При каране в дъжд придърпва или опитва да гасне!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Sandking
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i M54B22 и Е70 3.0d M57N2
При каране в дъжд придърпва или опитва да гасне!
Здравейте колеги! Става дума за '95-та Януари Е36 318i М43 седан. Откакто съм я взел имах 2 проблема. Единия ми беше, че на място ми менеше обороти постоянно и се оказа от ламбда сондата и там се разминах лесно (оригинална чисто нова за малко пари). Сега машината работи прекрасно! Пали от раз, държи перфектни обороти на място и въеви доволно. Единствения проблем, който остана още от начало, е че когато завали и я карам на дъжд вода влиза някъде дето не трябва и колата изведнъж губи мощност за 3-4 секунди и след това се оправя, ако не пусна газта. Ако съм на светофар...както си седи спокойно и изведнъж оборотите и падат и се мъчи да гасне...припомпвам газта няколко пъти до 3500 - 4000 оборота и отново всичко е идеално. Ясно ми е че се мокри нещо дето не трябва...обаче какво може да е?
П.С. Вдигам предния капак и всичко изглежда сухо. Кабели на свщи, акумулатор....всичко. Единственото, което ме притеснява е че съм със спортен филтър и е на такова място, че ако вляза в локва с по-голяма скорост би могъл да се намокри. Моля ви ако някой има идея нека да пише!
П.С. Вдигам предния капак и всичко изглежда сухо. Кабели на свщи, акумулатор....всичко. Единственото, което ме притеснява е че съм със спортен филтър и е на такова място, че ако вляза в локва с по-голяма скорост би могъл да се намокри. Моля ви ако някой има идея нека да пише!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
При дизелите, като смукне водичка през филтъра и прави дупки по блока, буталцата се показват.. Незнам при бензиновите мотори кво е положението 

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
- Sandking
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i M54B22 и Е70 3.0d M57N2
Предполагам, че ламбдата и датчика на коляновия няма как да не се мокрят, все пак са доста ниско. Така ме и съмнява, че баварците не са го измислили. От датчика на коляновия вал ми сълзи малко масълце. Ама наистина е толкова малко, че не го усещам в разхода на масло, който също между другото е малко. Незнам от този теч дали би могло да прави проблем. На диагностиката излезе само ламбда. Датчика на коляновия вал няма да излезе, като грешка при диагностиката. Знае ли някой как мога да проверя дали е ок?
- Sandking
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i M54B22 и Е70 3.0d M57N2
kyna, много ти благодаря за темата. Звучи точно, като проблема, който имам и аз, а гледам си и с абсолютно същия баварец, като моя така че предполагам, че ще ми помогне да реша проблема! Като прегледам всичко описано ще ви пиша за какво иде реч. Още веднъж, благодаря на всички колеги, които дадоха мнение с желание да помогнат!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани