Тоци???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Тоци???

Мнение от tarkalay » 22 Сеп 2007, 13:18

колеги значи да питам преди време бях писал за акомулатора че беше паднал,та значи ходих мериха го не е от него колата си го зарежда перфектно акомулатора е 100% годен! та прави ми впечатление че карам градско спри тръгни кафе магазин ей такива вчера ми се случи че едвам запалих и покрах малко оправи се позареди се вечерта и ей сега преди малко паля едвам запали някаде сигурно има нещо да дърпа нямам аларма като махна ключа жабката не свети не е от багажника?от какво може да е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Сеп 2007, 13:28

Колега ако зареждането ти е в ред може би просто акумулатора не "държи ток" т.е. дори и да няма мъртва клетка плочите и/или електролита са фира.
Зареди го напълно (до колкото го зарежда алтернатора) премери напрежението, откачи го да постои без консумация и пак премери волтажа да видиш какво показва
Иначе като отидеш с колата на сервиз да ти го мерят и той е зареждан през цялото време до там (предполага се през деня без фарове, нагреватели на стъклата, парно и др. здрави консуматори) той ще покаже 12V (или някъде там) и ако зареждането ти е около 14V ще ти кажат че всичко е ОК, а докато се обърнеш и той е умрял.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 22 Сеп 2007, 13:49

колега мериха ми го на работещ двигател после без никаква консумация показа че е наред гледаха клетки сичко беше даред и тая операция ми я направиха не в някакъв измислен сервиз казаха ми че акомулатора е наред а вчера карах на парно и нагревател на стъклото и днес греда!ти какво исакш да кажеш че акомулатора не даржи ток???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Сеп 2007, 14:20

Ами значи както батерията на мобилния ти телефон като е нова и заредена на 100% държи примерно 7 дни на standby след една година почваш да я зареждаш през ден ама иначе телефона си работи ....
Просто тя продължава да дава нужното напрежение (евентуално и ток) но щом се натовари или остави по-дълго време - умира

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Сеп 2007, 14:32

Може и утечка някаква да е ама сам казваш че си ходил в читав сервиз и не вярвам да не са я хванали (мериха ли тока при включена аларма? - тока А ане напрежението V)

За това те съветвам да го пробваш как се държи във времето без консумация

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 22 Сеп 2007, 15:28

Погледни все пак де не е изкипяла течността, а и имай предвид, че задръстване + музика, климатик, фарове, халогенки и не знам още какво се отразява особено на по-старичък акумулатор. Хубаво е всички излишни консуматори да са изключени при запалване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 22 Сеп 2007, 18:17

течноста мия мериха анред е сичко! мисля си да напрая следното да махна моя акомулатор и да слойа друг като махна моя да го замеря колко е и след ден два пак да видя как е така дали ще стане колеги???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 22 Сеп 2007, 18:21

течноста мия мериха анред е сичко! мисля си да напрая следното да махна моя акомулатор и да слойа друг като махна моя да го замеря колко е и след ден два пак да видя как е така дали ще стане колеги???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 23 Сеп 2007, 8:19

Става тамън ще видиш и другия как ще се държи на колата ти

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 23 Сеп 2007, 9:06

tsb_bg написа:Ами значи както батерията на мобилния ти телефон като е нова и заредена на 100% държи примерно 7 дни на standby след една година почваш да я зареждаш през ден ама иначе телефона си работи ....
Просто тя продължава да дава нужното напрежение (евентуално и ток) но щом се натовари или остави по-дълго време - умира


:yes:
И като се добави ,че в ниски обороти (градско каране) ,генератора отдава ток сигурно на 50-60% от възможностите си..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 23 Сеп 2007, 9:44

Колеги, някои неща дето сте написали са пълни глупости. Акумулатор се мери дали е в час с товарна вилка, която дава на късо акумулатора и в същото време показва колко волта държи при този товар. Колегата с този кахър, ако си държи колата някъде на сигурно място (платен паркинг или в гараж) може да се пробва да откачи акумулатора, когато оставя колата и на другия ден като отиде да пали го закача и проверява дали пали ОК. Ако да - значи има някъде отечка и от това си заминава батерията. Аре успех!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 23 Сеп 2007, 10:09

turbo написа:....... Акумулатор се мери дали е в час с товарна вилка, която дава на късо акумулатора и в същото време показва колко волта държи при този товар........


Тъй като едва ли колегата има товарна вилка в къщи (аз поне нямам) и каза че е бил на читав сервиз се опитах да обясня как и какво може да провери "в полеви условия"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 23 Сеп 2007, 11:25

колеги тва ще го проверя другата седмица сега заминавам за варна ще пиша към събота как е :)айде чао ви за сега

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 30 Сеп 2007, 14:13

Аз понеже... пишете за акомулатори да ви питам нещо... Значи прибирам се вечерта оставям колата.. ставам сутринта паля завъртам всичко запалва и изведнъж стрелката на оборотите пада под 1000 мени м/у 1000 и 500 да го кажем.. мени мени и изгасна... ? и лампата за акомулатора светна :( от какво може да е това ? после пробвам пак запалва и тамън да изгасне давам газ .. и се оправя но ако я оставя да поседи доста и пак така става без изгасването ама оборотите се менят сами :( :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 30 Сеп 2007, 14:19

snooperchi написа:... запалва и изведнъж стрелката на оборотите пада под 1000 мени м/у 1000 и 500 да го кажем.. мени мени и изгасна... ? и лампата за акомулатора светна ... после пробвам пак запалва и тамън да изгасне давам газ .. и се оправя но ако я оставя да поседи доста и пак така става без изгасването ама оборотите се менят сами ...


При 500 оборота лампата за зареждането ти светва защото при тези обороти алтернатора не дава достатъчно ток за зареждането

А за да ти падат оборотите на празен ход виж стъпковото моторче и да не смуче въздух от някъде

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook