Тоци???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
Тоци???
колеги значи да питам преди време бях писал за акомулатора че беше паднал,та значи ходих мериха го не е от него колата си го зарежда перфектно акомулатора е 100% годен! та прави ми впечатление че карам градско спри тръгни кафе магазин ей такива вчера ми се случи че едвам запалих и покрах малко оправи се позареди се вечерта и ей сега преди малко паля едвам запали някаде сигурно има нещо да дърпа нямам аларма като махна ключа жабката не свети не е от багажника?от какво може да е?
Колега ако зареждането ти е в ред може би просто акумулатора не "държи ток" т.е. дори и да няма мъртва клетка плочите и/или електролита са фира.
Зареди го напълно (до колкото го зарежда алтернатора) премери напрежението, откачи го да постои без консумация и пак премери волтажа да видиш какво показва
Иначе като отидеш с колата на сервиз да ти го мерят и той е зареждан през цялото време до там (предполага се през деня без фарове, нагреватели на стъклата, парно и др. здрави консуматори) той ще покаже 12V (или някъде там) и ако зареждането ти е около 14V ще ти кажат че всичко е ОК, а докато се обърнеш и той е умрял.
Зареди го напълно (до колкото го зарежда алтернатора) премери напрежението, откачи го да постои без консумация и пак премери волтажа да видиш какво показва
Иначе като отидеш с колата на сервиз да ти го мерят и той е зареждан през цялото време до там (предполага се през деня без фарове, нагреватели на стъклата, парно и др. здрави консуматори) той ще покаже 12V (или някъде там) и ако зареждането ти е около 14V ще ти кажат че всичко е ОК, а докато се обърнеш и той е умрял.
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
колега мериха ми го на работещ двигател после без никаква консумация показа че е наред гледаха клетки сичко беше даред и тая операция ми я направиха не в някакъв измислен сервиз казаха ми че акомулатора е наред а вчера карах на парно и нагревател на стъклото и днес греда!ти какво исакш да кажеш че акомулатора не даржи ток???
Ами значи както батерията на мобилния ти телефон като е нова и заредена на 100% държи примерно 7 дни на standby след една година почваш да я зареждаш през ден ама иначе телефона си работи ....
Просто тя продължава да дава нужното напрежение (евентуално и ток) но щом се натовари или остави по-дълго време - умира
Просто тя продължава да дава нужното напрежение (евентуално и ток) но щом се натовари или остави по-дълго време - умира
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Погледни все пак де не е изкипяла течността, а и имай предвид, че задръстване + музика, климатик, фарове, халогенки и не знам още какво се отразява особено на по-старичък акумулатор. Хубаво е всички излишни консуматори да са изключени при запалване.
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
течноста мия мериха анред е сичко! мисля си да напрая следното да махна моя акомулатор и да слойа друг като махна моя да го замеря колко е и след ден два пак да видя как е така дали ще стане колеги???
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
течноста мия мериха анред е сичко! мисля си да напрая следното да махна моя акомулатор и да слойа друг като махна моя да го замеря колко е и след ден два пак да видя как е така дали ще стане колеги???
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
tsb_bg написа:Ами значи както батерията на мобилния ти телефон като е нова и заредена на 100% държи примерно 7 дни на standby след една година почваш да я зареждаш през ден ама иначе телефона си работи ....
Просто тя продължава да дава нужното напрежение (евентуално и ток) но щом се натовари или остави по-дълго време - умира

И като се добави ,че в ниски обороти (градско каране) ,генератора отдава ток сигурно на 50-60% от възможностите си..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Колеги, някои неща дето сте написали са пълни глупости. Акумулатор се мери дали е в час с товарна вилка, която дава на късо акумулатора и в същото време показва колко волта държи при този товар. Колегата с този кахър, ако си държи колата някъде на сигурно място (платен паркинг или в гараж) може да се пробва да откачи акумулатора, когато оставя колата и на другия ден като отиде да пали го закача и проверява дали пали ОК. Ако да - значи има някъде отечка и от това си заминава батерията. Аре успех!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
turbo написа:....... Акумулатор се мери дали е в час с товарна вилка, която дава на късо акумулатора и в същото време показва колко волта държи при този товар........
Тъй като едва ли колегата има товарна вилка в къщи (аз поне нямам) и каза че е бил на читав сервиз се опитах да обясня как и какво може да провери "в полеви условия"
- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
колеги тва ще го проверя другата седмица сега заминавам за варна ще пиша към събота как е
айде чао ви за сега

- snooperchi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540iX
Аз понеже... пишете за акомулатори да ви питам нещо... Значи прибирам се вечерта оставям колата.. ставам сутринта паля завъртам всичко запалва и изведнъж стрелката на оборотите пада под 1000 мени м/у 1000 и 500 да го кажем.. мени мени и изгасна... ? и лампата за акомулатора светна
от какво може да е това ? после пробвам пак запалва и тамън да изгасне давам газ .. и се оправя но ако я оставя да поседи доста и пак така става без изгасването ама оборотите се менят сами




snooperchi написа:... запалва и изведнъж стрелката на оборотите пада под 1000 мени м/у 1000 и 500 да го кажем.. мени мени и изгасна... ? и лампата за акомулатора светна ... после пробвам пак запалва и тамън да изгасне давам газ .. и се оправя но ако я оставя да поседи доста и пак така става без изгасването ама оборотите се менят сами ...
При 500 оборота лампата за зареждането ти светва защото при тези обороти алтернатора не дава достатъчно ток за зареждането
А за да ти падат оборотите на празен ход виж стъпковото моторче и да не смуче въздух от някъде
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани