 дена после :help: А тоя луфт на турбинката на "око" хваща ли се , защото аз я гледах тая тубрбинка дето се разсфистя докато беше свалена и изглеждаше без грам луфт - врътках я там нещо чепках я :roll: и изглеждаше добре .
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 02 Окт 2007, 10:33

При мен луфта беше минимален, с пръсти се усещаше съвсем леко. Не знам само витлата как трябва да се въртят при свалено турбо.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Окт 2007, 12:00

Като ги бутнеш да се въртят после 10 сек.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от Дядо Миле » 02 Окт 2007, 13:35

titikaka написа:
Дядо Миле написа:Масло не харчи.
Върви ОК, ТДС - ката.
От 2 700 нагоре, свири като локомотивна свирка мамка му.
Даже кеф ти прай! Като изпреварвам, се едно че минава бързия влак.
Стряска навалицата, безотказно!
Се пак, досега си свиреше над 2000 и по тихо беше.
Да не земе да се избуши, че кво правя ?

Точно така свири , но да знаеш че е свършило предполагам нямаш проблеми с мощността. При мен свири около 15000км и за 100км се прецака даже скъса и оста, ремонта излезе 880лв. в Пловдив ми го правиха и останах много доволен!!

Чакай, чакай !
Значи свирката не е идвала от турбото, а от тръбата дето идва от ауспуха и се връзва с два болта срещу ERP клапана.
Скоро свалях смукателния колектор и явно не съм затегнал достатъчно болтовете. Те вземали, че се развили и паднали. Когато я изръчкам, започва да смуче въздух от там и свири доволно хубаво. Понеже отгоре има декорации(кора), нищо не може да се види. Като свалих пластмасите , тогава видях за какво става въпрос. Щот първо помислих, че е турбото.

Два болта,контрашайби, мамата и сега си яде ла...та без да свири.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook